Nee, ik weet ook niet waarom niet. Ik zit al te proberen.quote:Op zondag 30 november 2014 22:02 schreef PaarsBeestje het volgende:
Eén van de plaatjes doet het niet
Die is ook leuk ja! Heb ik tussen mijn pins staan ook..quote:Op maandag 1 december 2014 09:17 schreef Lijnloos het volgende:
Ja, leuk die lotus... toch heb ik op mijn "eigen" knopen gestemd
Precies mijn ideequote:Op maandag 1 december 2014 17:43 schreef BrandX het volgende:
ik heb gekozen voor de papagaaien, maar patroon vind ik ook tof, dus prima als die (zo ziet het er naar uit) wint
Gaan wij gewoon ook komende week de vlinder doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
*pruil* dat is nou al de vierde keer dat de plaat die ik het mooiste vind het niet wordt...
quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gaan wij gewoon ook komende week de vlinder doen.
Ik kleur sowieso alle platen wel meestal. Alleen de uiltjes trok ik niet en met de skeletten weet ik ook niet echt goed raad. De rest is hier bijna allemaal netjes gekleurd (niet alles af nog)quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:13 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gaan wij gewoon ook komende week de vlinder doen.
Nice!! Hoe lang blijven ze staan? Kan ik ze vanavond nog even uitprinten?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
Here you go! Ze staan er weer allemaal in
http://www.prettyplease.nl/kleurplaten4.pdf
Burdie laat ze staan tot de ronde is afgelopenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:44 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Nice!! Hoe lang blijven ze staan? Kan ik ze vanavond nog even uitprinten?
Ik ga de skull ook alsnog doenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:30 schreef Dyre het volgende:
Burdie
Meteen geprint en straks aan de slag!
ik wil de skull ook nog maken, ook al is die het niet geworden, maar aan de andere kant vind ik het zonde van de inkt van mijn nieuwe markers![]()
Dat is super!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Burdie laat ze staan tot de ronde is afgelopen. Tijd zat dus!
Geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
Here you go! Ze staan er weer allemaal in
http://www.prettyplease.nl/kleurplaten4.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |