Clasie blijft gewoonquote:Op zondag 30 november 2014 19:37 schreef Aloulou het volgende:
Volgend jaar Gudelj opvolger van Clasie?
Lekker boeiend. Lekker cashen en een vervanger aantrekken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal weinig aanbiedingen krijgen inderdaad.
gewoon laten pieken op t EK en dan jeugdspeler doorschuiven,quote:Op zondag 30 november 2014 19:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Lekker cashen en een vervanger aantrekken.
A1 van Ajax is idd sterk. Daarachter zit de A2 en de B1 en bij die elftallen is Feyenoord weer oppermachtig ten opzichte van de rest van de clubs. Je kunt niet elk jaar een super lichting hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
Joden heeft wel een zieke A1, weet niet wat daar iets verder weer achter zit maar zitten goede spelertjes in het elftal dat gisteren van ons won.
Roy na afloop:
Leuk voor een club als Groningen, maar niet voor ons. Ben zelf ook wel fan van De Leeuw, maar ook dat is zo'n Groningen-speler, niet het niveau wat wij nastrevenquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Merkie het volgende:
Die Chery vind ik trouwens een prima voetballer.
De Leeuw vind ik beter dan Kramer.quote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Leuk voor een club als Groningen, maar niet voor ons. Ben zelf ook wel fan van De Leeuw, maar ook dat is zo'n Groningen-speler, niet het niveau wat wij nastreven
Vandaag maar eens op die Kramer zitten letten maar dat is echt drie keer niks zegquote:Op zondag 30 november 2014 20:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De Leeuw vind ik beter dan Kramer.
Hij schiet er wel 10 in, die debiel die wij nu huren is dan 10 keer niks .quote:Op zondag 30 november 2014 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vandaag maar eens op die Kramer zitten letten maar dat is echt drie keer niks zeg
Je moet het allebei niet willen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:52 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Hij schiet er wel 10 in, die debiel die wij nu huren is dan 10 keer niks .
Ook weer waarquote:
Tyft nou eens een end op, zielig kutventjequote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal weinig aanbiedingen krijgen inderdaad.
Wat een rare reactie zeg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tyft nou eens een end op, zielig kutventje
Die is niet betaalbaar voor ons. Zal wel naar PSV gaan dus. Gelukkig hebben we ook zonder Clasie al een heel aardig bezet middenveld, met Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Karsdorp en Immers.quote:Op zondag 30 november 2014 19:37 schreef Aloulou het volgende:
Volgend jaar Gudelj opvolger van Clasie?
Je loopt constant zielig te zuigen. Nu zijn joodjes daar wel vaker goed in, maar hier in Rijnmond zijn we daar niet zo van gediend. Kortom, plemp je pijpzeikerij lekker in je eigen topic.quote:Op zondag 30 november 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare reactie zeg.Ik zou het waarderen als je me niet de hele tijd persoonlijk aanvalt en je gewoon tot de inhoud beperkt. Als dat je niet lukt kan je misschien beter helemaal niet meer reageren.
Wordt Karsdorp niet omgevormd tot rechtsback?quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die is niet betaalbaar voor ons. Zal wel naar PSV gaan dus. Gelukkig hebben we ook zonder Clasie al een heel aardig bezet middenveld, met Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Karsdorp en Immers.
Ik zou het niet erg vinden om een versterking te halen hoor, maar dan een échte versterking, en die zijn niet betaalbaar. Als je dan voor jongens met potentie gaat, daar hebben we er genoeg van lopen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef droommoord het volgende:
Ik ben het helemaal met de_pel eens. Je voegt hier niets toe, ga maar lekker in andere topics je irritante zooi plaatsen.
Ook ben ik het eens met zijn uitspraak daarnaals clasie vertrekt hoeft er wat mij betreft geen nieuwe speler te komen, er zijn genoeg opties vanuit de jeugd.
Moeten we nog maar zien. Is wel het idee, maar wat ik er van begrijp is het tegelijk de bedoeling dat Wilkshire nog een jaartje blijft en die Lopes Cabral kan blijkbaar ook wel aardig ballen als hij nog eens fit wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt Karsdorp niet omgevormd tot rechtsback?
Nee, ik reageer waar ik wil. Ik blijf hier niet weg omdat mijn reacties jou niet aanstaan.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je loopt constant zielig te zuigen. Nu zijn joodjes daar wel vaker goed in, maar hier in Rijnmond zijn we daar niet zo van gediend. Kortom, plemp je pijpzeikerij lekker in je eigen topic.
Ben je verder wel helemaal goed in je hersenpan, of wat? Mafklapper.quote:Op zondag 30 november 2014 22:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je loopt constant zielig te zuigen. Nu zijn joodjes daar wel vaker goed in, maar hier in Rijnmond zijn we daar niet zo van gediend. Kortom, plemp je pijpzeikerij lekker in je eigen topic.
Hij past z'n andere vormen van pijpzeikerij toe op jou dan ja?quote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je verder wel helemaal goed in je hersenpan, of wat? Mafklapper.
Volgens mij is PSV ook niet zo rijk op dit moment. Nou is dat natuurlijk in 1 klap voorbij als ze Wijnaldum en Depay verkopen, maar als dat pas aan het eind van de transfermarkt gebeurt kan je ze te snel af zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die is niet betaalbaar voor ons. Zal wel naar PSV gaan dus. Gelukkig hebben we ook zonder Clasie al een heel aardig bezet middenveld, met Ahmadi, Vilhena, Toornstra, Karsdorp en Immers.
Zonder Depay blijft er weinig over.quote:Op zondag 30 november 2014 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is PSV ook niet zo rijk op dit moment. Nou is dat natuurlijk in 1 klap voorbij als ze Wijnaldum en Depay verkopen, maar als dat pas aan het eind van de transfermarkt gebeurt kan je ze te snel af zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |