haha. ze is bijna bodybuild gespierd die v.d. yoga.... srsquote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet achter die yogagriet aangaat, te weinig massa voor je?
quote:Op maandag 1 december 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus die plofkop komt door de creatine?
quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme een ban opgelopen ook nog. Gelukkig onderuit kunnen lullen.
Anyway. Ik heb dus een keer een oefenlesje yoga gedaan via werk, ben moeilijk hard in slaap gevallen tijdens de ontspannings/ademhalingsoefeningen. Werd wakker van m'n eigen snurk, want was verkouden.
Pics.quote:Op maandag 1 december 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. ze is bijna bodybuild gespierd die v.d. yoga.... srs
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Anyway. Ik heb dus een keer een oefenlesje yoga gedaan via werk, ben moeilijk hard in slaap gevallen tijdens de ontspannings/ademhalingsoefeningen. Werd wakker van m'n eigen snurk, want was verkouden.
Gadver, dit is mij dus nog nooit geluktquote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
quote:Deze kogel gaat naar de maan en terug, dankzij BODY&FITSHOP extra vlug!
quote:Met de vlam in me arm gooi ik door het hele land
Op de website staat ze niet?quote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zie dm
geen geintjes he op d'r facebook
Nee, nee. Ik ben echt wel integerquote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zie dm
geen geintjes he op d'r facebook
Niet eens tieten hoeven op te sturenquote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gadver, dit is mij dus nog nooit gelukt
Positieve discriminatie omdat vrouw
Die tieten van jou moeten wel magisch zijn...quote:Op maandag 1 december 2014 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens tieten hoeven op te sturen. Die bewaar ik voor als ik weer een psycho achter me aan krijg en doodwens.
Eeh: ja. Ik vond de term wel grappig.quote:Maareh, is beavember wat ik denk dat het is? Jaren 70 poesjes?
Werkt bij mij nog niet.quote:Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef RaymondK het volgende:
je gaat straks weer een ty fus harde geluid uit je mobiel krijgen!
belangrijke mensen eerst natuurlijkquote:
Ook niks gehad, telefoon staat wel ingesteldquote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
belangrijke mensen eerst natuurlijk
haha
zo'n base station kan niet alle aangemelde clients in 1x berichten denk
heb je wel je telefoon ingesteld?
quote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef stinkie het volgende:
Wil ik net gaan pissen op gym, zit er zo'n bejaarde met de deur open te schijten. Ging bijna over mijn nek, meteen omgedraaid en weggegaan. Zelfs tijdens squaten steeds kleine keelkotsjes. Rook die meur verdomme zelfs in de zaal een beetje.
Inb4 SAp zou opsnuiven
geniaalquote:Op maandag 1 december 2014 12:49 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, als je je nog eens verveelt op je werk:http://www.dumpert.nl/med(...)ektrische_trein.html
Wat heb je geflikt?quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Anyway. Ik heb dus een keer een oefenlesje yoga gedaan via werk, ben moeilijk hard in slaap gevallen tijdens de ontspannings/ademhalingsoefeningen. Werd wakker van m'n eigen snurk, want was verkouden.
quote:Op maandag 1 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er stonden blijkbaar gleufjes op die foto's met de enge tetten. Maar laten we er maar snel over ophouden, voordat smegma het meldt en ik alsnog de pineut ben.
Nog geneukt, deuce?
Zou vanillevulling in die oreo zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben geen homo maar zou hem wel pijpen
nohomo
Dit idd. Zou zijn zaad wel slikken.quote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, ik ben geen homo maar zou hem wel pijpen
nohomo
Gisteren was ik nog een perverseling die je niet aan je niet bestaande zusje zou vorstellen. Toch nieuwsgierig geworden?quote:Op maandag 1 december 2014 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Er stonden blijkbaar gleufjes op die foto's met de enge tetten. Maar laten we er maar snel over ophouden, voordat smegma het meldt en ik alsnog de pineut ben.
Nog geneukt, deuce?
Wat gaat de tijd snel zegquote:Op zondag 1 december 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
Huh wtf, Paul Walker dood
[ afbeelding ]
Wat lief.quote:Op maandag 1 december 2014 13:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag gewoon of iemand je flower al gepopt heeft, en onlangs nog eens doorboord heeft. Broederlijke interesse mattie.
Nee, ook geen idee hoe dat moet en ook geen zin om dat uit te zoeken.quote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
belangrijke mensen eerst natuurlijk
haha
zo'n base station kan niet alle aangemelde clients in 1x berichten denk
heb je wel je telefoon ingesteld?
Een Paul Walker, hoe lang is dat?quote:
ja dan werkt het niet met bestaande telefoons. moet je eerst instellen. ga naar nlalert.nlquote:Op maandag 1 december 2014 13:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, ook geen idee hoe dat moet en ook geen zin om dat uit te zoeken.
Ja, alleen werkt het nog niet op 4G las ik net, vandaar dat ik ook niets heb gehadquote:Op maandag 1 december 2014 14:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dan werkt het niet met bestaande telefoons. moet je eerst instellen. ga naar nlalert.nl
of koop nieuwe telefoon, nu zijn ze al ingesteld standaard
bij mij in huis hoor je ze juist helemaal niet. Zou wel weer typisch zijn dat ik vrolijk boodschappen ga doe. Terwijl Poetin het land binnenvalt ofzo.quote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Als er stront aan de knikker is dan hoor ik al die palen wel. Als je buiten bent hoor je 3/4 palen tegelijk met allemaal verschillende tijdsintervals
Waarom zou Poetin Nederland willen binnenvallenquote:Op maandag 1 december 2014 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
bij mij in huis hoor je ze juist helemaal niet. Zou wel weer typisch zijn dat ik vrolijk boodschappen ga doe. Terwijl Poetin het land binnenvalt ofzo.
quote:Op maandag 1 december 2014 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
We moeten toch die gangbang eens regelen.
Ach joh, it's only gay when the balls touch, en nohomo, ik denk dat je er prima tussen komt hoorquote:
hahaquote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Als er stront aan de knikker is dan hoor ik al die palen wel. Als je buiten bent hoor je 3/4 palen tegelijk met allemaal verschillende tijdsintervals
It's only gay if you drink tea afterwards. Komt goed.quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach joh, it's only gay when the balls touch, en nohomo, ik denk dat je er prima tussen komt hoor
Werelddominantie.quote:Op maandag 1 december 2014 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom zou Poetin Nederland willen binnenvallen
Ik geloof dat die man van mening is dat overal waar Russen zijn, hij iets te zeggen moet hebben. Dus ja, die zitten hier ook.quote:
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezetenquote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
faseverschil in het geluid ivm het verschil in afstand van ene en andere paal tot aan je oor.
Ene paal is verder weg dan andere.
Russen worden hier niet gediscrimineerd, geen probleem dus.quote:Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat die man van mening is dat overal waar Russen zijn, hij iets te zeggen moet hebben. Dus ja, die zitten hier ook.
ja maar je wees het net aan tijdsintervallen toe. het leek of je dacht dat ze met verschillende intervalen het melodietje afspeeldequote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezeten
/dagboekquote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef stinkie het volgende:
Wil ik net gaan pissen op gym, zit er zo'n bejaarde met de deur open te schijten. Ging bijna over mijn nek, meteen omgedraaid en weggegaan. Zelfs tijdens squaten steeds kleine keelkotsjes. Rook die meur verdomme zelfs in de zaal een beetje.
Inb4 SAp zou opsnuiven
Trouwens wel een nieuwe pt'r. Eentje van eind 30, goede figuur en lange blind haar tot op d'r reet.
Inb4 dimayK feels
Ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezeten
Mooi, in beide gevallen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Russen worden hier niet gediscrimineerd, geen probleem dus.
Ik zaterdag in de kleedkamer, kijkend naar de deur van de sauna...... Nee toch maar niet. Doei!quote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
/dagboek
Welke bejaardengym was dit?
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.quote:Op maandag 1 december 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar je wees het net aan tijdsintervallen toe. het leek of je dacht dat ze met verschillende intervalen het melodietje afspeelde
jij zat te wachten tot de deur open ging, wolk stoom er uit kwam, er een hand om de deur heen kwam, en je met de wijsvinger naar binnen lonkte?quote:Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zaterdag in de kleedkamer, kijkend naar de deur van de sauna...... Nee toch maar niet. Doei!
Jouw schuld!!!!
"Come to the dark side young skywalker....."quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jij zat te wachten tot de deur open ging, wolk stoom er uit kwam, er een hand om de deur heen kwam, en je met de wijsvinger naar binnen lonkte?
ja ik merk het idd.quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.
*verkleed zich snel als marokkaans meisje*quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS. DIE DOKTER DIE OP AMELL LIJKT VALT OP MARROKAANSE MEISJES ZEGTIE. Geef me je nummer, ik hook je up..
quote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Dopplereffectquote:
Alleen als er een snelheidsverschil isquote:
Bij deze temperatuur zo'n 330 meter/s plusminus. In water rond de 1450 m/s.quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.
Weer wat geleerd, wat als het 40 graden zou zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij deze temperatuur zo'n 330 meter/s plusminus. In water rond de 1450 m/s.
Ik ging er vanuit dat je in beweging bent op straat. dan treed het ook op.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Alleen als er een snelheidsverschil is
Bij 20 graden zo'n 340 m/s.quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wat als het 40 graden zou zijn?
Ik heb me gister een nieuwe bril laten aanmeten.quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is wel oogarts. Dat moet ecjt een van de saaiste banen in de geschiedenis van de mensheid zijn, als ik het zo zie.
Een opticien is nog geen oogarts he.quote:Op maandag 1 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me gister een nieuwe bril laten aanmeten.
Beetje van die testjes doen en zo. Gezellig hoor.
Johquote:Op maandag 1 december 2014 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Een opticien is nog geen oogarts he.
Was die knap?quote:Op maandag 1 december 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb me gister een nieuwe bril laten aanmeten.
Beetje van die testjes doen en zo. Gezellig hoor.
Amateur. Je hebt natuurlijk pijn in je lies.quote:Op maandag 1 december 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*verkleed zich snel als marokkaans meisje*
Au. Oei. Volgens mij heb ik m'n enkel verstuikt.
Waar was t ook alweer?
Ik heb Arrow eigenlijk nooit gevolgd. Ik ben een Marvel-Man en geen DC-dude.
Het was een best knappe dame. Maar ja, als mijn lenzen uit zijn heb ik -8 dus ik zag t ook niet zo goed hequote:
quote:Op maandag 1 december 2014 14:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Amateur. Je hebt natuurlijk pijn in je lies.
quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS. DIE DOKTER DIE OP AMELL LIJKT VALT OP MARROKAANSE MEISJES ZEGTIE. Geef me je nummer, ik hook je up..
quote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]Hoe weet je dat?
(Nee serieus, heb ik idd al 2 maanden of zo)
Ik zat al naar spycams te zoeken.quote:Op maandag 1 december 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]wist ik niet.
Leek me alleen een betere plek voor een blessure in dit geval
sportcity.quote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
/dagboek
Welke bejaardengym was dit?
Lol maandags bier drinken dat doe ik zelfs nietquote:Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Net gepraat met vierkante henk van de nieuwe muclemensportschool. Hij heeft beloofd me regelmatig onder m'n reet te schoppen, en geen bullshit te pikken. Ik krijg een schema van 'm voor 3 keer per week een full body work-out, voor de eerste 4 weken, en daarna "nieuwe prikkels". Geen idee wat het allemaal inhoudt, morgen krijg ik uitleg en gaan we aan de slag. Stonden echt van die moeilijk gespierde mannen en vrouwen los te gaan, kom ik ertussen huppelen
.
En om dat te vieren: hutspot, hachee, en bier..
Maak je ook progress pics? Goed voor motivatie.quote:Op maandag 1 december 2014 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Net gepraat met vierkante henk van de nieuwe muclemensportschool. Hij heeft beloofd me regelmatig onder m'n reet te schoppen, en geen bullshit te pikken. Ik krijg een schema van 'm voor 3 keer per week een full body work-out, voor de eerste 4 weken, en daarna "nieuwe prikkels". Geen idee wat het allemaal inhoudt, morgen krijg ik uitleg en gaan we aan de slag. Stonden echt van die moeilijk gespierde mannen en vrouwen los te gaan, kom ik ertussen huppelen
.
En om dat te vieren: hutspot, hachee, en bier..
Het werd een radler, 2%, is zo goed als niets.quote:Op maandag 1 december 2014 18:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol maandags bier drinken dat doe ik zelfs niet
Verder dan een schepje suiker in mn koffie kom ik vandaag niet.quote:Op maandag 1 december 2014 18:15 schreef Weissman het volgende:
Maar toch wel een lijntje poeder Henk?
Kun je t net zo goed niet drinkenquote:Op maandag 1 december 2014 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het werd een radler, 2%, is zo goed als niets.
ik bef ook wel eens vrouwen met kauwgum inquote:Op maandag 1 december 2014 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag. Ik hoorden net een verhaal aan van een gozer die van een meisje het voorstel kreeg om gepijpt te worden terwijl zij cola in haar mond had. Toen hij, net als ik, vraagtekens zette bij de haalbaarheid en het nut hiervan, is hij uitgemaakt voor preutse eikel.
Srsly tho, wie heeft dat wel eens gedaan en hoé eindigt dat niet in een treurige rotzooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |