Dat kan toch gewoon verplaatst worden, komt toch geen hond op af.quote:Op zondag 30 november 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda - PSV voor de beker is dan gewoon.
De bekerwedstrijd moet gespeeld worden voor de volgende bekerronde, de competitiewedstrijd niet.quote:
Ik heb ook liever de kraker tegen Feyenoord natuurlijk.quote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat heb je liever, de kraker tegen Feyenoord of een lullig bekerpotje tegen die koempels?
Die wordt dan op de 23e of 24e gespeeld, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bekerwedstrijd moet gespeeld worden voor de volgende bekerronde, de competitiewedstrijd niet.
Jank dan niet zo.quote:Op zondag 30 november 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de kraker tegen Feyenoord natuurlijk.
Des te zuurder dat je nu niet tegen PSV kan spelen. Als je vanavond had gewonnen kom je gewoon dicht bij de top, vlak nadat je ook al europees overwinteren veilig heb gesteld en al 6x op rij de 0 hebt gehouden. Dan kom je écht in een flow terecht. Nu is er toch een vervelende onderbreking van de reeks.quote:Op zondag 30 november 2014 15:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lekker hoor, eerst de joden punten verspeeld en Twente staat ook al 2-0 achter. Prima Feyenoordloze zondag zo.
48 uur.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Vasion het volgende:
Drie dagen moest er tussen zitten? Dus na de thuiswedstrijd tegen az op de derde dag spelen kan toch niet?
Regelementaire 3-0 voor Roda er van maken omdat PSV niet op komt dagenquote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dan wel Roda v PSV voor de beker verzet kan worden.
Poffetomme mooi man!quote:Op zondag 30 november 2014 15:52 schreef onlogisch het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2014-15/nog-even-nagenieten/
De KNVB wil er graag 48 uur minimaal tussen hebben zitten maar ook dat is geen geen harde regel.quote:
Dat zijn Bilal en Boetius ook alleen dan een heel stuk jonger.quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Merkie het volgende:
Die Chery vind ik trouwens een prima voetballer.
Bilal heb ik het niet zo van gezien nog.quote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zijn Bilal en Boetius ook alleen dan een heel stuk jonger.
Ik bij Heerenveen wel.quote:Op zondag 30 november 2014 19:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bilal heb ik het niet zo van gezien nog.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop niet dat Guyon Fernandez al tegen ons mag meedoen als hij naar Excelsior gaat.
Beste mattie van El Ahmadi.quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Merkie het volgende:
Die Chery vind ik trouwens een prima voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |