abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 23:13:51 #276
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147168787
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zonder Depay blijft er weinig over.
Dan hebben ze wel 15 tot 20 miljoen te besteden.
pi_147168853
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Kan je tegenwoordig nog weinig mee. Goede spelers zijn veel duurder geworden.
  zondag 30 november 2014 @ 23:16:58 #278
357045 Grifte
Feijenoord
pi_147168901
Feijenoord O+
pi_147168954
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja, maar een Depay vervang je daar niet mee.
Maar goed, het interesseert me ook geen reet eigenlijk.
pi_147169805
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:25 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moeten we nog maar zien. Is wel het idee, maar wat ik er van begrijp is het tegelijk de bedoeling dat Wilkshire nog een jaartje blijft en die Lopes Cabral kan blijkbaar ook wel aardig ballen als hij nog eens fit wordt.
Stond Van Beek vorig seizoen ook niet een paar keer rechtsback? Zonde om hem daarvoor te gebruiken, maar het lijkt me dat als je na een seizoen alleen Lopes Cabral voor die positie hebt je toch wat optie's mist.
pi_147170329
Heeft iemand een linkje naar de full match van Feyenoord Sevilla met engels commentaar?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_147171645
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zonder Depay blijft er weinig over.
Wat een onzin. Voor eredivisiebegrippen heb je met een selectie met spelers als Guardado, Wijnaldem, de Jong, Rekik, Narsingh, Willems etc. het gewoon goed voor elkaar. Mag ook wel, als je ziet wat het gekost heeft, maar toch.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_147171672
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Stond Van Beek vorig seizoen ook niet een paar keer rechtsback? Zonde om hem daarvoor te gebruiken, maar het lijkt me dat als je na een seizoen alleen Lopes Cabral voor die positie hebt je toch wat optie's mist.
Heeft daar wel eens gespeeld, maar dat moet je niet willen en dat gaat ook nooit meer gebeuren. Is hij veel te goed voor centraal.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 1 december 2014 @ 00:35:26 #284
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147171675
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de full match van Feyenoord Sevilla met engels commentaar?
FKRotterdam twitterde op zondag 30-11-2014 om 22:12:28 Engels commentaar onder legendarische avond is nóg mooier. Al kijk je maar een stukje: http://t.co/upyKxvp3Ro #FEYsev #Feyenoord reageer retweet
meesterlijk. Vooral na de 2-0.
'This atmosphere is absolutely stunning'
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
  maandag 1 december 2014 @ 00:36:05 #285
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_147171697
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef droommoord het volgende:

[..]

FKRotterdam twitterde op zondag 30-11-2014 om 22:12:28 Engels commentaar onder legendarische avond is nóg mooier. Al kijk je maar een stukje: http://t.co/upyKxvp3Ro #FEYsev #Feyenoord reageer retweet
meesterlijk. Vooral na de 2-0.
'This atmosphere is absolutely stunning'
Ja is goed met je. ik ga slapen doei
graag op anoniem
pi_147171698
DVD al bijna uit jongens?
  Forum Admin maandag 1 december 2014 @ 00:37:33 #287
35723 crew  GGMM
pi_147171733
quote:
7s.gif Op maandag 1 december 2014 00:36 schreef Trebo het volgende:
Deze 'grap' is nu je hem voor de 64ste keer maakt een stuk grappiger dan de vorige 63 keer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 1 december 2014 @ 00:38:05 #288
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147171750
quote:
ik heb al wel een plakboek gemaakt.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147173117
Die Kramer gezien bij Ado - Ajax, wat een gehypte wanvoetballer zeg. _O- Dat is gewoon Te Vrede zijn grote broer.
pi_147174732
Zonde dat je Karsdorp die eigenlijk gewoon een aanvallende middenvelder is wilt omvormen tot een rechtsback puur omdat er een rechtsback nodig is.
pi_147175331
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 07:29 schreef Tortugal het volgende:
Zonde dat je Karsdorp die eigenlijk gewoon een aanvallende middenvelder is wilt omvormen tot een rechtsback puur omdat er een rechtsback nodig is.
Nja, je hebt op zich WIlkshire, met daarachter Lopes Cabral en als derde optie Bouhla. Karsdorp is daar echter ook afgetest en doet het naar behoren, en brengt een betere aanvallende impuls dan Bouhla natuurlijk.
Volgens mij is Karsdorp toegezegd dat hij zich dit seizoen moet richten op RB, omdat de concurrentie op het middenveld nu moordend is, vanaf volgend jaar zou hij gewoon weer op ACM moeten richten (zeggen ze nu) :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 1 december 2014 @ 09:12:12 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_147175540
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 07:29 schreef Tortugal het volgende:
Dat hangt ook van zijn kwaliteiten als aanvallende middenvelder af, als je op de ene plek een basisplaats kan afdwingen en voor de andere eigenlijk te licht bent kan ik best begrijpen dat de speler er voor gaat al ken ik zijn kwaliteiten niet.
pi_147175732
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat hangt ook van zijn kwaliteiten als aanvallende middenvelder af, als je op de ene plek een basisplaats kan afdwingen en voor de andere eigenlijk te licht bent kan ik best begrijpen dat de speler er voor gaat al ken ik zijn kwaliteiten niet.
Voor zover ik kan oordelen, is het een beetje een type Klaassen, waarover Cruijff ook zegt dat ie hem liever wat verder naar achteren zou neerzetten (CVM), een beetje hetzelfde verhaal gaat hier ook op. ;)

Karsdorp is ook een ACM die op een meer verdedigende positie geplaatst wordt, om de aanvallende potentie vanuit de RB-positie wat beter in te vullen. Verdedigend komt ie dus (logischerwijs) wat te kort, wat vooral opvalt / een probleem is tegen wat betere buitenspelers. Vandaar dat Bouhla tegen Sevilla mocht starten ;)

Dat ie op ACM nu niet aan de bak komt, komt omdat de heilige Immers er nu staat, met eventueel Toornstra of Vilhena als vervanger (wat mij beiden beter lijkt, maar goed, dat is een andere discussie), maar die positie is in ieder geval erg goed bezet.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_147176027
quote:
Jeroen en Nick mogen pas weer naar de Kuip als ze achter een rollator lopen

Wat waren we donderdagavond blij voor Feyenoord. De club overwintert weer eens in Europa. Ik geloof dat Peter Houtman, onze stadionspeaker, het meteen na de wedstrijd door de Kuip schreeuwde. Dan zit zoiets diep, denk ik dan.

Ik genoot mee van het resultaat, want zo’n grote club als Feyenoord moet zo veel mogelijk Europese wedstrijden spelen. Dat is goed voor de spelers, daar leren ze van, van die vaak vervelende confrontaties. Die krijgen ze in de Eredivisie niet vaak op hun bord.

Wat me dan weer wel onmiddellijk opvalt, is dat zelfs de zure analisten op tv ineens niet uitgejuicht raken over Feyenoord, meer precies het spel van Feyenoord. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik heel zeker weet dat Fred Rutten zelf ook wel zag dat de uitvoering tegen Sevilla wel een stukkie beter kon. Ik geloof dat Karim el Ahmadi pas na elf minuten zijn eerste bal aangespeeld kreeg. En Jens Toornstra zag in het begin geen enkele pass aankomen. Ik was in de eerste helft echt bang dat het allemaal nog mis zou gaan.

Gelukkig kwam er na een uur meer rust en vertrouwen in het spel, die omstandigheid bracht de goals. Het stadion explodeerde bijna. En terecht, de mensen hebben lang genoeg op dit succesje moeten wachten. Maar als dan de analisten mee gaan juichen, dan krijg ik daar het zuur van. Die mensen zijn er om ons uit te leggen waarom iets wel of niet goed gaat en maken zich ongeloofwaardig als ze in de polonaise aansluiten. De polonaise is er voor de supporters en voor hen alleen.

Ik moest al voor de wedstrijd denken aan de supporters Jeroen en Nick. Dat was op het moment dat dat schitterende spandoek in beeld kwam. Het was een enorme vlag, zo breed als de hele Kuip, ze hebben er misschien wel vijfduizend spuitbussen voor nodig gehad. Je zag er een zeeslag op uit de zeventiende eeuw tussen Nederlandse schepen en Spaanse. Het was de slag om de Zilvervloot die de Rotterdammer Piet Hein won. Prachtig. Het zette de Kuip precies in de goede sfeer voor de wedstrijd tegen Sevilla.

Ik weet toevallig dat Jeroen en Nick de initiatiefnemers zijn van dat spandoek dat met een heleboel jongens gemaakt is. Beide gasten, twintigers, hebben een stadionverbod, de ene tot ik meen 2026 en de andere tot 2042 of zoiets. Ze zijn ooit gepakt met vuurwerk en elke keer als ze tóch in de buurt van het stadion komen, krijgen ze er een of meer jaar bij.

Ik weet dat er soms slecht volk op voetbalwedstrijden afkomt, en dat volk moet je straffen. Maar zulke zware stadionverboden, dat is toch buiten proporties. Jeroen en Nick mogen pas weer naar een wedstrijd als ze achter een rollator lopen. Dat is toch niet normaal.

Een voetbalwereld die hals over kop de topper PSV – Feyenoord afgelast omdat PSV net vijf minuten te veel heeft moeten voetballen in Portugal. Die vervolgens de dinsdag als speeldag kiest en een dag later weer besluit dat die dag ook weer niet kan. Die voetbalwereld, bond en clubs, vindt het nodig om mensen jaren en jaren in de ban te doen zonder de kans op strafvermindering. Dat vind ik belachelijk. Bij het overtreden van de wet, moet je straffen, maar laat het daar dan bij. Dit is ridicuul.

Laat niemand nu zeggen dat ik het opneem voor hooligans. Zo vond ik het heel gek dat in Breda een heel stadionvak het eerste kwartier werd leeg gehouden door supporters van NAC omdat ze een daad wilden stellen tegen hun ploeg. Waar slaat het op dat zoiets getolereerd wordt. Zo geef je het idee dat die gasten nog iets te vertellen hebben ook. Ik vond het een waardeloos signaal van de club NAC, waar ik toch een zwak voor heb. Het effect was bovendien, dat FC Utrecht de leiding nam in een stil stadion. Ze legden er de basis mee voor de 1-5 winst op NAC. Nou, goed gedaan jongens, zo help je je club.
Kop, spijker, WvH doet het allemaal
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 1 december 2014 @ 10:41:58 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147177027
quote:
Telkens proberen grappig te zijn, en nog niemand die om je heeft gelachen. Zielig persoon :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147178249
quote:
Gyan bijzonder persoon: ''Hij gunde mij een basisplaats''

Gianni Zuiverloon staat momenteel onder contract bij ADO Den Haag, maar komt uit de jeugdopleiding van Feyenoord. In augustus 2004 debuteerde hij namens de Rotterdamse club in het betaald voetbal. Zijn doorbraak was voor een groot deel te danken aan Christian Gyan, onthult hij tien jaar na dato in Voetbal International.

"Dit is nog nooit naar buiten gekomen, maar nu kan het geen kwaad", zegt de inmiddels 27-jarige mandekker. "Mijn doorbaak als achttienjarig jochie bij Feyenoord heb ik voor een belangrijk deel aan Gyan te danken. Ik kreeg als talent bij Ruud Gullit de kans, mocht meetrainen en op een gegeven moment kreeg ik als rechtsback speelminuten. Gyan was de eerste man op die positie, alleen had hij nog weleens een blessure."

"Ik weet nog dat ik een week zó goed trainde, echt alles lukte. Maar Gyan was ook fit, dus hij zou spelen. Daar was geen twijfel over mogelijk", vervolgt de Rotterdammer. "Totdat Gyan naar me toekwam na de laatste training. 'Gianni, ik heb deze week zo genoten van jou, jij verdient het om te spelen en dat ga jij doen ook, ik zeg wel dat ik een beetje last heb van mijn knie'. Ik wist niet wat ik hoorde. Vervolgens liep hij naar Gullit, trok een moeilijk gezicht en greep naar zijn knie."

Daarna liet Gullit aan Zuiverloon weten dat hij zou spelen, omdat Gyan 'geblesseerd' was. "Niemand heeft dit ooit geweten, maar het heeft me nooit los kunnen laten", blikt Zuiverloon terug. "Die warmte en het karakter om een ander iets te gunnen, ook al gaat het ten koste van jezelf. Ik krijg er nu nog kippenvel van. Hij is de meest bijzondere persoon die ik ooit ben tegengekomen."
Gyan _O_
  maandag 1 december 2014 @ 11:35:20 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_147178291
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Gyan _O_
Wauw, wat een held is het toch _O_
  maandag 1 december 2014 @ 12:12:49 #298
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_147179430
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 11:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Gyan _O_
Wat een held...ahum

Ik zei dit laatst tegen een collega, dat hij een dagje voor mij mocht invallen. Ik strijk het dubbele van zijn salaris op, maar ik genoot er zo van hoe hij die week ervoor bezig was. Ga jij mijn werk maar doen voor een dagje zei ik tegen hem. Terwijl ik lekker languit met mijn beentjes omhoog ging liggen.
pi_147180026
Gyan. _O_

De man van de mooiste foto ooit.
pi_147180201
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat een held...ahum

Ik zei dit laatst tegen een collega, dat hij een dagje voor mij mocht invallen. Ik strijk het dubbele van zijn salaris op, maar ik genoot er zo van hoe hij die week ervoor bezig was. Ga jij mijn werk maar doen voor een dagje zei ik tegen hem. Terwijl ik lekker languit met mijn beentjes omhoog ging liggen.
Niet zo zuur, in de voetbalwereld is dit ongezien.

Gyan. _O_
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')