quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ik heb pauze.quote:Op maandag 1 december 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Maarre, ga jij eens aan je werk i.p.v. op FOK! rond te hangen.
Wat nou troll?quote:
Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.
Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings
Haha voetbal vergelijken met werkquote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.
Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings
Het is veinzen, lul.quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?quote:Op maandag 1 december 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?
Ja, jij kent Gyan dus niet.quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
Het feit dat je niet inhoudelijk reageert, maar op taal- en spelfouten zegt voldoende kneusje.quote:
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
Gyan, das toch die havenarbeider die vroeger standaard de bank warm hield? Je standaard back up, voor het geval je basisspeler geblesseerd raakte? Toch?quote:Op maandag 1 december 2014 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, jij kent Gyan dus niet.
Dus dit.quote:Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Ga nou niet in op die mongool. Die zit zich af te trekken bij elke reactie.
Om lekker te mogen bankenquote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat nou troll?
Ik zeg gewoon waar het op staat. Je bent gewoon een ruggengraatloze slapzak als je je basisplaats afstaat omdat iemand anders het in jouw ogen zo leuk doet. Knokken voor je basisplaats gvd.
Maar het is natuurlijk helemaal goed gekomen met Gyan daarna, reeg de topclubs aan elkaar mede door zijn fantastische instelling.
Maar toch, wat is het een held hè?
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.quote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.
Maar probeer nog maar ens een parallel, dan zal ik je ook vertellen waar het bij die parallel misging in je kleine breintje
GGMM komt hier tenminste nog leuk trollen, jij lijkt zijn gehandicapte broertje wel. Heb je eigenlijk überhaupt de post waar je op reageert wel gelezen?quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.
Even voor jouw mini breintje, dit zijn allemaal parallellen.
Als jij je werk goed doet, en ervoor betaald krijgt is er niks aan de hand. Als je iemand die jonger (goedkoper ook in heel veel gevallen) de kans geeft zich te bewijzen, en dat ten koste doet van jou, dan gooi je je eigen ruiten in. (Nog meer parallellen dus). Je geeft aan je werkgever aan, hey kijk eens wat hij kan, wat moet je nog met mij?
Als je dan ook nog eens je werkgever gaat beliegen door een blessure te Veinzen (ja kijk, meet een v), je meld je ziek terwijl je dat niet bent (goh weer een parallel) dan ontloop je je verplichtingen ook nog. Je krijgt salaris om er te zijn (er te staan tijdens een wedstrijd) en je liegt je zelf eronder uit. Goh, weer een parallel.
Maar zoals ik al zei, jullie held, wees er trots op.
In tegenstelling tot jij, reageer ik inhoudelijk en niet op de man. Ja, wel terug wanneer iemand dat doet.quote:Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Ga nou niet in op die mongool. Die zit zich af te trekken bij elke reactie.
Kijk weer op de man spelen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM komt hier tenminste nog leuk trollen, jij lijkt zijn gehandicapte broertje wel. Heb je eigenlijk überhaupt de post waar je op reageert wel gelezen?
Iemand anders iets gunnen zonder dat jij er beter van wordt is alleen maar te prijzen, ook op de werkvloer, en Feyenoord is dus verre van een werkvloer.quote:Op maandag 1 december 2014 13:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijk weer op de man spelen.
Je vroeg om parallellen, ik geef ze, jij lult erom heen.
Ah, zo één. Niet overtuigd zijn van je eigen prestaties, maar vooral degenen kleinhouden, van wie je stiekem weet dat ze beter zijn dan jij. Kom je wel ver mee.quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef tja77 het volgende:
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Als je iemand die jonger (goedkoper ook in heel veel gevallen) de kans geeft zich te bewijzen, en dat ten koste doet van jou, dan gooi je je eigen ruiten in.
quote:Op maandag 1 december 2014 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
GGMM komt hier tenminste nog leuk trollen
Bedankt voor de link! Heb hem maar weer helemaal teruggekeken.quote:Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef droommoord het volgende:
[..]meesterlijk. Vooral na de 2-0.twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 30-11-2014 om 22:12:28Engels commentaar onder legendarische avond is nóg mooier. Al kijk je maar een stukje: http://t.co/upyKxvp3Ro #FEYsev #Feyenoord reageer retweet
'This atmosphere is absolutely stunning'
Je klinkt niet als iemand die vaak buiten de sociale werkplaats komt.quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats)..
Die Kromme he, wil altijd graag nog even wat zeggen.quote:Feyenoord won donderdag in de Europa League van titelhouder Sevilla en dat was een uitstekende prestatie, zeker omdat de Rotterdammers zich door de zege plaatsten voor de volgende ronde. Enthousiasme was er bij de fans, maar het stoorde Willem van Hanegem dat ook de mensen die de wedstrijd moesten analyseren in een euforische stemming leken te verkeren na de overwinning.
“Wat me dan weer wel onmiddellijk opvalt, is dat zelfs de zure analisten op tv ineens niet uitgejuicht raken over Feyenoord, meer precies het spel van Feyenoord”, schrijft de voormalig topvoetballer in zijn column in het Algemeen Dagblad. Volgens Van Hanegem zou het aan de aanhang op de tribune voorbehouden moeten zijn om los te gaan en dienen de analytici het hoofd koel te houden.
“Maar als dan de analisten mee gaan juichen, dan krijg ik daar het zuur van. Die mensen zijn er om ons uit te leggen waarom iets wel of niet goed gaat en maken zich ongeloofwaardig als ze in de polonaise aansluiten. De polonaise is er voor de supporters en voor hen alleen”, maakt de Kromme duidelijk.
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=230904
Niets mooier dan een wedstrijd die zo mooi was dat je hem nog een keer kijktquote:Op maandag 1 december 2014 13:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Bedankt voor de link! Heb hem maar weer helemaal teruggekeken.![]()
Het scheelt dat je een helft kan overslaanquote:Op maandag 1 december 2014 14:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niets mooier dan een wedstrijd die zo mooi was dat je hem nog een keer kijkt
Misschien, maar voor het gehele beeld van de wedstrijd gewoon allebeiquote:Op maandag 1 december 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het scheelt dat je een helft kan overslaan
Gelijk heeft hij.quote:Op maandag 1 december 2014 13:52 schreef Negenenzestig het volgende:
Die Kromme he, wil altijd graag nog even wat zeggen.
2015?quote:Op maandag 1 december 2014 14:03 schreef Caland het volgende:
PSV - Feyenoord dus definitief op 17 december, 20:45
Krabby is mad.quote:Krabbendam kritisch: ''Topteam verdient betere pr''
Martijn Krabbendam vindt het jammer dat Feyenoord na de historische zege op Sevilla (2-0) een soort van mediastilte hield. Spelers waren niet beschikbaar voor interviews, terwijl één dag na de zegepartij alleen de reserves zich lieten zien op Varkenoord. ''Het was voor de club een uitgelezen kans dit succes te verzilveren voor de camera’s van de nationale omroepen'', schrijft de journalist van Voetbal International.
''De aanvoerder, of desnoods een andere speler, had in een paar minuten tijd de club verder positief in het nieuws kunnen brengen. Feel good, opgewekt het weekeinde in. Maar er kwam geen speler. Niet dat ze geen zin hadden, ze hoefden niet te praten over het verschil tussen Sevilla-uit en -thuis, over de ongelooflijke ontwikkeling van het elftal, over het gevoel van onoverwinnelijkheid dat steeds meer in de ploeg begint te sluipen, over de kraker tegen PSV. Ze mochten naar huis.''
''Een gemiste kans, de zoveelste. Denk aan het nieuwe stadion. Die plannen werden zo slecht gecommuniceerd, dat niemand ze nog begreep of wilde begrijpen. Of neem het gedoe rond Andrej Kramaric. De spits was eerder aangeboden in De Kuip, voor twee miljoen euro, maar een dag na de nederlaag in Kroatië ontkende Feyenoord alles met een ongelukkig statement op de eigen website. Of denk aan Erwin Mulder, die moest keepen tegen FC Twente en niet wist dat zijn vervanger Kenneth Vermeer al was vastgelegd.'' Het oordeel van Krabbendam luidt dan ook: ''Terwijl Feyenoord zich op het veld steeds meer ontwikkelt tot een echt topteam, heeft de club op het gebied van pr en communicatie nog heel wat te winnen.''
quote:Feyenoord kritisch: ''topclub verdient betere clubwatcher''
Martin van Geel vindt het jammer dat Martijn Krabbendam na de historische zege op Sevilla (2-0) nog steeds werkzaam is als clubwatcher van Feyenoord. Spelers geven de laatste tijd massaal aan dat zij niet beschikbaar zijn voor interviews als Krabbendam deze afneemt, terwijl één dag na de zegepartij zelfs de reserves zich niet meer lieten ondervragen op Varkenoord. ''Het was voor de VI een uitgelezen kans om Krabbendam eindelijk te lozen'', schrijft Martin van Geel in het clubblad.
Mooi tochquote:
quote:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 01-12-2014 om 19:02:42Inhalen #PSV tegen #Feyenoord begint soap te worden. KNVB dacht 17 december als oplossing te hebben gevonden. Roda JC denkt er anders over. reageer retweet
Nederland, oh Nederland.twitter:MikosGouka twitterde op maandag 01-12-2014 om 19:05:28#Roda JC heeft al veel kosten gemaakt voor bekerduel met #PSV. Bovendien is politie niet blij met duel Roda JC-PSV in januari. #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 01-12-2014 om 19:07:29#Feyenoord en #PSV en #KNVB willen nog altijd graag op 17 december. Morgen valt de beslissing. #Roda JC wil gemaakte kosten vergoed zien. reageer retweet
Dan raken ze in Breda weer helemaal in paniek. Is daar toch de wedstrijd van het jaar.quote:Op maandag 1 december 2014 19:34 schreef hhh38 het volgende:
Kan NAC - Feyenoord niet naar zaterdag 20 dec en PSV - Feyenoord op dinsdag 23 dec?
Maar dan moeten ze juist blij zijn, avondje Nac enzoquote:Op maandag 1 december 2014 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan raken ze in Breda weer helemaal in paniek. Is daar toch de wedstrijd van het jaar.
Ik denk dat de lokale driehoek het daar niet mee eens is.quote:Op maandag 1 december 2014 19:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze juist blij zijn, avondje Nac enzo
Maar dat is ook zielig. Ze hebben nog geen enkel avondje NAC gewonnen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze juist blij zijn, avondje Nac enzo
Waarschijnlijk niet, risicoduel natuurlijk, aartsvijand die op bezoek komtquote:Op maandag 1 december 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat de lokale driehoek het daar niet mee eens is.
Maar ze hebben wel op zondag gewonnen. Gewoon weer een KNJB-actie dus dit, dat ze de wedstrijd niet naar zaterdag willen verplaatsenquote:Op maandag 1 december 2014 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is ook zielig. Ze hebben nog geen enkel avondje NAC gewonnen.
twitter:Markla94 twitterde op maandag 01-12-2014 om 20:12:53Feyenoord betaalde afgelopen jaar 1,2 miljoen euro rente aan investeerders VVF. Tot zover "wij doen het voor de club, krijgen er niks voor". reageer retweet
Beetje zinloos zonder context. Over hoeveel geld en voor welke periode?quote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Markla94 twitterde op maandag 01-12-2014 om 20:12:53Feyenoord betaalde afgelopen jaar 1,2 miljoen euro rente aan investeerders VVF. Tot zover "wij doen het voor de club, krijgen er niks voor". reageer retweet
Lijkt mij wel; positief kapitaal, dus de 4% dividend-regeling gaat in. Zou betekenen trouwens dat er 30 miljoen van de VvF in zit of dat Feyenoord heeft afgedwongen (kan mij niet voorstellen) dat ze alleen over 30 miljoen 4% dividend betalenquote:Op maandag 1 december 2014 20:35 schreef Caland het volgende:
Is dat niet gewoon die 4% dividend over dat miljoentje of 30-35?
De VVF heeft voor 30 miljoen aandelen (49%) gekregen. Alles wat er meer wordt gestort is een agiostorting en dus geen extra aandelenbelang (en dus geen recht op dividend).quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lijkt mij wel; positief kapitaal, dus de 4% dividend-regeling gaat in. Zou betekenen trouwens dat er 30 miljoen van de VvF in zit of dat Feyenoord heeft afgedwongen (kan mij niet voorstellen) dat ze alleen over 30 miljoen 4% dividend betalen
Nou wat een schandequote:Op maandag 1 december 2014 20:16 schreef Maastoren het volgende:
Ah, weer een financieel lesje geleerd. Maar dat zou betekenen dat je in theorie ook maar die 30 miljoen hoeft terug te betalen? Of kan je dan zeggen dat de aandelen meer waard zijn geworden, waardoor Feyenoord die 30 miljoen + agiostorting terugbetaald?quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De VVF heeft voor 30 miljoen aandelen (49%) gekregen. Alles wat er meer wordt gestort is een agiostorting en dus geen extra aandelenbelang (en dus geen recht op dividend).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
NOSquote:Geen anti-kunstgras voorstel Feyenoord
Feyenoord dient dinsdag tijdens de Algemene Vergadering Betaald Voetbal geen voorstel in voor een verbod op kunstgras. Het onderwerp is niet opgenomen in de agenda voor de vergadering. Feyenoord kaartte de kwestie onlangs aan in het Algemeen Dagblad.
"We hebben gemerkt dat er steeds meer voorstanders zijn van het voetballen op natuurgras. Het zou mooi zijn als de eredivisie ervoor kiest om niet meer op kunstgras te spelen", zei Feyenoord-directeur Martin van Geel desgevraagd tegen de krant.
'Nooit de bedoeling'
De Rotterdamse club ontkent nu dat er ook daadwerkelijk een voorstel zou worden ingediend. "Dat is nooit de bedoeling geweest", zegt een woordvoerder van Feyenoord. "We willen het onderwerp bespreken tijdens het congres 'de toekomst van het Nederlandse voetbal', dat maandag 15 december gehouden wordt."
Volgens de KNVB zal dinsdag tijdens de Algemene Vergadering wel degelijk gesproken worden over de kunstgrasdiscussie, maar zal er niet over worden gestemd.
Op dit moment zijn er zes clubs in de eredivisie die op kunstgras spelen. Het gaat om ADO Den Haag, Cambuur, Dordrecht, Excelsior, Heracles en PEC Zwolle. In de eerste divisie spelen nog maar zeven clubs op echt gras.
Weinig steun
De NOS maakte meteen nadat Feyenoord de discussie aanzwengelde een rondgang langs alle clubs in het betaald voetbal. Daaruit bleek dat er weinig steun was voor de plannen van Feyenoord.
Slechts tien van de 34 clubs met stemrecht gaven aan ook tegenstander van kunstgras te zijn.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, weer een financieel lesje geleerd. Maar dat zou betekenen dat je in theorie ook maar die 30 miljoen hoeft terug te betalen? Of kan je dan zeggen dat de aandelen meer waard zijn geworden, waardoor Feyenoord die 30 miljoen + agiostorting terugbetaald?
Normaal gesproken koop de de aandelen voor de marktprijs terug, dus tegen de nieuwe prijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kan ook anders afgesproken zijn.Wie dit leest is gek
Dat argument geldt natuurlijk ook voor elke andere eredivisie club.quote:Op maandag 1 december 2014 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan raken ze in Breda weer helemaal in paniek. Is daar toch de wedstrijd van het jaar.
quote:Op maandag 1 december 2014 23:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, weer een financieel lesje geleerd. Maar dat zou betekenen dat je in theorie ook maar die 30 miljoen hoeft terug te betalen? Of kan je dan zeggen dat de aandelen meer waard zijn geworden, waardoor Feyenoord die 30 miljoen + agiostorting terugbetaald?Kort door de bocht zijn de aandelen waard het eigen vermogen (tegen de tijd van verkoop) gedeeld door het aantal aandelen, dus inclusief agio.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hebben Feyenoord en de VVF afgesproken dat de aandelen weer teruggekocht kunnen worden tegen dezelfde prijs als dat de VVF er voor heeft betaald (incl. agio).#12 is not for sale!
Krabbyquote:
Vanuit Roda gezien niet meer dan logisch.quote:Op maandag 1 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 01-12-2014 om 19:02:42Inhalen #PSV tegen #Feyenoord begint soap te worden. KNVB dacht 17 december als oplossing te hebben gevonden. Roda JC denkt er anders over. reageer retweet
Nederland, oh Nederland.twitter:MikosGouka twitterde op maandag 01-12-2014 om 19:05:28#Roda JC heeft al veel kosten gemaakt voor bekerduel met #PSV. Bovendien is politie niet blij met duel Roda JC-PSV in januari. #Feyenoord reageer retweet
Das weer 0.4 mln0.2mln op onze rekening erbij toch? Goede zaakquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:59 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond Extra Time zitten kijken (Boskamp + Belgisch programma, dus dat moest wel beginnen met Feyenoord-Sevilla), maar dat Standard Luik stelt dus echt niks meer voor. Die hebben het een paar wedstrijdjes leuk gedaan na het ontslag van de trainer, maar het is nu weer elke week een ander elftal, willekeurige passes die 40 meter naast de bedoelde speler terecht komen etc. Het scheelt dat de wedstrijd nergens meer om gaat, maar daar moet je echt kunnen winnen
En als je eerste wordt in de poule dan ontloop je toch ook de andere nummers 1? En sowieso heeft winnen een positieve invloed op de loting van volgend jaar..quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Das weer 0.4 mln0.2mln op onze rekening erbij toch? Goede zaak
quote:Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef droommoord het volgende:
[..]meesterlijk. Vooral na de 2-0.twitter:FKRotterdam twitterde op zondag 30-11-2014 om 22:12:28Engels commentaar onder legendarische avond is nóg mooier. Al kijk je maar een stukje: http://t.co/upyKxvp3Ro #FEYsev #Feyenoord reageer retweet
'This atmosphere is absolutely stunning'
0.2 voor winnen + 0.4 voor 1e worden in de poule volgens mij. + je ontloopt de andere nummers 1 en de ploegen met de hoogste coëfficiënten die uit de CL komen stromenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Das weer 0.4 mln0.2mln op onze rekening erbij toch? Goede zaak
Dat is niet juist.quote:Op maandag 1 december 2014 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De VVF heeft voor 30 miljoen aandelen (49%) gekregen. Alles wat er meer wordt gestort is een agiostorting en dus geen extra aandelenbelang (en dus geen recht op dividend).
Eigenlijk wel een apart toernooi die Europa League.. stel we worden 1e in de groep dan is dat een knappe prestatie.. we winnen van de bekerhouder en dat is ook knap. Maar we zitten 'nog maar' bij de laatste 32 en Sevilla gaat waarschijnlijk ook gewoon door. Hopelijk knikkeren we er de volgende rondes nog een paar uit, dan wordt het pas echt een mooi toernooi. Ben nu ook al tevreden gezien de laatste 10 jaar, maar ik zie iets moois groeien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
0.2 voor winnen + 0.4 voor 1e worden in de poule volgens mij. + je ontloopt de andere nummers 1 en de ploegen met de hoogste coëfficiënten die uit de CL komen stromen
Ik ben vooral blij dat we nu de punten pakken die we als club zijnde nodig hadden. Dat betekent dat we eventueel volgend jaar een makkelijkere loting hebben. Dat zie je met PSV. Die hebben eigenlijk elk jaar een loting waarmee je moet overwinteren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een apart toernooi die Europa League.. stel we worden 1e in de groep dan is dat een knappe prestatie.. we winnen van de bekerhouder en dat is ook knap. Maar we zitten 'nog maar' bij de laatste 32 en Sevilla gaat waarschijnlijk ook gewoon door. Hopelijk knikkeren we er de volgende rondes nog een paar uit, dan wordt het pas echt een mooi toernooi. Ben nu ook al tevreden gezien de laatste 10 jaar, maar ik zie iets moois groeien.
Zo snel gaat dat toch niet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we nu de punten pakken die we als club zijnde nodig hadden. Dat betekent dat we eventueel volgend jaar een makkelijkere loting hebben. Dat zie je met PSV. Die hebben eigenlijk elk jaar een loting waarmee je moet overwinteren.
Ook dat ja.. volgens mij hadden zelfs Twente en AZ nooit echt een moeilijke loting. Ach eerst maar eens dit seizoen mooi laten eindigen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we nu de punten pakken die we als club zijnde nodig hadden. Dat betekent dat we eventueel volgend jaar een makkelijkere loting hebben. Dat zie je met PSV. Die hebben eigenlijk elk jaar een loting waarmee je moet overwinteren.
Dit seizoen al 4x winst en 1x gelijk. Dat is meer dan de afgelopen 10 jaar bij elkaarquote:
Net even gekeken en na de overwinning op Sevilla zijn we gestegen van 112 naar 98 op de UEFA ranking.. Volgens mij stonden we aan het begin van het seizoen rond de 130ste plaats ofzo.quote:
Je kan met 1 goed seizoen 4 slechte niet goed maken (qua punten dan).quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit seizoen al 4x winst en 1x gelijk. Dat is meer dan de afgelopen 10 jaar bij elkaar. In de voorronde EL moet dat wel een verschil maken, waardoor je makkelijker de poulefase haalt en dus weer 6 wedstrijden kan spelen om punten te halen. PSV zat in pot 1, Feyenoord in pot 3. Het zou al mooi zijn als we z.s.m. in pot 2 komen.
http://www.feyenoord.nl/n(...)loting-europa-league
Qua loting voor de voorronde zeker wel, je zag de laatste seizoenen al dat die geplaatste status weinig tot niks scheelde. Dat is nu geen vraag meer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan met 1 goed seizoen 4 slechte niet goed maken (qua punten dan).
Laat dit een mooie start zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan met 1 goed seizoen 4 slechte niet goed maken (qua punten dan).
quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Die foto, dat hij een kopduel aangaat en die tulband een stukje boven zijn hoofd zweeft!
OK, PSV staat in de top 30 dat is nog wel een groot verschil vandaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua loting voor de voorronde zeker wel, je zag de laatste seizoenen al dat die geplaatste status weinig tot niks scheelde. Dat is nu geen vraag meer.
Dit jaar was het laagst geklasseerde team in pot 2, Borussia MG met 25.328 punten. Feyenoord heeft er (incl. dit seizoen) nu 18.329. Nog ca. 7 punten te gaan dus, oftewel 4 overwinningenquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord in pot 3. Het zou al mooi zijn als we z.s.m. in pot 2 komen.
Ja, dat is sowieso ook allemaal wel vrij gunstig jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
0.2 voor winnen + 0.4 voor 1e worden in de poule volgens mij. + je ontloopt de andere nummers 1 en de ploegen met de hoogste coëfficiënten die uit de CL komen stromen
De ploegen die dit jaar in pot 2 van de EL group stage zaten hadden 25.000-40.000 punten. Wij zijn voorlopig van 13.362 naar 18.329 gestegen, en met meer winstpotjes kom je daar inderdaad wel steeds sneller bij in de buurt, maar ik denk niet dat we daar volgend jaar al terecht zouden kunnen komen (alhoewel Sevilla met cuipwinst vorig jaar 26.600 punten verdiendequote:Op dinsdag 2 december 2014 10:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit seizoen al 4x winst en 1x gelijk. Dat is meer dan de afgelopen 10 jaar bij elkaar. In de voorronde EL moet dat wel een verschil maken, waardoor je makkelijker de poulefase haalt en dus weer 6 wedstrijden kan spelen om punten te halen. PSV zat in pot 1, Feyenoord in pot 3. Het zou al mooi zijn als we z.s.m. in pot 2 komen.
http://www.feyenoord.nl/n(...)loting-europa-league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |