Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.quote:Op maandag 1 december 2014 10:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Werkt bij mij redelijk hetzelfde inderdaad. En in het weekend zijn ook altijd meer "dingen" waardoor die brave eetstructuur van door de week doorbroken wordt.
Braaf eten lukt me best aardig zonder extern ritme, eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Lapo hunter
[..]
Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.
Wat ik lastig vond toen ik in de WW zat, was de lunch. Het gebeurde geregeld dat ik dan de restjes van de vorige avond at. En tja, van twee keer per dag warm eten wordt je niet dunner. Ik niet in elk geval.quote:Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Lapo hunter
[..]
Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.
Voor alles is een tijdquote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Braaf eten lukt me best aardig zonder extern ritme, eigenlijk.
Magoe, komen we vanzelf wel achter.
Ik herken dit uit de weekenden. De lunch maak ik dan niet van te voren klaar, tafel wordt gedekt en al. Juiste keuzes maken is minder makkelijk, vooral met mensen om je heen die van alles ongezonds wegbikken. Ach, ff doorbijtenquote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wat ik lastig vond toen ik in de WW zat, was de lunch. Het gebeurde geregeld dat ik dan de restjes van de vorige avond at. En tja, van twee keer per dag warm eten wordt je niet dunner. Ik niet in elk geval.
...
Waarom roze koek? Je kan ook dextro nemen..quote:Op maandag 1 december 2014 10:39 schreef Karstman het volgende:
Lijstje voor de maandag:
O: havermout met banaan
L: 2 boterham rosbief, soepje karnemelk rauwkost
T1: mandarijn gekookt ei
T2: 2 boterham OA 35+ komkommer
T3: Bloed geven en roze koek
D: courgettesoep met gerookte kip
T: griekse yoghurt met banaan
Roze koek hoort bij bloed geven en dextro is vies!quote:Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom roze koek? Je kan ook dextro nemen..
Een roze koek "hoort" er niet bij hoor. Dat zit in je hoofd. Banaan kan ook. Maar jouw feestje.quote:Op maandag 1 december 2014 12:47 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roze koek hoort bij bloed geven en dextro is vies!
Is wat je in de ochtend en middag eet niet wat weinig? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar alleen yoghurt tot de lunch zou voor mij echt niet genoeg zijn..quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt
L: salade van komkommer, bleekselderij en tonijn
T: appel
D: kliekje uit de vriezer iets met zilvervliesrijst en groente
T: paar noten en olijven
S: 1,5 uur buikdanstraining
Ik kwam om 11 uur uit mijn bedquote:Op maandag 1 december 2014 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is wat je in de ochtend en middag eet niet wat weinig? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar alleen yoghurt tot de lunch zou voor mij echt niet genoeg zijn..
True. Vroeger hoorde een Whopper vooraf ook bij bloed geven. Je moet immers gegeten hebben vantevorenquote:Op maandag 1 december 2014 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een roze koek "hoort" er niet bij hoor. Dat zit in je hoofd. Banaan kan ook. Maar jouw feestje.
Wat een luxe... ik stond er om zes uur naast.quote:Op maandag 1 december 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kwam om 11 uur uit mijn beddus het was zelfs nog best kort op elkaar.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een luxe... ik stond er om zes uur naast.
Het kliekje bleek nog minder dan een halve portie te zijn dus dat aangevuld met 500gr kwark.quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt
L: salade van komkommer, bleekselderij en tonijn
D: kliekje uit de vriezer iets met zilvervliesrijst en groente
T: paar noten en olijven
S: 1,5 uur buikdanstraining
uhm... Mja, ik denk dat jezelf ook wel een idee hebt hierover, niet?quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef mrspoeZ het volgende:
O, T en L kwark met shakepoeder (t was heeeeeel druk)
D salade met tonijn, 2 creamcrackers + een plak cervelaat
T koffie verkeerd en 2 mariakaakjes
Ook fijne quality time samen zoquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Sjeen het volgende:
Avondwandelingetje met dochter, bijna 5 km
Nice!quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Sjeen het volgende:
Avondwandelingetje met dochter, bijna 5 km
Uhuh. Morgen weer naar school, daar haal ik t wel in.quote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
uhm... Mja, ik denk dat jezelf ook wel een idee hebt hierover, niet?
Jup. Zelfs ik eet meer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ziet er weer uit als een erg mager lijstje.
Je weet dat een portie lasagne gemiddeld 900kcal heeft?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ziet er weer uit als een erg mager lijstje.
Nou bij mij niet hoor, zeker niet als ik een vegetarische maak. Maar als jij het hebt uitgerekend, helemaal primaquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je weet dat een portie lasagne gemiddeld 900kcal heeft?
En magere yoghurt 56 kCal per 100 ml, bleekselderij 0, komkommer 0, tonijn 90 kCal per 100 gram, 1 appel 65 kCal en wat olijven zijn die overige 700?quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je weet dat een portie lasagne gemiddeld 900kcal heeft?
Bechamelsaus, verschillende soorten kaas.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou bij mij niet hoor, zeker niet als ik een vegetarische maak. Maar als jij het hebt uitgerekend, helemaal prima
Nou reken maar uit hoeveel ml yoghurt ik dan eet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En magere yoghurt 56 kCal per 100 ml, bleekselderij 0, komkommer 0, tonijn 90 kCal per 100 gram, 1 appel 65 kCal en wat olijven zijn die overige 700?
56 per 100? 28 staat er op mijn pakquote:Op dinsdag 2 december 2014 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En magere yoghurt 56 kCal per 100 ml, bleekselderij 0, komkommer 0, tonijn 90 kCal per 100 gram, 1 appel 65 kCal en wat olijven zijn die overige 700?
Dit lijstje is niet heel veel meer dan de mijne hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:04 schreef Fripsel het volgende:
Lijstje voor vandaag:
Late O (11:30): Twee crackers met filet americain
L: Omelet van twee eieren, taugé, champignons en uit. Met sla en komkommer. (Ok ik heb geen idee, hoe zit dit qua calorien? Ik weet dat ik er vol van zit, maar kan er eventueel een cracker bij pakken of een boterham).
T: Banaan
S: Medisch fitness
D: Thaise kokossoep
T: Chocomel
Het klinkt veel vullender. Heb er verder niet echt verstand van, alleen dat ik continue te horen krijg hier dat het te weinig is. Maar als ik dan jou lijstje zie, yoghurt en groente tot het avondeten.. Ik weet niet ik krijg er honger van als ik het zie. Niet dat ik zeg dat het fout is hoor, maargoed. Hahah, ik krijg het niet echt uitgelegd. Ik bedoel het niet vervelend in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit lijstje is niet heel veel meer dan de mijne hoor.
Verder geen probleem want je valt er van af en krijgt genoeg gezonde dingen binnen.
Een soep vullender dan een lasagne?quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het klinkt veel vullender. Heb er verder niet echt verstand van, alleen dat ik continue te horen krijg hier dat het te weinig is. Maar als ik dan jou lijstje zie, yoghurt en groente tot het avondeten.. Ik weet niet ik krijg er honger van als ik het zie. Niet dat ik zeg dat het fout is hoor, maargoed. Hahah, ik krijg het niet echt uitgelegd. Ik bedoel het niet vervelend in ieder geval.
Sowieso dat gebeterweet op ieders manier van doen was een beetje de reden voor mij om dit topic lekker te laten voor wat het was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso is het lastig in te schatten zonder de exacte hoeveelheden erbij. (En dan inderdaad nog extra info zoals is 't op olie of niet.)
Niet dat ik er voor ben om dan heel spastisch alle exacte hoeveelheden erbij te gaan zetten, maar bij twijfels over een lijstje even doorvragen zonder meteen een oordeel te vellen, is wel handig. Bij verschillende referentiekaders helemaal.(Want laten we wel wezen, de ene lasagne is de andere niet. Wel/geen vlees, wat voor/hoeveel kaas, wat gebruik je als bladen en weet ik wat je er nog meer aan kan varieren...)
/tweecenten
Dat is wel een goede om te onthoudenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso is het lastig in te schatten zonder de exacte hoeveelheden erbij. (En dan inderdaad nog extra info zoals is 't op olie of niet.)
Niet dat ik er voor ben om dan heel spastisch alle exacte hoeveelheden erbij te gaan zetten, maar bij twijfels over een lijstje even doorvragen zonder meteen een oordeel te vellen, is wel handig. Bij verschillende referentiekaders helemaal.(Want laten we wel wezen, de ene lasagne is de andere niet. Wel/geen vlees, wat voor/hoeveel kaas, wat gebruik je als bladen en weet ik wat je er nog meer aan kan varieren...)
/tweecenten
Daarom post ik zelf amper lijstjes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso dat gebeterweet op ieders manier van doen was een beetje de reden voor mij om dit topic lekker te laten voor wat het was.
Tuurlijk is lijstjes plaatsen uitnodigend om een reactie te geven, maar dat dooooooooorgezaag soms
Nou ja dat gecombineerd met dat ik er niet zo mee bezig was. Ik zit nu weer aan de hoge kant van mijn acceptabel range, dus ik wil er weer wat meer bezig gaan.
Ik had het ook niet over mijn avondeten maar over mijn ontbijt en lunchquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een soep vullender dan een lasagne?
Het kan hoor maar waarschijnlijk is jouw soep geen 900kcal.
En 2 crackers is ook niet zoveel natuurlijk.
En vergeet niet de tonijn bij de lunch.
Het blijft gewoon erg moeilijk om de lijstjes van elkaar in te schatten, zoals je zag met Lonaa en mijn tonijn.
Dát is eigenlijk wel weer een heel handig iets. Gedachteloos eten is iets waar ik eigenlijk vanaf moet, maar met brood gaat het zķ snel naar binnen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:50 schreef Sarabi het volgende:
Waar ik mijn normale lunch binnen 5 minuten op heb, zit ik nu gewoon 20 minuten de kauwen
Met brood weet ik ook echt niet hoe ik dat anders moet doen...quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dát is eigenlijk wel weer een heel handig iets. Gedachteloos eten is iets waar ik eigenlijk vanaf moet, maar met brood gaat het zķ snel naar binnen...
Ik eet nog wel eens roggebrood en die snij ik dan, net als m'n oma altijd voor me deed, in 12 stukjes. Dat helpt wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met brood weet ik ook echt niet hoe ik dat anders moet doen...
Heb het wel een tijdje geprobeerd en dan gaat het wel iets beter.
Maar nu met een salade gaat het vanzelf.
Dan is het nog in 12 happen (nou zeg 3x kauwen per hap) weg....quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet nog wel eens roggebrood en die snij ik dan, net als m'n oma altijd voor me deed, in 12 stukjes. Dat helpt wel.
Ik post ook nooit lijstjes als ik in the zone zit. Ik zou gelyncht wordenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom post ik zelf amper lijstjes.Een beetje bitchen over m'n dikke reet, soit. Continu verantwoording af moeten gaan leggen, meh. Ik weet m'n valkuilen en ik weet wat ik eraan kan veranderen. Mekker liever over dat de pepernoten me aangapen of iets dergelijks.
De mijne zijn toch altijd hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik post ook nooit lijstjes als ik in the zone zit. Ik zou gelyncht worden
Mooie motivatie inderdaad! En ik vind havermout in ieder geval lang vullend, dus klinkt als een prima plan. Wat minder suiker 's ochtends helpt vast ook bij het minder snacken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:37 schreef applemoose het volgende:
mijn poging om vroeg op te staan voor sporten liep een beetje in de soep. maar vond wel een hardloop klasje in de buurt voor 3(!) euro per les. Dan moet ik wel.
o : kwark, een banaan en een sinaasappel in een smoothie.
l : drie boterhammen met cervelaat
t : een appel
d : Fry's vegetarian chunky strips met tomatenmarinade, wortelsalade en pita's en avocado.
t : bakje yoghurt
vanaf morgen ga ik ontbijten met havermout, lijkt me wel een verstandig plan. Door de kou ben ik geneigd te gaan snacken.
Ruilen? Ik val er prima mee af, maar het duurt eeuwen voor ik het wegheb.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Havermout leek voor mij een nadelig effect op het afvallen te hebben, dus daar ben ik mee gestopt. Jammer, want ik vind het echt to die for lekker.
Graag! Ik baalde er best van, want ik droom sindsdien echt van een havermoutbad waar ik me een weg uit mag etenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruilen? Ik val er prima mee af, maar het duurt eeuwen voor ik het wegheb.(Misschien krijg ik er daarom wel veel minder snel trek door, ben me bizar bewust van het eten van het spul.
)
In mijn beleving als behangplak.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit havermout op. Hoe smaakt dat? Misschien ga ik binnenkort weer eens Brinta proberen.
Muffe derrie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit havermout op. Hoe smaakt dat? Misschien ga ik binnenkort weer eens Brinta proberen.
Ik vond het naar karton troep smakenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn beleving als behangplak.
Ik had met rood fruit.. vond het alsnog niet te vreten. De algehele structuur ook niet trouwensquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:38 schreef Karstman het volgende:
Ik vind het wel lekker. Maar ik eet het met een banaan erdoor, of rood fruit. Zo kaal kan ik de associatie met stopverf, behangplak en karton voorstellen.
Over 45 minuten wel want dan ruikt je huis heerlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Die 4 groente lasagne is wel veel werk![]()
Een uur in de keuken gestaan en nu mag ie 45 min in de oven.
Heb eigenlijk geen honger meer...
Dit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over 45 minuten wel want dan ruikt je huis heerlijk
Das waarquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over 45 minuten wel want dan ruikt je huis heerlijk
Ratatoille is ook altijd even werk, uur en een kwartier, maar wel voor 3 dagen etenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Die 4 groente lasagne is wel veel werk![]()
Een uur in de keuken gestaan en nu mag ie 45 min in de oven.
Heb eigenlijk geen honger meer...
Dat moet ik weer eens maken, maar dan is het 6 uur en denk ik: duurt lang, hongggggeeeerrr en doe ik het niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ratatoille is ook altijd even werk, uur en een kwartier, maar wel voor 3 dagen eten
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:43 schreef Sarabi het volgende:
Nou deze lasagne was helaas geen succes![]()
Na 3 happen weggegooid. Weet niet wat er mis is gegaan of dat het gewoon niet mijn smaak is.
Afbakstokbroodje in de oven gegooid en die ga ik straks maar eten met filet americain.quote:
Hebben? Ik neem t echt niet mee...quote:
Jij komt uit Rotterdam toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil best wel wat hebben, maar ben wel selectief.
Huh! In mijn hoofd kwam je uit Rotterdam. Wie was dat dan? DP, Clums en noh iemand. Myreala dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huh! In mijn hoofd kwam je uit Rotterdam. Wie was dat dan? DP, Clums en noh iemand. Myreala dan?
Anyway, ik woon dus vlakbij Rotterdam en wilde een verkleedpartijtje houden maar dat wordt zo wat ladtig nu je niet in de bewoonde wereld woont.
Ik wou dat ik niet in de bewoonde wereld woonde anders. Ik vind het hier helemaal niet leuk meer. We sparen hard voor de onbewoonde wereldquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Volgens mij komt Myreala uit Rotterdam ja.
Misshcien kunnen we wel wat regelen. Of iets met foto's en de post ofzo.
Ja, zoiets ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wou dat ik niet in de bewoonde wereld woonde anders. Ik vind het hier helemaal niet leuk meer. We sparen hard voor de onbewoonde wereld
Misschien kunnen we een whatsapp fotosessie ofzo houden als ik het ophaal?
En als andere mensen ook nog interesse hebben is dat prima natuuurlijk. Ik wil niet alles voor mezelf opeisen, ik hou alleen niet van winkelen
Ik heb ook ernstige kledingnood...quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets ja.![]()
Ik haat winkelen, maar mijn kleding wordt inmiddels karig. Soms moet je wel.
Sorry denk niet dat we dezelfde kledingstijl hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Tink89 het volgende:
Iemand interesse in drie dozen kleding, een zak sjaals, pantys en leggings? Gratis ophalen, in maat 44-50.
Rotterdammer present.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huh! In mijn hoofd kwam je uit Rotterdam. Wie was dat dan? DP, Clums en noh iemand. Myreala dan?
Anyway, ik woon dus vlakbij Rotterdam en wilde een verkleedpartijtje houden maar dat wordt zo wat ladtig nu je niet in de bewoonde wereld woont.
Pantys en leggings heb ik eventueel ook nog interesse in als er iets over is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Als er nog iets overblijfd in mt. 48-50 houd ik me aanbevolen!
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Pantys en leggings heb ik eventueel ook nog interesse in als er iets over is.
Feliquote:Op woensdag 3 december 2014 14:58 schreef Tink89 het volgende:
Huis! Jaaaaah! Morgenvroeg de sleutel![]()
Dus, wie komt die vier dozen halen? Heb er nog een hoop uit de kast bijgegooid.
Gefeliciteerd. En dit begrijp ik heel goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:51 schreef Tink89 het volgende:
Txs lieverds! Ga proberen er morgenavond al te slapen...
Fijn, je eigen plekje weer.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:51 schreef Tink89 het volgende:
Txs lieverds! Ga proberen er morgenavond al te slapen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd Tink!
Ik kom de dozen wel halen en dan regel ik eea met Sarabi, Joycie en Lonaa. Laat je in PM even weten waar en wanneer we af kunnen spreken? Ik ben flexibel.
Schrap de training en de kwark maarquote:Op woensdag 3 december 2014 16:24 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: 250gr magere yoghurt
L: courgette, aubergine en nog wat overgebleven groente gewokt in olijfolie met ketjap
T: 250gr kwark
S: uur buikdanstraining
D: paella
T: noten
Meh!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Schrap de training en de kwark maar![]()
Net tijdens het oefenen een verkeerde beweging gemaakt.
Of, ik opper het toch maar, te weinig voedingsstoffen/eten? Daar kan je ook nog wel vergeetachtig van worden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:43 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb echt n paar slechte dagen wat eten betreft. Gister weer m'n tussendoortjes vergeten en geen fut om avondeten te maken en nu ook weer lunch vergeten mee te namen. M'n hoofd lijkt wel een vergiet :S slaap tekort denk ik.
Gister
O: 2 crackers filet americain
L: twee boterhammen met kipgrillworst
D: frietje speciaal en n kroket..
Tja niet goed dus.
Welk poppodium?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:55 schreef Karstman het volgende:
Goed zo Zeester! Geen makkelijke stap om te maken maar wel een heel belangrijke, ik ben trots op je!
Lijstje voor vandaag:
O: Havermout en banaan
L: 2 boterham bio ham, rauwkost, soepje, karnemelk
T1: mandarijn, komkommer
T2/D: High Tea met het team ivm Sinterklaasviering
T: ? ga naar feestelijke opening van nieuw poppodium hier dus bier en swingen rocken denk ik.
Gebroeders De Nobel in Leiden. Volledig nieuw gebouwd ter vervanging van het LVC, 2 zalen, 1 van 750 en 1 van 200 man. Ben erg benieuwd.quote:
Tof.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Gebroeders De Nobel in Leiden. Volledig nieuw gebouwd ter vervanging van het LVC, 2 zalen, 1 van 750 en 1 van 200 man. Ben erg benieuwd.
Bezoeker, muziekliefhebber, als ik meer tijd zou hebben zou ik er wel als vrijwilliger willen werken, combineert alleen wat lastig met een 9-5 baan ben ik bang.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tof.Werk je daar ook? Of ga je gewoon als bezoeker naar de opening?
Sterkte bij de begrafenis morgen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef applemoose het volgende:
O : Havermout met amandelmelk
L : drie boterhammen met kaas / sandwichspread
T : Sinaasappel
D : Biryani ( rijstcurry ) met zoete aardappel, wortel en tomaat en vega curry hapjes uit de oven.
T : Kopje thee, stukje chocolade
Morgen is de begrafenis van mijn oma en gaan we uit eten bij een Italiaan, op de menukaart trof ik of Lasagne of Pizza.
Zaterdagavond gaan we uit eten met de familie bij een Grieks restaurant en ik heb de menukaart al afgespit en er zijn twee gerechten waaruit ik wil kiezen. Of een stoofschotel met lam of vega optie gevulde aubergine met feta.
Zondag gaan we uit eten vanwege een verjaardag. Dat word dus een pittig weekend wat betreft keuzes.
Gecondoleerd en sterkte morgen!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef applemoose het volgende:
O : Havermout met amandelmelk
L : drie boterhammen met kaas / sandwichspread
T : Sinaasappel
D : Biryani ( rijstcurry ) met zoete aardappel, wortel en tomaat en vega curry hapjes uit de oven.
T : Kopje thee, stukje chocolade
Morgen is de begrafenis van mijn oma en gaan we uit eten bij een Italiaan, op de menukaart trof ik of Lasagne of Pizza.
Zaterdagavond gaan we uit eten met de familie bij een Grieks restaurant en ik heb de menukaart al afgespit en er zijn twee gerechten waaruit ik wil kiezen. Of een stoofschotel met lam of vega optie gevulde aubergine met feta.
Zondag gaan we uit eten vanwege een verjaardag. Dat word dus een pittig weekend wat betreft keuzes.
Het werd een kindermenu (beetje frietjes, 1 kipspiesje, geen saus) en een bakje salade zonder dressing. Niet denderend, maar voor de rest was het erg lastig.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:26 schreef applemoose het volgende:
Garnalen waren er vroeger ook. Zonder sausje dan. Maar ik eet dan ook lactose arm en niet lactosevrij
Kun jij hier nog op functioneren Sarabi? 200 Kcal als ontbijt, Lunch 200?? (je dressing is meer dan de groentequote:Op vrijdag 5 december 2014 11:58 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje (voor wat het waard is vandaag)
O: 350gr kwark
L: witte kool salade met wortel, appel en mosterdyoghurt dressing
D: gourmetten + een paar wijntjes
Ontbijt is twee keer zoveel als normaal dus ja daar functioneer ik goed op.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kun jij hier nog op functioneren Sarabi? 200 Kcal als ontbijt, Lunch 200?? (je dressing is meer dan de groente). Gourmetten tikt wel aan, wijn ook (maar geen gezonde kcal).
Lig jij dan niet halverwege de dag op de grond van de honger?
Doe ik op dit moment ook met een goede bodem daarom juist deze keuze.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou zonder goede bodem compleet losgaan op het gourmetten denk ik
Same. Plus dat im nooit dat hele feestdag volvreten idee heb begrepen. Mn met kerst maar ook sinterklaas.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou zonder goede bodem compleet losgaan op het gourmetten denk ik
Ja ik merk jou andere lijstjes op, en als dat nog minder is dan wordt mijn vraag nog serieuzer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ontbijt is twee keer zoveel als normaal dus ja daar functioneer ik goed op.
Mijn andere lijstjes niet opgemerkt?
Lunch is wel minder dan normaal maar dat is bewust op deze dag.
En nee geen gezonde kcal deze Sinterklaasavond dat klopt.
Prima, advies van anderen lekker in de wind slaan en koppig zelf blijven. Want jullie zijn allemaal verkeerd en ikke heb gelijk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Maar denk dat ik het voorbeeld van de rest maar weer ga volgen en geen lijstjes meer plaats.
Ik weet hoe ik het wil en wat ik moet doen om af te vallen dus daar helpt het ook niet bij.
Ah, dan kan ik het op zich wel begrijpen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doe ik op dit moment ook met een goede bodem daarom juist deze keuze.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:05 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Prima, advies van anderen lekker in de wind slaan en koppig zelf blijven. Want jullie zijn allemaal verkeerd en ikke heb gelijk.
Why bother.
Preciesquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:22 schreef Zeester het volgende:
Ik snap de overweging wel, om gewoon weinig te eten overdag want hoe dan ook eet je met gourmet wel veel. Maar aan de andere kant kun je je wel afvragen of dat niet nog verder averechts werkt.
Maar goed, ik zie sarabi's lijstjes vaker, en haar 'tactiek' is meestal: overdag weinig, 's avonds meer calorieën maar wel met veel gezonde componenten, en daar kan ik me wel in herkennen, ik ben ook veel meer liefhebber van avondeten dan van brood, yoghurt, etc.
Ik vind gourmetten als een van de weinig (volgens mij) ook gezelligquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Gourmetten is juist de kans om het niet al te slecht te doen.
Gebakken champignons, courgette, ui, paprika, kipfilet, biefstuk, varkenshaas.
Lekkere frisse salade erbij, tomaatjes, paprika, zilveruitjes, augurkjes.
Alles lekker kruiden met verse ingredienten.
Gourmetten, hoe stom ook vind ik heerlijjk
Als het voor jou zo goed werkt, is het toch prima? Zie het probleem niet helemaal
Kut, mn kantoor meurt naar gekookt ei.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo dan, een gekookt eitje door zo'n pakje noodlesoup is goed te eten. Ik heb trouwens halve porties noodlesoup dus niet zo evil qua kcals. Ik ben alleen mijn paprika en wortel vergeten die ik er ook in wilde doen.
Ik heb dat ook wel een beetje. Ik ga nooit echt vroeg naar bed, meestal 12 á half 1, dus mijn avonden zijn lang. Ik wil gewoon lekker veel avondeten, anders gaat het sowieso mis. Overdag heb ik niet heel veel honger, want dan ben ik gewoon bezig, maar 's avonds is het risico het grootst. Wat niet wegneemt dat overdag genoeg eten er ook voor zorgt dat je 's avonds minder snaaizin hebt, maar als ik niet genoeg dineer, dan is het risico echt groot.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Preciesen ik heb de laatste tijd gemerkt dat het niet averechts werkt.
De snaaipartijen komen voor als ik weinig gegeten heb overdag maar ook als ik gewoon goed gegeten heb.
Hetzelfde voor de avonden zonder snaaizin, zowel bij een dag met weinig eten als met goed eten.
En over volvreten bij het gourmet heb ik niet gesproken.
Mijn ervaring:quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:57 schreef Fripsel het volgende:
M'n best aan het doen vandaag! Krijg van alles onder m'n neus geschoven.
Tot nu toe:
O: wit broodje met gekookt eitje
L: pistoletje, sla, komkommer, gebakken zalm en sladressing
T: 6 pepernoten
En nog op de planning:
D: burritos
T: misschien een stukje chocoletter
Ja maar ik ben op familieweekend en heb de boodschappen niet gehaald. Ik haal normaal nooit witte broodjes zelfquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn ervaring:
Als je al met witbrood begint dan is er de hele dag geen houden aan.
Drop, chocolade, alles met suiker, zetmelen.
Als je de dag begint met kwark, volkorenbrood of meergranenbrood met volkorenmeel. Dan begint de dag al leuker
En nog steeds heiliger als de paus hierzo hoor
Merk je het verschil overdag?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben op familieweekend en heb de boodschappen niet gehaald. Ik haal normaal nooit witte broodjes zelf
Jij hebt volgens mij best veel dingen waarbij je niet voor je eigen eten zorgt. Kan je niet zelf een appel oid meenemen? Of vind je dat onbeschoft ofzo staan? Als ik ergens logeer neem ik altijd mijn eigen ontbijt mee, dat scheelt toch weer.quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de weegschaal morgen ochtend. Het was wel een heel karig weekend. Ongezond, en weinig. Uiteindelijk gister avond nog twee rosébiertjes op. En vandaag een broodje met nutella, een met ham, en als avondeten friet, met een kroket. En wat peprnoten (niet meer dan één hand)..
Als ik een heel weekend met mijn hele familie meega dan ga ik niet speciaal voor mezelf eten meenemen nee. Daarnaast is dit al een verbetering ten opzichte van eerst, want voorheen had ik mezelf helemaal volgepropt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij best veel dingen waarbij je niet voor je eigen eten zorgt. Kan je niet zelf een appel oid meenemen? Of vind je dat onbeschoft ofzo staan? Als ik ergens logeer neem ik altijd mijn eigen ontbijt mee, dat scheelt toch weer.
Ik lees al een paar weken mee, maar jij eet toch altijd best weinig of vergis ik me?quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de weegschaal morgen ochtend. Het was wel een heel karig weekend. Ongezond, en weinig. Uiteindelijk gister avond nog twee rosébiertjes op. En vandaag een broodje met nutella, een met ham, en als avondeten friet, met een kroket. En wat peprnoten (niet meer dan één hand)..
Oh ja maar ik bedoel meer, 1 jaar geleden had ik op zo'n weekend echt continue chocolade, pepernoten, onbeperkt avondeten, veel broodjes met ongezond beleg etc. gegeten en bijna rollend weer thuisgekomen. Nu heb ik geen honger gehad, wel wat lekkers meegepakt, frietje, stukje chocoladeletter, rosébiertje, maar voel ik me niet volgepropt.quote:Op zondag 7 december 2014 22:36 schreef Krulledol het volgende:
[..]
Ik lees al een paar weken mee, maar jij eet toch altijd best weinig of vergis ik me?
Het is niet gek om wat fruit mee te nemen toch? Erg fijn dat dit een verbetering is!quote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik een heel weekend met mijn hele familie meega dan ga ik niet speciaal voor mezelf eten meenemen nee. Daarnaast is dit al een verbetering ten opzichte van eerst, want voorheen had ik mezelf helemaal volgepropt.
Hij is weer leeg als het goed is.quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een pm gestuurd naar Joyce en Lonaa over de kleding van Tink. De inbox van Sarabi is vol, kan je die even legen ofzo S?
Lokpost, kijk eens in je inbox.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Als er nog iets overblijfd in mt. 48-50 houd ik me aanbevolen!
Waarvoor ga je auditie doen?quote:Op maandag 8 december 2014 18:03 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje
O: yoghurt
L: 3 eieren met geitenkaas en tomaatjes uit de oven
D: spinaziesoep + broodje
S: 15-30 minuten training (auditie vandaag en het is niet precies duidelijk hoelang ik zal dansen)
T: handje noten en olijven
Was om 11 uur uit mijn bed dus daarom ook geen vroege T's
Lokpostje terugquote:Op maandag 8 december 2014 20:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lokpost, kijk eens in je inbox.
Om en dans te mogen doen in onze nieuwe bellydance show.quote:Op maandag 8 december 2014 20:46 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarvoor ga je auditie doen?
Oh leuk en spannend ja! Fijn dat het goed gingquote:Op maandag 8 december 2014 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Om en dans te mogen doen in onze nieuwe bellydance show.
Het ging voor mijn gevoel goed, nu afwachten.
Ik gnorkte.quote:Op maandag 8 december 2014 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt een goed 'onderbelly' gevoel ja?
Komt goed
quote:Op maandag 8 december 2014 23:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt een goed 'onderbelly' gevoel ja?
Komt goed
Ik kreeg de rekening van ¤ 301,- eigen risico die ik nog even opgemaakt heb dit jaar... Pfft :|quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef applemoose het volgende:
tandarts schmandarts. Ik kreeg van de week een rekening van 650(!) euro voor de tandarts. Dat deed zeer.
Ik heb dit weekend overleefd, heel veel gelopen dus de weegschaal viel mee. Havermout was alleen op vanmorgen.
Ik heb wel bedacht dat -24 kilo is mijn uiteindelijke doel is, en dat gewoon langzaamaan. Als ik daar een jaar over zou doen dan is dat 2 kilo per maand / een halve kilo per week.
Ik moet daarvoor mijn weekenden opschonen en de weken waarin we samen eten. ik ben echt een gezelligheidseter
o : banaan
t : appel
l : drie boterhammen met sandwichspread / smeerkaas
t : kopje thee met een cracker met pindakaas
d : Bietensoep met gember, cocosmelk en geitenkaasen een salade met komkommer en avocado
t : cracker
Prima, hoe ga je het aanvullen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef applemoose het volgende:
Ja, die dat eigen risico was er al doorheen in februari helaas.
En je hebt gelijk, ik ging mijn lijstje invullen en kwam nog zo'n 300 kcal tekort.
Hahahahhaa, ik dacht heel even dat je ochtendtussendoortje uit een banaan en een flesje boswandeling bestond. Duurde even voor ik snapte dat je in het bos was gaan wandelenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:44 schreef Fripsel het volgende:
Pff ik heb vandaag veel gegeten voor mijn doen.. en dan ga ik bijna van mijn stokje.
Tot nu toe:
O: Twee crackers, glas chocomel,
T: Banaan & boswandeling
L: Pistoletje met gebakken gamba's en chilimayonaise en een salade
T: Mueslireep & een fysio met heel veel dextro's
D: Pittige kip
Whahah dat zou een gekke ochtend t geweest zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hahahahhaa, ik dacht heel even dat je ochtendtussendoortje uit een banaan en een flesje boswandeling bestond. Duurde even voor ik snapte dat je in het bos was gaan wandelen
Ooh ik was echt nog half dizzy toen ik dit tikte. Ik had gelunched en was naar de fysio gegaan. En daar zat ik op de fiets en ik voelde me duizelig worden. Dus ik wil op staan, en op dat moment voelde ik me echt helemaal slap worden. De fysio heeft me toen in een stoel neergeduwd en dextro's gevoerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:05 schreef Barreltje het volgende:
Wat is een fysio met heel veel dextro's?
Stiekem, heel stiekem, gaat het eigenlijk best heel goed met me. Nadat ik de sleutels gisteren ingeleverd heb, kwam er zo'n bizar 'hetisgoedzo-gevoel' over me heen. Merk het ook aan m'n eetpatroon. Niet dat ik ging schransen van de stress, maar wel dat ik stopte met eten of gewoon de puf niet had om iets fatsoenlijks op tafel te zetten. Dat lukt nu alweer een stuk beter. Moet wel nog even wennen aan eenpersoons porties.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:42 schreef Sjeen het volgende:
En toch wil ik niet met je ruilen
De schade na het weekend hier was gistermorgen 1,7 kilo!!! Gelukkig was daar vanmorgen nog maar 0,6 kilo van overIk vermoed dat er ook wat vocht vasthouden vanwege cyclus bij zat.
Ben ik ook blij voor jouquote:Op woensdag 10 december 2014 10:26 schreef Sjeen het volgende:
Dat vind ik heel fijn om te horen!
Voor mezelf ben ik blij dat ik een weekend genieten met vriendje en dochter zonder veel kleerscheuren overleven kan
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:19 schreef Barreltje het volgende:
Tink!![]()
Je kunt trots op jezelf zijn..
de D word nog uitgebreider met een geroosterde little gem sla. Calorietechnisch zal het niets uitmaken, maar wel lekker.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:37 schreef applemoose het volgende:
O: havermout met amandelmelk en kaneel
t : sinaasappel
l : drie boterhammen met smeerkaas / sandwichspread
t : sinaasappel, echt een gigantisch grote sappige sinaasappel
d : gewokte noedels met visballetjes, komkommer, een eitje en nog wat andere dingen
t : kopje thee en een sneetje bananenbrood
Weet je al wel specifiek ras?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef applemoose het volgende:
Mijn vriend en ik willen volgend jaar kijken of we een (herplaats) hond kunnen vinden die bij ons en de katten past. We willen een een specifiek ras met een hoog energieniveau. Vandaag zag ik een artikel over canicross en dat lijkt me echt vet tof. Misschien best wel een goed doel om naar toe te trainen.
Weimaranerquote:Op donderdag 11 december 2014 18:19 schreef applemoose het volgende:
Weimaraner
Alhoewel de Airedale ook nog erg hoog op ons lijstje staat
De koude vingers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
De binnenbak was bij ons ook altijd superkoud, brrr. Vooral om 8 uur 's ochtends wanneer mijn les was.
Bourgondier!quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Lijstje
O: 2 rijstwafels met theeworst
T: gluhwein
L: toast met fois gras
T: witte wijn, rode wijn
D: salade met scampi
T: wijn?
Echt? Foie gras? Ik ben helemaal geen moraalridder, maar dat je dat eet, daar kan ik echt met m'n verstand niet bij...quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Sjeen het volgende:
Lijstje
O: 2 rijstwafels met theeworst
T: gluhwein
L: toast met fois gras
T: witte wijn, rode wijn
D: salade met scampi
T: wijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje voor vandaag:
O: Pure chocoladecruesli met hazelnootmelk![]()
![]()
![]()
T: 2 volkoren met 30+kaas en kalkoenfilet.
L: Kop soep (weet nog niet welke) met 2 volkoren met 30+kaas en kalkoenfilet.
T: Iets van de kantoorfruitschaal.
D: Nasi van zilvervliesrijst, wokgroente, kruiden en een gebakken ei ķf volkorenpasta met puntpaprika, gehakt en sugosaus.
Shoot!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Wat goed!quote:Op maandag 15 december 2014 08:04 schreef Fripsel het volgende:
Yay zelf na een slechte week nog afgevallen! 87,1
Waar smaakt het naar? Ik wil het nog altijd proberen maar het hele "lever" idee vind ik niet zo'n succesquote:Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef Sjeen het volgende:
Ik eet het niet vaak Tink, maar ik geniet er wel van. En ik vind eigenlijk ook dat ik die keuze niet hoef te verantwoorden.
Dat het een vreemd lijstje was, ben ik trouwens geheel met je eens.
Zo, nu wandelen met dochterlief om de quiche eraf te lopen
Vandaag
O: 2 bruin, pindakaas
T: wat ongezoute noten
L: 3 bruin, komijnekaas
T: granny
D: 2/3 quiche, veldsla
T: koffie verkeerd
Jawel hoor. Maar ik eet ook op niet kerstdagen best belachelijk veelquote:Op maandag 15 december 2014 20:43 schreef theunderdog het volgende:
Vraagje: gaan jullie zelfs met kerst niet lekker veel eten?
Pff respect hoor. De kerstdagen zijn voor mij de dagen waar al mij sport activiteiten weer teniet worden gedaan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik eet ook op niet kerstdagen belachelijk veel
Dat ga ik niet redden met kerstquote:Op maandag 15 december 2014 21:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff respect hoor. De kerstdagen zijn voor mij de dagen waar al mij sport activiteiten weer teniet worden gedaan.![]()
Goed hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden met kerstook al zou ik me kotsmisselijk eten. 2de kerstdag eerst een minimale 6km loopje
quote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Hoeveel moet je nog afvallen?(als ik zo brutaal mag zijn)
Deel het !quote:Op maandag 15 december 2014 21:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Binnenpretje hier. Niet om jou hoor, kon het ff niet laten.
Ze zit eigenlijk in het verkeerde topic te posten nu, want meer bezig met bodybuildgerelateerde zaken dan vanaf obees afvallen nu.quote:
Ooh, vandaar.quote:Op maandag 15 december 2014 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zit eigenlijk in het verkeerde topic te posten nu, want meer bezig met bodybuildgerelateerde zaken dan vanaf obees afvallen nu.
En hier is het plan vooral lekker, niet zozeer veel. Mezelf ziek vreten.
Ahja, dat kon ik niet ruiken.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Haar focus is verandert, maar dat verhaal post ze zelf wel.
Nope, klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja, dat kon ik niet ruiken.
Niet. Wel vetpercentage verliezenquote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
Hoeveel moet je nog afvallen?(als ik zo brutaal mag zijn)
Maar hoe kun je vet verliezen zonder kilo's kwijt te raken?quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Wel vetpercentage verliezendus in dat opzicht wel, maar niet in kilo's. Als ik in kilo's reken denk ik 8 ofzo? Geen idee eigenlijk
iig zit ik nu op 23% vet en zou ik uiteindelijk naar de 13 moeten.
Niet, maar die kilo's komen er weer bij door spiermassa. Want spiermassa weegt meer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar hoe kun je vet verliezen zonder kilo's kwijt te raken?
Aah op die manier. Maar je moet eerst afvallen, om überhaupt echt spiermassa te kunnen kweken.quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet, maar die kilo's komen er weer bij door spiermassa. Want spiermassa weegt meer.
Lmao. I know. Ging van 98 naar 73. Van vet + 36% naar 23%. Meedoen aan de flexcup eind volgend jaar -> 13%quote:Op maandag 15 december 2014 21:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar je moet eerst afvallen, om überhaupt echt spiermassa te kunnen kweken.
Nice, in hoeveel tijd allemaal?quote:Op maandag 15 december 2014 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lmao. I know. Ging van 98 naar 73. Van vet + 36% naar 23%. Meedoen aan de flexcup eind volgend jaar -> 13%
1.5 jaar om en nabij.quote:Op maandag 15 december 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nice, in hoeveel tijd allemaal?
Ha, vergelijkbare doelen. Hier nu 86 en als dat na de feestdagen nog zo is, vind ik dat mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Fripsel het volgende:
Ik zie niet echt op tegen de kerstdagen als ik heel eerlijk ben. Heb afgelopen week ook weer een lastige week gehad, en ik merk nu dat ik dan wel ongezond eet, maar wel mate kan houden en zelfs nog afval. Dus komt wel goed met kerst. Ik hoop stiekem dat ik op 86 zit voor kerst, en wil dit dan tot mijn verjaardag (3 januari) zo proberen te houden.
Hihi leuk kunnen we elkaar toecheeren!. Hoe lang ben je?quote:Op maandag 15 december 2014 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, vergelijkbare doelen. Hier nu 86 en als dat na de feestdagen nog zo is, vind ik dat mooi.
Voor m'n verjaardag mag er dan wel wat meer af, maar da's pas in februari.
1.75 en ik wil naar 75kgquote:Op maandag 15 december 2014 22:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hihi leuk kunnen we elkaar toecheeren!. Hoe lang ben je?En wat is je streefgewicht?
1.75 en ik twijfel nog over mijn streefgewicht. Eigenlijk zou ik tevreden moeten zijn met 75 maar een stemmetje in mijn hoofd roept, 68!quote:
Eh, niks mis met doelen! Het is voor mij ook meer een "eens zien hoe ik eruitzie dan" dan een echt vast doel.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
1.75 en ik twijfel nog over mijn streefgewicht. Eigenlijk zou ik tevreden moeten zijn met 75 maar een stemmetje in mijn hoofd roept, 68!
Ja dat sowieso ook. Eerst de 75 maar eens halen. Ik begin het nu wel echt te zien dat vind ik wel tof.quote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, niks mis met doelen! Het is voor mij ook meer een "eens zien hoe ik eruitzie dan" dan een echt vast doel.Dezelfde lengte is dan wel weer grappig.
Heb je over of kom je tekort?quote:
Herkenbaar.quote:
Ik wilde net zeggen, ik wil ook niet langer. Vind mezelf nu al te lang.quote:Op maandag 15 december 2014 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Alleen de lengte die bij dit gewicht past.
Niet?quote:Op maandag 15 december 2014 22:38 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben regelmatig 10 cm langer maar die tellen niet mee, heel flauw.
Overigens is mijn streven om begin januari nog onder 83 te zitten, daarna weer verder met afvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |