quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Ik heb pauze.quote:Op maandag 1 december 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Goeie TT. Maarre, ga jij eens aan je werk i.p.v. op FOK! rond te hangen.
Wat nou troll?quote:
Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.
Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings
Haha voetbal vergelijken met werkquote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Tuurlijk ken ik Gyan wel, maar een blessure feinzen om zo lekker een wedstrijdje te mogen banken is not done.
Zie jij je het al tegen je werkgever zeggen? Laat Karel mijn werk maar doen vandaag, dan blijf ik een dagje thuis. Mijn linker teelbal speelt weer eens op.
Maar als jullie vinden dat je daardoor een held bent, dan bereik je die status bij jullie al snel. Prima hoor, no hard feelings
Het is veinzen, lul.quote:Op maandag 1 december 2014 12:42 schreef tja77 het volgende:
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?quote:Op maandag 1 december 2014 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn werk is ook niet bepaald te vergelijken met het werk van een topvoetballer. Dat van jou wel begrijp ik?
Ja, jij kent Gyan dus niet.quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
Het feit dat je niet inhoudelijk reageert, maar op taal- en spelfouten zegt voldoende kneusje.quote:
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.quote:Op maandag 1 december 2014 13:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij zou het niet erg vinden als jij EN een fijn salaris zou hebben EN een fijne baan, dat iemand jouw plek in zou nemen? Waardoor jij EN minder gaat verdienen EN minder dankbaar werk zou doen?
Tuurlijk is er verschil tussen voetbal en "normaal" werk, maar er zijn genoeg parallellen denkbaar. Prestatie, beloning, inzet, waardering enz.
Maar als je kritiek hebt hier op iemand die de Feijenoord kleuren heeft gedragen, ben je meteen een troll.
Het zit diep hier...
Gyan, das toch die havenarbeider die vroeger standaard de bank warm hield? Je standaard back up, voor het geval je basisspeler geblesseerd raakte? Toch?quote:Op maandag 1 december 2014 13:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, jij kent Gyan dus niet.
Dus dit.quote:Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Ga nou niet in op die mongool. Die zit zich af te trekken bij elke reactie.
Om lekker te mogen bankenquote:Op maandag 1 december 2014 12:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat nou troll?
Ik zeg gewoon waar het op staat. Je bent gewoon een ruggengraatloze slapzak als je je basisplaats afstaat omdat iemand anders het in jouw ogen zo leuk doet. Knokken voor je basisplaats gvd.
Maar het is natuurlijk helemaal goed gekomen met Gyan daarna, reeg de topclubs aan elkaar mede door zijn fantastische instelling.
Maar toch, wat is het een held hè?
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.quote:Op maandag 1 december 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zwart-wit is het natuurlijk niet en je moet wel een enorme debiel zijn als je dat niet begrijpt. Ten eerste: dat je een speler de kans geeft door te breken, wil dat niet zeggen dat hij jou vervangt. Ten tweede: in mijn werk is het normaal 10-20 jaar in je functie te zitten als je een fijn salaris en een fijne baan hebt. Welke voetballer ken jij die ook 20 jaar bij dezelfde werkgever in dezelfde positie zit? Ik heb geen idee meer hoe zijn situatie toen precies zat, maar hij had ongetwijfeld niet de ambitie nog 5 jaar bij ons te spelen.
Maar probeer nog maar ens een parallel, dan zal ik je ook vertellen waar het bij die parallel misging in je kleine breintje
GGMM komt hier tenminste nog leuk trollen, jij lijkt zijn gehandicapte broertje wel. Heb je eigenlijk überhaupt de post waar je op reageert wel gelezen?quote:Op maandag 1 december 2014 13:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
In ieder bedrijf (en dus niet de sociale werkplaats) moet je knokken voor je plekje. Je doet bepaalde werkzaamheden, en krijgt daar een bepaalde beloning voor.
Even voor jouw mini breintje, dit zijn allemaal parallellen.
Als jij je werk goed doet, en ervoor betaald krijgt is er niks aan de hand. Als je iemand die jonger (goedkoper ook in heel veel gevallen) de kans geeft zich te bewijzen, en dat ten koste doet van jou, dan gooi je je eigen ruiten in. (Nog meer parallellen dus). Je geeft aan je werkgever aan, hey kijk eens wat hij kan, wat moet je nog met mij?
Als je dan ook nog eens je werkgever gaat beliegen door een blessure te Veinzen (ja kijk, meet een v), je meld je ziek terwijl je dat niet bent (goh weer een parallel) dan ontloop je je verplichtingen ook nog. Je krijgt salaris om er te zijn (er te staan tijdens een wedstrijd) en je liegt je zelf eronder uit. Goh, weer een parallel.
Maar zoals ik al zei, jullie held, wees er trots op.
In tegenstelling tot jij, reageer ik inhoudelijk en niet op de man. Ja, wel terug wanneer iemand dat doet.quote:Op maandag 1 december 2014 13:06 schreef DonRaja het volgende:
Ga nou niet in op die mongool. Die zit zich af te trekken bij elke reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |