Nee, ik weet ook niet waarom niet. Ik zit al te proberen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Eén van de plaatjes doet het niet
Die is ook leuk ja! Heb ik tussen mijn pins staan ook..quote:Op maandag 1 december 2014 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, leuk die lotus... toch heb ik op mijn "eigen" knopen gestemd
Precies mijn ideequote:Op maandag 1 december 2014 17:43 schreef BrandX het volgende:
ik heb gekozen voor de papagaaien, maar patroon vind ik ook tof, dus prima als die (zo ziet het er naar uit) wint
Gaan wij gewoon ook komende week de vlinder doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
*pruil* dat is nou al de vierde keer dat de plaat die ik het mooiste vind het niet wordt...
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gaan wij gewoon ook komende week de vlinder doen.
Ik kleur sowieso alle platen wel meestal. Alleen de uiltjes trok ik niet en met de skeletten weet ik ook niet echt goed raad. De rest is hier bijna allemaal netjes gekleurd (niet alles af nog)quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nice!! Hoe lang blijven ze staan? Kan ik ze vanavond nog even uitprinten?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
Here you go! Ze staan er weer allemaal in
http://www.prettyplease.nl/kleurplaten4.pdf
Burdie laat ze staan tot de ronde is afgelopenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nice!! Hoe lang blijven ze staan? Kan ik ze vanavond nog even uitprinten?
Ik ga de skull ook alsnog doenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Dyre het volgende:
Burdie
Meteen geprint en straks aan de slag!
ik wil de skull ook nog maken, ook al is die het niet geworden, maar aan de andere kant vind ik het zonde van de inkt van mijn nieuwe markers![]()
Dat is super!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Burdie laat ze staan tot de ronde is afgelopen. Tijd zat dus!
Geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
Here you go! Ze staan er weer allemaal in
http://www.prettyplease.nl/kleurplaten4.pdf
Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe deze keer ook mee!Vooral omdat ik de plaat toch al heb
Ik vind het wel lastig om niet al te hysterisch te worden met alle kleuren.
Ik ben meer van het improviserenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.quote:Op zondag 7 december 2014 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer mogen ze online eigenlijk??
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeurenquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef Nijna het volgende:
Maar niet iedereen heeft evenveel tijd en kleurt even snel, dus om iedereen voldoende tijd te geven is het wat ruim. Nog even geduld (en op je handen zitten)
Dat gevoel had ik bij de vorige platen ook. Maar deze plaat zal rustiger gaan...want ik ben thuis n beetje druk en op het werk ook. En de plaat spreekt me niet erg aan.quote:Op zondag 7 december 2014 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo lang nog wachten.. heb hem al lang af
Dat mag hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeuren
Ik heb hetzelfde probleemquote:
Ctrl + Zquote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Je zou eigenlijk een soort save-game moeten kunnen maken he... Dat je terug kunt naar deze staat mocht het toch niet zo uitpakken als je in gedachten had...
Eerst maar eens een nachtje slapen, morgen zien we weer verder!
had ik ook, gevoel dat ik totaal verkeerde kleurkeuzes had gemaakt, uiteindelijk wel door gegaan en toch vrij aardig resultaat geworden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een soort save-game moeten kunnen maken he... Dat je terug kunt naar deze staat mocht het toch niet zo uitpakken als je in gedachten had...
Dit!quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
de eerste 3 bookdepository-boeken zijn binnen
![]()
Ziet er tof uit
Ja! Dan kun je hem in kleur printen en weer opnieuw verdergaan als het mislukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:22 schreef Shandaly het volgende:
LOL... quote-alert-overstroming
Denk dat ik 'm in ieder geval alvast onder de scanner leg... mocht het mislukken, dan kan ik jullie altijd nog het stuk laten zien waar het nog wel mooi was
Die is leukquote:Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
Ik wil vast deze plaat nomineren voor de volgende ronde:
(Ik heb 'm ook zonder dat lelijke watermerk maar kan die zo 123 niet vinden mobiel)
[ afbeelding ]
Die is wel heel priegelig wel leuk!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:58 schreef Shandaly het volgende:
omg.. word er al draaierig van op m'n scherm... laat staan tijdens het kleuren
en die ene die laatst op die facebookgroep voorbij kwam... die ster? Is dat wat?
Die heb ik zonder beeldmerk!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
Ik wil vast deze plaat nomineren voor de volgende ronde:
(Ik heb 'm ook zonder dat lelijke watermerk maar kan die zo 123 niet vinden mobiel)
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Die kerstbal heb je in verschilde soorten, ook minder draaierig . Ik vind de kerstster ook leuk, en die met al die sterren ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die is wel heel priegelig wel leuk!
[ afbeelding ]
Abstractquote:Op donderdag 11 december 2014 17:04 schreef Dyre het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook wel weer leuk om een keer weer echte 'dingen' te kleuren, in plaats van mandala's of de lotus van de vorige keer
Ik vind de kerstballen heel leuk hoor, maar het zijn wel weer 'vakjes'. hoe leg ik dat nou uit
Ja, dat bedoel ik, dankuquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:25 schreef Troel het volgende:
Hehe, mijn oudste is verder gegaan met kleuren van de laatste plaatIk had hem helemaal klaar, klaar om een foto van te maken, ik kom terug en de plaat is ineens uitgebreid
Hij heeft geprobeerd het patroon te herhalen buiten de lijntjes zeg maarquote:
Die vind ik ook leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we ook doen, zijn we zo klaar
Die vind ik leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we ook doen, zijn we zo klaar
Ik heb het resultaat in het algemene kleuren voor volwassenen topic gezet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
De jouwe is echt superleuk!quote:Op zondag 14 december 2014 10:15 schreef Nijna het volgende:
Troel, ik had nog wel meer extra verwacht.
Ik ben weer heel benieuwd naar alle creaties, nu al leuk om de verschillen te zien!
Wauw, die van je 5-jarige! Zeg maar dat ik hem heel erg mooi vind.quote:Op zondag 14 december 2014 13:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat leuk weer! Toch veel groen en blauw tinten, grappig
Je kan de platen die met markers gekleurd zijn er zo uit pikken. Ik ga ze (helaas) voorlopig niet aanschaffen, maar het ziet er super uit.
ach, ik ben ook nog wel blij met mijn stabilos..
Tnxquote:
Ik zie de mijne zelf wel? Vreemd!quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dank allemaal! Ik heb tegen haar gezegd dat de 'andere grote mensen die kleuren' haar kleurplaat heel mooi vinden! Ze hupelde door de kamer en vroeg of we al met de volgende gingen beginnen.![]()
![]()
SummerBreeze, kleurt jouw 3 jarige uberhaupt binnen de lijnen?! Das knap! Kleine zus hier van 3,5 kan dat echt nog niet!
Spuug, ik jan jouw plaat niet zien? De rest allemaal wel.
Haha kleurmeet bij mij thuis, ik heb ALLE Promarkers die er maar bestaan ( als de special2014 binnen is van de week)quote:Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef Shandaly het volgende:
Yay, danic ook hier!![]()
En ook al aan de promarkers...Ik durf het toch echt (nog) niet aan, vind het toch wel erg veel geld, en ik ben bang dat ik gewoon te weinig tijd vrij heb/maak om ze ook echt goed te gebruiken...
Zijn ze eigenlijk ook ergens te proberen? Of het echt zo veel fijner is zonder er eerst knaken voor neer te tellen?
(Kleurmeet?)
Ik heb m'n kerststraatje afBen er best blij mee, moet alleen nog even kijken of ik 'm ga scannen of er morgen overdag in fatsoenlijk licht een foto van maak...
Waar woont jouw huis?quote:Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha kleurmeet bij mij thuis, ik heb ALLE Promarkers die er maar bestaan ( als de special2014 binnen is van de week)
Maar ik heb ook 23 dubbele inmiddels, dus wil er anders wel een paar voor een vriendenprijsje opsturen dat je ze kunt proberen?
Mijn huis woont in Almeloquote:Op zondag 21 december 2014 23:07 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Waar woont jouw huis?
Kleurmeet is misschien wel een stuk rustiger dan de baby/dreumes/kindermeets die we vanuit OUD wel eens organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |