Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.quote:Op maandag 1 december 2014 10:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Werkt bij mij redelijk hetzelfde inderdaad. En in het weekend zijn ook altijd meer "dingen" waardoor die brave eetstructuur van door de week doorbroken wordt.
Braaf eten lukt me best aardig zonder extern ritme, eigenlijk.quote:Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Lapo hunter
[..]
Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.
Wat ik lastig vond toen ik in de WW zat, was de lunch. Het gebeurde geregeld dat ik dan de restjes van de vorige avond at. En tja, van twee keer per dag warm eten wordt je niet dunner. Ik niet in elk geval.quote:Op maandag 1 december 2014 10:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Lapo hunter
[..]
Klopt, tijdens werken is er gewoon ontbijt - werk - pauze - werk - pauze - werk - D - enz. In het weekend wordt dat verkloot, plus ik blijf veel langer wakker.
Voor alles is een tijdquote:Op maandag 1 december 2014 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Braaf eten lukt me best aardig zonder extern ritme, eigenlijk.
Magoe, komen we vanzelf wel achter.
Ik herken dit uit de weekenden. De lunch maak ik dan niet van te voren klaar, tafel wordt gedekt en al. Juiste keuzes maken is minder makkelijk, vooral met mensen om je heen die van alles ongezonds wegbikken. Ach, ff doorbijtenquote:Op maandag 1 december 2014 12:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Wat ik lastig vond toen ik in de WW zat, was de lunch. Het gebeurde geregeld dat ik dan de restjes van de vorige avond at. En tja, van twee keer per dag warm eten wordt je niet dunner. Ik niet in elk geval.
...
Waarom roze koek? Je kan ook dextro nemen..quote:Op maandag 1 december 2014 10:39 schreef Karstman het volgende:
Lijstje voor de maandag:
O: havermout met banaan
L: 2 boterham rosbief, soepje karnemelk rauwkost
T1: mandarijn gekookt ei
T2: 2 boterham OA 35+ komkommer
T3: Bloed geven en roze koek
D: courgettesoep met gerookte kip
T: griekse yoghurt met banaan
Roze koek hoort bij bloed geven en dextro is vies!quote:Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom roze koek? Je kan ook dextro nemen..
Een roze koek "hoort" er niet bij hoor. Dat zit in je hoofd. Banaan kan ook. Maar jouw feestje.quote:Op maandag 1 december 2014 12:47 schreef Karstman het volgende:
[..]
Roze koek hoort bij bloed geven en dextro is vies!
Is wat je in de ochtend en middag eet niet wat weinig? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar alleen yoghurt tot de lunch zou voor mij echt niet genoeg zijn..quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt
L: salade van komkommer, bleekselderij en tonijn
T: appel
D: kliekje uit de vriezer iets met zilvervliesrijst en groente
T: paar noten en olijven
S: 1,5 uur buikdanstraining
Ik kwam om 11 uur uit mijn bedquote:Op maandag 1 december 2014 14:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Is wat je in de ochtend en middag eet niet wat weinig? Ligt natuurlijk aan de hoeveelheden, maar alleen yoghurt tot de lunch zou voor mij echt niet genoeg zijn..
True. Vroeger hoorde een Whopper vooraf ook bij bloed geven. Je moet immers gegeten hebben vantevorenquote:Op maandag 1 december 2014 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een roze koek "hoort" er niet bij hoor. Dat zit in je hoofd. Banaan kan ook. Maar jouw feestje.
Wat een luxe... ik stond er om zes uur naast.quote:Op maandag 1 december 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kwam om 11 uur uit mijn beddus het was zelfs nog best kort op elkaar.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat een luxe... ik stond er om zes uur naast.
Het kliekje bleek nog minder dan een halve portie te zijn dus dat aangevuld met 500gr kwark.quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
O: magere yoghurt
L: salade van komkommer, bleekselderij en tonijn
T: appel
D: kliekje uit de vriezer iets met zilvervliesrijst en groente
T: paar noten en olijven
S: 1,5 uur buikdanstraining
uhm... Mja, ik denk dat jezelf ook wel een idee hebt hierover, niet?quote:Op maandag 1 december 2014 18:59 schreef mrspoeZ het volgende:
O, T en L kwark met shakepoeder (t was heeeeeel druk)
D salade met tonijn, 2 creamcrackers + een plak cervelaat
T koffie verkeerd en 2 mariakaakjes
Ook fijne quality time samen zoquote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Sjeen het volgende:
Avondwandelingetje met dochter, bijna 5 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |