hahaquote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Als er stront aan de knikker is dan hoor ik al die palen wel. Als je buiten bent hoor je 3/4 palen tegelijk met allemaal verschillende tijdsintervals
It's only gay if you drink tea afterwards. Komt goed.quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach joh, it's only gay when the balls touch, en nohomo, ik denk dat je er prima tussen komt hoor
Werelddominantie.quote:Op maandag 1 december 2014 14:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom zou Poetin Nederland willen binnenvallen
Ik geloof dat die man van mening is dat overal waar Russen zijn, hij iets te zeggen moet hebben. Dus ja, die zitten hier ook.quote:
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezetenquote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
faseverschil in het geluid ivm het verschil in afstand van ene en andere paal tot aan je oor.
Ene paal is verder weg dan andere.
Russen worden hier niet gediscrimineerd, geen probleem dus.quote:Op maandag 1 december 2014 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat die man van mening is dat overal waar Russen zijn, hij iets te zeggen moet hebben. Dus ja, die zitten hier ook.
ja maar je wees het net aan tijdsintervallen toe. het leek of je dacht dat ze met verschillende intervalen het melodietje afspeeldequote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezeten
/dagboekquote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef stinkie het volgende:
Wil ik net gaan pissen op gym, zit er zo'n bejaarde met de deur open te schijten. Ging bijna over mijn nek, meteen omgedraaid en weggegaan. Zelfs tijdens squaten steeds kleine keelkotsjes. Rook die meur verdomme zelfs in de zaal een beetje.
Inb4 SAp zou opsnuiven
Trouwens wel een nieuwe pt'r. Eentje van eind 30, goede figuur en lange blind haar tot op d'r reet.
Inb4 dimayK feels
Ik niet.quote:Op maandag 1 december 2014 14:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook op de basisschool gezeten
Mooi, in beide gevallen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Russen worden hier niet gediscrimineerd, geen probleem dus.
Ik zaterdag in de kleedkamer, kijkend naar de deur van de sauna...... Nee toch maar niet. Doei!quote:Op maandag 1 december 2014 14:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
/dagboek
Welke bejaardengym was dit?
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.quote:Op maandag 1 december 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar je wees het net aan tijdsintervallen toe. het leek of je dacht dat ze met verschillende intervalen het melodietje afspeelde
jij zat te wachten tot de deur open ging, wolk stoom er uit kwam, er een hand om de deur heen kwam, en je met de wijsvinger naar binnen lonkte?quote:Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zaterdag in de kleedkamer, kijkend naar de deur van de sauna...... Nee toch maar niet. Doei!
Jouw schuld!!!!
"Come to the dark side young skywalker....."quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jij zat te wachten tot de deur open ging, wolk stoom er uit kwam, er een hand om de deur heen kwam, en je met de wijsvinger naar binnen lonkte?
ja ik merk het idd.quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.
*verkleed zich snel als marokkaans meisje*quote:Op maandag 1 december 2014 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS. DIE DOKTER DIE OP AMELL LIJKT VALT OP MARROKAANSE MEISJES ZEGTIE. Geef me je nummer, ik hook je up..
quote:Op maandag 1 december 2014 14:01 schreef Klokov het volgende:
Als er stront aan de knikker is dan hoor ik al die palen wel. Als je buiten bent hoor je 3/4 palen tegelijk met allemaal verschillende tijdsintervals
Dopplereffectquote:
Alleen als er een snelheidsverschil isquote:
Bij deze temperatuur zo'n 330 meter/s plusminus. In water rond de 1450 m/s.quote:Op maandag 1 december 2014 14:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik bedoelde het binnenkomen, 300m/s vriend, ik ben hooggeleid, alles.
Weer wat geleerd, wat als het 40 graden zou zijn?quote:Op maandag 1 december 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij deze temperatuur zo'n 330 meter/s plusminus. In water rond de 1450 m/s.
Ik ging er vanuit dat je in beweging bent op straat. dan treed het ook op.quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Alleen als er een snelheidsverschil is
Bij 20 graden zo'n 340 m/s.quote:Op maandag 1 december 2014 14:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, wat als het 40 graden zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |