abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147180221

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 1 december 2014 @ 12:39:00 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147180267
Goeie TT. Maarre, ga jij eens aan je werk i.p.v. op FOK! rond te hangen. }:|
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_147180271
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Maarre, ga jij eens aan je werk i.p.v. op FOK! rond te hangen. }:|
Ik heb pauze.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 1 december 2014 @ 12:42:07 #4
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_147180359
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.

Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings :W
pi_147180431
Don't feed the troll
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_147180504
Inderdaad, wat een mongool.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 1 december 2014 @ 12:51:14 #7
342627 tja77
pi_147180602
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:44 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Don't feed the troll
Wat nou troll?
Ik zeg gewoon waar het op staat. Je bent gewoon een ruggengraatloze slapzak als je je basisplaats afstaat omdat iemand anders het in jouw ogen zo leuk doet. Knokken voor je basisplaats gvd.
Maar het is natuurlijk helemaal goed gekomen met Gyan daarna, reeg de topclubs aan elkaar mede door zijn fantastische instelling.

Maar toch, wat is het een held hè?
pi_147180616
De tulband van Gyan.

#neverforget
  maandag 1 december 2014 @ 12:53:58 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147180671
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.

Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings :W
Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?
Laffe huichelaar
pi_147180677
Gyan _O_
Gewoon even een kopduel van Koller winnen in de UEFA Cup-finale _O_
  maandag 1 december 2014 @ 12:54:56 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147180696
quote:

Haha voetbal vergelijken met werk :') Blijft leuk die mensen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147180762
quote:

Het is veinzen, lul. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147180799
Gyan was ook niet zo'n bijzondere voetballer maar wel een bijzondere figuur. Had als een van de weinigen niet de uitstraling van een geniepige voetballer. Dus dit past daar ook wel bij, dat hij een talent een kansje gunt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 1 december 2014 @ 13:00:23 #14
342627 tja77
pi_147180819
quote:
9s.gif Op maandag 1 december 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
pi_147180852
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
Ja, jij kent Gyan dus niet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 1 december 2014 @ 13:03:28 #16
342627 tja77
pi_147180892
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is veinzen, lul. :')
Het feit dat je niet inhoudelijk reageert, maar op taal- en spelfouten zegt voldoende kneusje.
  maandag 1 december 2014 @ 13:05:18 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147180943
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het zit diep hier...
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.

Maar probeer nog maar ens een parallel, dan zal ik je ook vertellen waar het bij die parallel misging in je kleine breintje
Laffe huichelaar
  maandag 1 december 2014 @ 13:05:44 #18
342627 tja77
pi_147180956
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, jij kent Gyan dus niet.
Gyan, das toch die havenarbeider die vroeger standaard de bank warm hield? Je standaard back up, voor het geval je basisspeler geblesseerd raakte? Toch?
pi_147180983
Ga nou niet in op die mongool. Die zit zich af te trekken bij elke reactie.
BFF met GGMM
  maandag 1 december 2014 @ 13:09:50 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147181062
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Dus dit.
pi_147181234
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat nou troll?
Ik zeg gewoon waar het op staat. Je bent gewoon een ruggengraatloze slapzak als je je basisplaats afstaat omdat iemand anders het in jouw ogen zo leuk doet. Knokken voor je basisplaats gvd.
Maar het is natuurlijk helemaal goed gekomen met Gyan daarna, reeg de topclubs aan elkaar mede door zijn fantastische instelling.

Maar toch, wat is het een held hè?
Om lekker te mogen banken :') ja man.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 1 december 2014 @ 13:18:10 #22
342627 tja77
pi_147181275
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.

Maar probeer nog maar ens een parallel, dan zal ik je ook vertellen waar het bij die parallel misging in je kleine breintje
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.
Even voor jouw mini breintje, dit zijn allemaal parallellen.
Als jij je werk goed doet, en ervoor betaald krijgt is er niks aan de hand. Als je iemand die jonger (goedkoper ook in heel veel gevallen) de kans geeft zich te bewijzen, en dat ten koste doet van jou, dan gooi je je eigen ruiten in. (Nog meer parallellen dus). Je geeft aan je werkgever aan, hey kijk eens wat hij kan, wat moet je nog met mij?
Als je dan ook nog eens je werkgever gaat beliegen door een blessure te Veinzen (ja kijk, met een v), je meld je ziek terwijl je dat niet bent (goh weer een parallel) dan ontloop je je verplichtingen ook nog. Je krijgt salaris om er te zijn (er te staan tijdens een wedstrijd) en je liegt je zelf eronder uit. Goh, weer een parallel.

Maar zoals ik al zei, jullie held, wees er trots op.
_O-
  maandag 1 december 2014 @ 13:20:10 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147181330
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef tja77 het volgende:

[..]

In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.
Even voor jouw mini breintje, dit zijn allemaal parallellen.
Als jij je werk goed doet, en ervoor betaald krijgt is er niks aan de hand. Als je iemand die jonger (goedkoper ook in heel veel gevallen) de kans geeft zich te bewijzen, en dat ten koste doet van jou, dan gooi je je eigen ruiten in. (Nog meer parallellen dus). Je geeft aan je werkgever aan, hey kijk eens wat hij kan, wat moet je nog met mij?
Als je dan ook nog eens je werkgever gaat beliegen door een blessure te Veinzen (ja kijk, meet een v), je meld je ziek terwijl je dat niet bent (goh weer een parallel) dan ontloop je je verplichtingen ook nog. Je krijgt salaris om er te zijn (er te staan tijdens een wedstrijd) en je liegt je zelf eronder uit. Goh, weer een parallel.

Maar zoals ik al zei, jullie held, wees er trots op.
_O-
GGMM komt hier tenminste nog leuk trollen, jij lijkt zijn gehandicapte broertje wel. Heb je eigenlijk überhaupt de post waar je op reageert wel gelezen?
Laffe huichelaar
  maandag 1 december 2014 @ 13:25:05 #24
342627 tja77
pi_147181456
quote:
14s.gif Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
In tegenstelling tot jij, reageer ik inhoudelijk en niet op de man. Ja, wel terug wanneer iemand dat doet.
Als je kritiek hebt op de instelling van een oud Feyenoorder, word je hier meteen uitgescholden. Terwijl ik hetgeen ik zeg nog onderbouw.

Ik hou de eer aan mezelf

Veel plezier nog dames
:W
  maandag 1 december 2014 @ 13:25:33 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147181465
gr gr
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties