abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:10:46 #201
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147657326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Fry was anders nog niet zo heel lang werkzaam in Maranello :{
Eind 2010 ofzo?
Ik geloof sowieso niet dat het technische personeel de blaam treft. Ze hebben zat talent rondlopen daar. Maar met een beroerde organisatie druk je dat talent de kop in. Als je dan nieuw technisch personeel aantrekt maar de organisatie niet recht zet bereik je niks.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 17 december 2014 @ 08:50:43 #202
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147661982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Daarom dus Gutierrez naar Ferrari: Geld!

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=63481

[..]

Weer een (Financiële) klap voor Sauber dus.
Toch logisch als je die knakker eruit gooit dat t geld ook weg loopt dan...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147675050
En de volgende engineer is weg bij Ferrari. Ook bandenspecialist Hamashima moet het veld ruimen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 december 2014 @ 17:54:00 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147675603
Hamashima... klinkt alsof ie volgend jaar bij McLaren werkt :+
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147691657
Jock Clear van Mercedes naar Ferrari volgens Bild
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147719436
quote:
De 84-jarige Bernie Ecclestone blijft de CEO van de Formula One Group, zo heeft CVC Capital Partners laten weten.

Ecclestone maakt opnieuw deel uit van de raad van bestuur nadat hij elf maanden geleden was teruggetreden omwille van een rechtszaak in Duitsland die draaide rond mogelijke omkoping. Voormalig Ferrari-president Luca di Montezemolo en voormalig topman van Diageo, Paul Walsh, werden allebei tot non-executive director benoemd.

Eerder waren er berichten dat Walsh eventueel de nieuwe voorzitter van de Formule 1 zou worden, maar na een gesprek met Bernie Ecclestone wordt daar van afgezien.

"Het is moeilijk om met twee kapiteins hetzelfde schip te besturen. Ik heb hem gezegd wat ik wou," aldus Bernie Ecclestone.

Gezien de benoeming van Luca di Montezemolo en Paul Walsh ziet het er naar uit dat de macht van Bernie Ecclestone toch enigszins beperkter zal zijn dan voordien.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 18 december 2014 @ 21:44:23 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_147720593
-O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 18 december 2014 @ 21:54:47 #208
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147721129
_O-

corrupte bende :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147798285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:

corrupte bende :')
Mafia is een betere term.... Mijn mond viel al open toen Gary Hartstein in een interview uitlegde hoe hij was ontslagen als F1 dokter, nu dit er nog eens overheen:

https://formerf1doc.wordpress.com/
  zondag 21 december 2014 @ 13:13:46 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147798449
BBCSport twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 15:27:59 Formula 1 is considering introducing more powerful, louder but cheaper engines http://t.co/qWWKr7Cr4J #bbcf1 http://t.co/i8UZ5jYEtr reageer retweet
Here we go again
pi_147798480
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:
BBCSport twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 15:27:59 Formula 1 is considering introducing more powerful, louder but cheaper engines http://t.co/qWWKr7Cr4J #bbcf1 http://t.co/i8UZ5jYEtr reageer retweet
Here we go again
Zijn de nieuwe ontwikkelingskosten daar ook bij gerekend?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 21 december 2014 @ 14:56:18 #212
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147802259
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 13:08 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Mafia is een betere term.... Mijn mond viel al open toen Gary Hartstein in een interview uitlegde hoe hij was ontslagen als F1 dokter, nu dit er nog eens overheen:

https://formerf1doc.wordpress.com/
8)7 lekkere bende daar :{

Ik vond het al niets toen ze Todt als president hadden verkozen, en dat gevoel word met de dag erger :X :N
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 21 december 2014 @ 17:25:30 #213
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147808376
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

8)7 lekkere bende daar :{

Ik vond het al niets toen ze Todt als president hadden verkozen, en dat gevoel word met de dag erger :X :N
samenvatting? :@
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 21 december 2014 @ 17:39:39 #214
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147808863
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

samenvatting? :@
Lastig samen te vatten. Hartsteins pleidooi waarom ze hem niet hadden moeten ontslaan als F1-doctor (althans, toch zeker een jaar hadden moeten laten uit werken) bestaat uit tientallen tweets, blogs-posts en conversaties.
Zeker het lezen waard op een zondagmiddag/avond.

Klinkt plausible allemaal van zijn kant, en zoals ie zelf al zei in een van die tweets, als hij ongelijk heeft met zijn pleidooi hoe komt het dan dat de FIA/Todt er nooit inhoudelijk op heeft gereageerd.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147809163
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

samenvatting? :@
Saillant (De dokter die ook Bianchi behandelt) is naar het ziekenhuis gegaan waar Hartstein werkt (In Luik) en heeft geëist dat Hartstein daar ontslagen wordt, vanwege de inhoud van zijn blog.

Hartstein heeft daar dingen geschreven over Schumacher, echter alleen speculatief, bovendien is Schumacher geen patient van Hartstein.
pi_147809304
quote:
4s.gif Op zondag 21 december 2014 17:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Lastig samen te vatten. Hartsteins pleidooi waarom ze hem niet hadden moeten ontslaan als F1-doctor (althans, toch zeker een jaar hadden moeten laten uit werken) bestaat uit tientallen tweets, blogs-posts en conversaties.
Zeker het lezen waard op een zondagmiddag/avond.

Of je kijkt deze:
  zondag 21 december 2014 @ 18:03:52 #217
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147809693
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Of je kijkt deze:
Ik heb meerdere artikels vandaag gelezen over Hartstein nav jouw link. Ik had het over een ander artikel (oa. van TheJudge13 z'n blog) en het hele verhaal :@

Maar idd, dat ene verhaal van dat ziekenhuis bezoek is wel goed samen te vatten :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Sinister-D- op 21-12-2014 18:15:39 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147812831
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:51 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Of je kijkt deze:
bedankt :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_147871594
Villeneuve blijft kritisch op Formule 1-debuut Verstappen

Ik mag het vast niet zeggen, maar eigenlijk ben ik het grotendeels wel eens met Villeneuve...
  dinsdag 23 december 2014 @ 09:27:53 #220
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147871897
Nou, die zure Villeneuve mag van mij uberhaupt zijn mond houden over F1.

Maar wat betreft de coureurs: wat je wilt is dat de beste ~20 coureurs van de wereld in die auto zitten. De waarheid is heel anders. Door sponsordeals kan iemand die eigenlijk nog niets heeft laten zien in de F1 terecht komen en ondanks dat Max vast wel kan rijden denk ik toch dat het 50% pure marketing is om hem in die auto te zetten. Helaas is dat hoe de F1 is tegenwoordig. Daar ga je met een minimum leeftijd en andere eisen ook niets aan veranderen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147872318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:27 schreef twiFight het volgende:
Nou, die zure Villeneuve mag van mij uberhaupt zijn mond houden over F1.

Maar wat betreft de coureurs: wat je wilt is dat de beste ~20 coureurs van de wereld in die auto zitten. De waarheid is heel anders. Door sponsordeals kan iemand die eigenlijk nog niets heeft laten zien in de F1 terecht komen en ondanks dat Max vast wel kan rijden denk ik toch dat het 50% pure marketing is om hem in die auto te zetten. Helaas is dat hoe de F1 is tegenwoordig. Daar ga je met een minimum leeftijd en andere eisen ook niets aan veranderen.
Hmja inderdaad, zie Maldonado. Die heeft jaren in andere klasses rondgereden, maar het is nog steeds niet om aan te zien.

Nou ja, ik lees dat Villeneuve-verhaaltje vooral als 'het zou goed zijn als...'
pi_147872598
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Saillant (De dokter die ook Bianchi behandelt) is naar het ziekenhuis gegaan waar Hartstein werkt (In Luik) en heeft geëist dat Hartstein daar ontslagen wordt, vanwege de inhoud van zijn blog.

Hartstein heeft daar dingen geschreven over Schumacher, echter alleen speculatief, bovendien is Schumacher geen patient van Hartstein.
Die was toch al weg als dokter ten tijde van Schumacher zn ongeluk of vergis ik me nu?

Of is ie in het ziekenhuis waar hij werkte ontslagen vanwege zijn blog? :@ :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147872754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:27 schreef twiFight het volgende:
Door sponsordeals kan iemand die eigenlijk nog niets heeft laten zien in de F1 terecht komen en ondanks dat Max vast wel kan rijden denk ik toch dat het 50% pure marketing is om hem in die auto te zetten.
Nog niets heeft laten zien? Dat kereltje heeft al 10 jaar raceervaring onder zn belt en heeft alles maar dan ook alles wat er te winnen valt in de karts gewonnen met absurde cijfers qua aantal overwinningen en races. Tevens heeft hij 2 stappen overgeslagen door direct in de F3 te starten voor zn eerste jaar in de autosport en als hij in het begin van het seizoen wat minder mechanische pech had gehad dan had hij vol voor de titel kunnen gaan.

Buiten dat heeft hij meerdere fantastische inhaalacties laten zien en idiote inhaalraces door van heel ver achteraan te starten en naar de kop van het veld te rijden. Met een auto waarvan alles en iedereen zegt dat inhalen zo lastig is.

En daar komt vervolgens nog bij dat hij de meeste overwinningen van iedereen heeft gehaald het afgelopen seizoen in de F3.

Om dan te roepen dat iemand nog eigenlijk niets heeft laten zien daar doe je Max echt te kort mee.
Dit is een geboren talent van het kaliber wat maar zelden voorbij komt.

Tuurlijk speelt een stuk marketing mee, zeker voor Red Bull met hun jonge imago en alles, maar wat Max heeft laten zien afgelopen jaar is compleet absurd. Er is niemand die dat ooit eerder gedaan heeft met zulke cijfers. Tevens heeft hij al verschillende awards in ontvangst mogen nemen, ook van de FIA zelf (mooiste inhaalactie van het jaar (van ALLE klasses van de FIA!!)), dat zegt toch wel wat.

En nee ik roep dit niet alleen omdat Max een Nederlander is. Als het een Duitser of een Griek was was ik er net zo lyrisch over.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:34:10 #224
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147873118
Nou grappig dat je zo'n hele post maakt, want dat "niets heeft laten zien" stukje ging niet over Max :P Meer over types zoals die ene jonge rus die mogelijk via een sponsor deal bij Sauber een stoeltje zou krijgen.

Dat gezegd hebbende ben ik Max nu al kotsbeu. Niet door Max zelf, maar door de verafgoding van de fans. Steve Jobs is er niets bij.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147873218
Ow ik dacht dat je het over Max had.

Over 3 jaar ben jij ook fan van hem. Wedden voor een kratje bier? :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 23 december 2014 @ 17:00:22 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147884950


Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis....
Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij :+ ~O>
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:16:00 #227
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147887143
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:00 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had ze nog nooit gezien maar dit is de moeder en zusjes van Lewis....
Ergens ook familie van Michael Jackson volgens mij :+ ~O>
het zijn dan ook half-zusters ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:27:39 #228
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_147887455
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:38 schreef Geralt het volgende:
Ow ik dacht dat je het over Max had.

Over 3 jaar ben jij ook fan van hem. Wedden voor een kratje bier? :P
Of ik fan ben zal geheel van zijn karakterontwikkeling afhangen de komende jaren. Maar maak je niet druk, ik zal vanaf race #1 in 2015 voor 'm juichen hoor ;) Puur omdat het een Nederlander is. Maar fan worden, dat zal hij moeten verdienen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_147887809
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef twiFight het volgende:
Dat gezegd hebbende ben ik Max nu al kotsbeu. Niet door Max zelf, maar door de verafgoding van de fans. Steve Jobs is er niets bij.
Dat komt anders wel door de prestaties van Max in de F3 en op de vrijdagen in de F1, dus Max is er wel degelijk schuldig aan.
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:39:31 #230
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147887823
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

het zijn dan ook half-zusters ;)
Dus toch Michael misschien? :+
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_147891612


.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:27:37 #232
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147898104
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:03 schreef Jigzoz het volgende:
Villeneuve blijft kritisch op Formule 1-debuut Verstappen

Ik mag het vast niet zeggen, maar eigenlijk ben ik het grotendeels wel eens met Villeneuve...
In de basis wel, maar dat betekend niet dat er geen uitzonderingen kunnen zijn :) Of dat bij Max ook het geval is weten over een half jaartje :D
The line is a dot to you!
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:28:53 #233
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147898159
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook is onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan is er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken.

Bovendien hebben we al genoeg paydrivers, talent kan niet vroeg genoeg doorstromen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:32:17 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147898350
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:28 schreef Fir3fly het volgende:
Gezeik over leeftijd en volwassenheid en wat dan ook in onzin. Talent telt en als hij het fysiek aan kan ik er geen enkele reden om naar zijn leeftijd te kijken.
Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in. Sommige coureurs komen ook te jong/onervaren de F1 in, maar die zie je dan meestal na een jaar niet meer terug (of bij een lager team). De echte talenten (Alonso, Vettel, Hamilton) zullen alleen maar sneller worden en hebben de race-ervaring niet nodig (of hebben het al).

En ergens moet er natuurlijk een lijn getrokken worden, anders komt er volgend jaar een 16 jarige en jaar daarna een 15 jarige... Hoop aandacht natuurlijk voor de teams die dat zouden doen :P Maar goed, dat kan niet meer :D
The line is a dot to you!
pi_147898528
Toch weer terug naar 950pk en meer downforce dan.
.
  dinsdag 23 december 2014 @ 22:56:53 #236
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147899755
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft wel gelijk dat de F1 geen plek is voor jonge coureurs om racen te leren. Daar geef ik hem helemaal gelijk in.
Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147900090
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147900577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:23:45 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147901173
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:03 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Juist door de mindere downforce en grotere torque zijn ze moeilijker te rijden dan de auto's van vorig jaar.
Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.

Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147901779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.

Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_147901877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:36 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Veel te beperkend. Er zijn veel meer klassen dan alleen deze, die F1 waardige coureurs zouden kunnen opleveren, zoals de FR 3.5, IndyCar, etc.

Wel ben ik voor een bepaalde prestatiedrempel, waardoor pay-drivers die niets presteren in lagere klassen niet in de F1 kunnen komen door alleen maar 300 km te rijden.
Hmja, je hebt gelijk.

Nou ja, was even een klein hersenspinseltje.
pi_147902143
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee hoor dat dacht iedereen van te voren. Maar niets is minder waar, vraag het Andre Lotterer maar. Minder vermogen en minder downforce maakt het juist makkelijker.

Oh en de banden zijn natuurlijk nog steeds absoluut stront.
Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:48:06 #243
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147902371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij vergeleek de Caterham F1 met de Audi in de WEC. Niet echt hetzelfde als de auto's van vorig jaar. Daarbij heeft hij niet gezegd dat het makkelijker is en ook niet dat ze minder vermogen hebben, alleen dat ze langzamer de bochten door gaan in vergelijking met de Audi.
Maar dat hij liever in die Audi rijdt dan een F1 wagen zegt wat mij betreft alles.

En Max heeft natuurlijk talent maar had geen enkel probleem met de overstap. Meteen dezelfde snelheid als zijn teamgenoot.

Nee, fans van de nieuwe regels roepen aan het begin van het seizoen graag dingen om die regels te valideren maar die zijn allemaal ontkracht.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 december 2014 @ 12:56:21 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147915500
quote:
Project 666, from Ferrari is slated to be released in late January.

Ferrari will launch its 2015 car on the internet in late January.

The fabled Italian team's new boss Maurizio Arrivabene confirmed to reporters earlier this week that the new project, codenamed 666, has passed all of its mandatory FIA crash tests.

It looks set to be debuted on schedule at the first official winter test at Jerez on February 1.

Before that, Arrivabene told Italy's Omnicorse, "It will be shown on the web at the end of January. The date is not yet specified.

"The reason is very simple," he explained. "The engineers have told me that, to prepare for a presentation as in the past years, it takes three days.

"That is too much in a phase that I prefer work is dedicated to the development of the car," Arrivabene added.
http://www.motorsport.com./f1/news/ferrari-to-launch-car-in-late-january

Duivels goed })
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147917050
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..?
  woensdag 24 december 2014 @ 15:07:32 #246
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_147920016
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Best grappig, een nieuwe teambaas wiens naam 'komt goed' betekend. Zouden ze hem daarom hebben aangenomen..?
Dat zou wat zijn.

Dat zet mij aan het denken wat er in zijn sollicitatiebrief zal staan.
'Hoi mijn naam betekent dat alles goed komt, dus met mij in uw team.. komt alles goed!'

Dijenkletser en hup, aangenomen.
pi_147920964
De FAI heeft de inschrijvingslijst voor 2015 bekend gemaakt en hier staan ook nog steeds Caterham en Manor (v/h Marussia) op.

Al zal het voor Manor wel moeilijk worden nu een deel van de bezittingen is verkocht. De fabriek zou gekocht zijn door Haas, om deze als Europese basis te gebruiken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 24 december 2014 @ 18:49:43 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_147927245
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 december 2014 22:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij racen moet leren? En die F1 bakken van tegenwoordig zijn zo makkelijk te rijden dat naar de GP2 gaan helemaal geen zin heeft.
Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander :D
The line is a dot to you!
  woensdag 24 december 2014 @ 18:54:04 #249
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147927405
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:49 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik heb het nu niet perse over Max, naar genoeg (jonge) coureurs die prima kunnen rijden maar (nog) niet kunnen racen. Zie bijvoorbeeld Grosjean in zijn eerste jaar. Het racen zelf is natuurlijk een groot deel ervaring en de een is er uit zichzelf een stuk beter in dan de ander :D
Op zich een goed punt, maar Grosjean heeft wel gewoon de normale weg bewandeld inclusief GP2. Om nou te zeggen dat dat zoveel hielp...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 24 december 2014 @ 19:26:02 #250
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147928823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, maar wat vind jij van dit voorstel: er is een F3 een F2 en een F1 en de promoties/degradaties gaan een beetje zoals bij voetbal.

Details over het hoe en wat even buiten beschouwing gelaten, maar puur het idee.
Je kan niet het ene jaar in de F1 rijden waarbij je de auto bouwt en dan degraderen naar een standaard race klasse waarbij de auto wordt gebouwd of andersom.
Tenzij je de promoverende teams helpt bij het bouwen of klanten auto's toestaat.

Of het kan werken, misschien wel. Denk dat een ART of een DAMS het echt wel redt in de F1.
Maar denk dat het ping pongen niet handig is tussen de klassen maar daar ontkom je niet aan.

Het zou kunnen werken doordat er veel coureurs nu in de GP2 blijven hangen doordat er gewoon weinig plekken in de F1 zijn. En als ze er al zijn dan worden ze vaak gepasseerd (al hoewel je je kan afvragen hoe goed een kampioen is na 4 jaar in de GP2).

Ik weet dat vroeger het verschil tussen de F1 en F2 kleiner was en geupgrade F2 wagens meen ik ook in de F1 mee reden (someone correct me if I am wrong).

En in wezen waren Marussia en Caterham nooit de achterhoede ontstegen. En een soort van super-GP2 teams.

Zag laatst in een docu dat de F1 kleine teams nodig heeft want een Honda, Ferrari of Mercedes wil simpelweg niet altijd als laatste finishen.

De F1 en GP2 zal dan erg op de schop moeten maar goed regel verandering moet toch wel vind ik.
Wat meer vrijheid qua motor en technieken (kan prima met een F1/GP2 mix).

Of het kan? Geen idee 't zou onderzocht kunnen worden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')