Een hele goede vraag, volgens mij wilde PSV dat niet.quote:Op zondag 30 november 2014 14:43 schreef DaMart het volgende:
Waarom hebben ze die wedstrijd niet gewoon naar vandaag 18:00 uur verplaatst eigenlijk? Dan had PSV de 48 uur rust ook gehad en was er nu geen gedoe met het vinden van een nieuwe datum.
Logisch, maar dat was wel in eerste instantie hun inzet. Pas later werd de wedstrijd op een andere dag verplaatst.quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hele goede vraag, volgens mij wilde PSV dat niet.
Snap niet dat PSV er wat over te zeggen had, als het meer dan 48 uur was. Nu kom je dus in problemen met het schema, woensdag is prut, 23 december is nog slechter. Na de winterstop kan het de eerste weken ook nog niet.quote:Op zondag 30 november 2014 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
Logisch, maar dat was wel in eerste instantie hun inzet. Pas later werd de wedstrijd op een andere dag verplaatst.
Heeft dat ook niet te maken met het feit dat de NOS om 19:00 een samenvatting uit moet zenden?quote:Op zondag 30 november 2014 14:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een hele goede vraag, volgens mij wilde PSV dat niet.
Nouja, die monteren ze vrij snel toch? Doen ze hem als laatst ofzo. Of in SV.quote:Op zondag 30 november 2014 15:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft dat ook niet te maken met het feit dat de NOS om 19:00 een samenvatting uit moet zenden?
Ja, dat wel, maar Studio Sport is toch altijd van 19:00 tot 19:50 ofzo? Als de wedstrijd om 19:50 pas klaar is, loopt dat ook allemaal niet echt lekker.quote:Op zondag 30 november 2014 15:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nouja, die monteren ze vrij snel toch? Doen ze hem als laatst ofzo.
Ja, je hebt gelijk. Daar is net te weinig tijd.quote:Op zondag 30 november 2014 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar Studio Sport is toch altijd van 19:00 tot 19:50 ofzo? Als de wedstrijd om 19:50 pas klaar is, loopt dat ook allemaal niet echt lekker.
Maar goed, wat mij betreft had zondag om 18:00 prima geweest hoor, dat Studio Sport-verhaal vind ik ook niet echt van belang. Maar dat zal best meegespeeld hebben.
Stellen ze dat toch ook een uurtje uitquote:Op zondag 30 november 2014 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar Studio Sport is toch altijd van 19:00 tot 19:50 ofzo? Als de wedstrijd om 19:50 pas klaar is, loopt dat ook allemaal niet echt lekker.
Maar goed, wat mij betreft had zondag om 18:00 prima geweest hoor, dat Studio Sport-verhaal vind ik ook niet echt van belang. Maar dat zal best meegespeeld hebben.
Lijkt mij ook gewoon prima ja, of inderdaad de samenvatting bij Studio Voetbal. Maar goed, dat zal de NOS wel niet willen ofzo. Als daar überhaupt over gesproken is.quote:Op zondag 30 november 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stellen ze dat toch ook een uurtje uit
Dat kan niet, want dan is heel autistisch Nederland van de leg omdat er vast moet worden gehouden aan het '7 uur en bord-op-schoot' gezwets.quote:Op zondag 30 november 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zenden ze die samenvatting toch tijdens Studio Voetbal uit?quote:Op zondag 30 november 2014 15:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Daar is net te weinig tijd.
Dan loopt de hele programmering van Ned.1 in de soep, zullen ze niet doen.quote:Op zondag 30 november 2014 15:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft wel. Maar er zullen wel hele boekwerken met regeltjes zijn die dit soort dingen niet toestaan.quote:Op zondag 30 november 2014 15:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan zenden ze die samenvatting toch tijdens Studio Voetbal uit?
Roda - PSV voor de beker is dan gewoon.quote:
Boeiend.quote:Op zondag 30 november 2014 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roda - PSV voor de beker is dan gewoon.
quote:
Prioriteitenquote:Op zondag 30 november 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dan wel Roda v PSV voor de beker verzet kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |