abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147564566
Mooi allemaal O+
Die van Liesanne vind ik super. Wat een mooie kleurencombi O+
Just Breathe
pi_147564931
Wauw, wat een creaties weer...
Je pikt de promarkers e.d. er toch wel zo uit he.. hmm... misschien moet ik dan toch eens gaan sparen...
pi_147565160
Ohh wat zijn ze tof geworden! Deze plaat leent zich ook wel enorm voor toffe kleurcombi's. Voor mij springer er nu uit die van Biancavia, Bubsel, Liesanne en Ned Kelly. Erg mooie kleurtjes _O_

Oh en die van Nijna.. en en en.. :%
pi_147565369
Straks maar effe op de pc kijken, want ik zie maar twee platen en voor de rest allemaal foutmeldingen. :+
Professioneel gifmenger.
pi_147565807
Wat een toffe creaties! _O_
Mijnes komt vanavond, moet nog ff inscannen als ik thuis ben.
pi_147566370
mooi iedereen!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_147566881
Mooi allemaal!
die van mij wilde ik halverwege weggooien Maar toch verder gegaan en uiteindelijk nog best tevreden, gekleurd met stabilo want nog in afwachting van promarkers
  zondag 14 december 2014 @ 13:18:34 #158
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_147567081
Mooi allemaal!

liesanne mooie kleurencombo!
Bianca ook weer nice

de mijne is absoluut niet geworden wat ik wilde.Het wilde niet met deze plaat. Maar het eindresultaat valt gelukkig niet tegen.
pi_147567604
Wat leuk weer! Toch veel groen en blauw tinten, grappig :)
Je kan de platen die met markers gekleurd zijn er zo uit pikken. Ik ga ze (helaas) voorlopig niet aanschaffen, maar het ziet er super uit.
ach, ik ben ook nog wel blij met mijn stabilos.. ;)
pi_147568665
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat leuk weer! Toch veel groen en blauw tinten, grappig :)
Je kan de platen die met markers gekleurd zijn er zo uit pikken. Ik ga ze (helaas) voorlopig niet aanschaffen, maar het ziet er super uit.
ach, ik ben ook nog wel blij met mijn stabilos.. ;)
Wauw, die van je 5-jarige! Zeg maar dat ik hem heel erg mooi vind. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_147569787
Wauw, zouzomaarkunnen, wat tof van je dochter!
Typisch ook precies dezelfde kleuren gebruikt.. dat wil mijn zoontje dan ook.
pi_147569794
Die van Liesanne! O+ En van Nedkelly vind ik ook erg mooi! :Y

Ze zijn echt weer allemaal erg verschillend :Y
  One tough cookie zondag 14 december 2014 @ 15:08:05 #163
169210 liesje1979
pi_147570037
Ik zou het wel leuk vinden als alle linkjes van de showtopics in de OP staan en niet alleen de laatste, :@
pi_147571557
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 10:33 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De jouwe is echt superleuk!
Tnx O+

Zouzomaarkunnen, netjes hoor voor 5 jarige :).

En wat een heerlijk diverse creaties ^O^ leuk dat er weer zoveel mensen hebben meegedaan!
Fake it till you make it...
pi_147571662
Bedankt Shandaly en Biancavia, ik zal de complimenten doorgeven! ^O^
pi_147571891
mooie resultaten weer dames. Vooral de dochter van zouzomaakunnen is een talentje in de dop.

Mijn dochter wil ook altijd meekleuren, en dat gaat haar ook steeds beter af. Maar met haar net drie is ze het na een kwartiertje al weer wat zat en dan komen de eerste strepen buiten de lijnen en is raakt mevrouw gefrustreerd waarna de kleurplaat in de papierbak wordt gegooid. Zo jammer...
pi_147572383
Oh die frustraties ken ik ;) maar ik vid een kwartier al best veel. Mijn bijna 5-jarige vind het meetal na 5 minuten al genoeg :D
Ik vind die van zouzomaarkunnens dochter dus ook heel tof ^O^
pi_147572463
Dank voor complimenten :)
Erg leuk om te zien hoe anderen het gemaakt hebben. Ik blijf altijd hangen in "alles moet hetzelfde en repeterende kleurindeling hebben" haha. Ga het toch ook eens proberen met wat meer verscheidenheid, ziet er erg leuk uit.
pi_147587261
Dank allemaal! Ik heb tegen haar gezegd dat de 'andere grote mensen die kleuren' haar kleurplaat heel mooi vinden! Ze hupelde door de kamer en vroeg of we al met de volgende gingen beginnen. O+ :D

SummerBreeze, kleurt jouw 3 jarige uberhaupt binnen de lijnen?! Das knap! Kleine zus hier van 3,5 kan dat echt nog niet!

Spuug, ik jan jouw plaat niet zien? De rest allemaal wel.
  zondag 14 december 2014 @ 22:45:22 #170
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_147587693
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dank allemaal! Ik heb tegen haar gezegd dat de 'andere grote mensen die kleuren' haar kleurplaat heel mooi vinden! Ze hupelde door de kamer en vroeg of we al met de volgende gingen beginnen. O+ :D

SummerBreeze, kleurt jouw 3 jarige uberhaupt binnen de lijnen?! Das knap! Kleine zus hier van 3,5 kan dat echt nog niet!

Spuug, ik jan jouw plaat niet zien? De rest allemaal wel.
Ik zie de mijne zelf wel? Vreemd!
pi_147594084
Nu zie ik hem wel! Mooi! ^O^
pi_147595314
Oh, wat tof! Al die verschillende kleurencombinaties. Mooi zeg! Ik kan gewoon niet kiezen welke ik het mooiste vind. O+ O+ O+
Professioneel gifmenger.
pi_147606378
Weer een erg verschillend showtopic, leuk om te zien!

Ik had op de sneeuwmannen gestemd, maar de kerstboom op het plein gaat ook leuk worden om te kleuren denk ik :Y
pi_147645498
Beetje laat maar beter laat dan nooit ;)
Ben deze keer wel tevreden over mijn creatie
pi_147659384
Mooi geworden Burdie. Wat grappig dat die ene bloem een andere kleur heeft.

Hij is erg leuk Sarabi, kleuren passen goed bij elkaar. En ik hou ook van stabilo's ;) O+
pi_147804803
oh eindelijk eens tijd gevonden om dit topic op te zoeken.
Ik zie dat het te laat is om deze ronde mee te doen, maar volgende ronde doe ik graag ook mee! Nu nog vooral met bruynzeel viltstiften en potloden aan het kleuren (voorkeur voor viltstiften), maar denk dat het niet lang gaat duren voordat ik die promarkers ga bestellen.
Ben eigenlijk vooral op zoek naar tertiaire kleuren, zoals turquoise enzo. Iemand een tip voor een mooie set van promarkers, waarbij ik eigenlijk alles in 1 heb?
Spuug? Lijnloos?
pi_147804934
Ik heb nog niet zo heel veel.... en ben ook nog niet zo goed in kleuren bedenken. Misschien dat spuug, sylvana of automatic kunnen helpen?
pi_147805349
Graag! Ik hou me aanbevolen.

Ook voor boekentips? Of staan die ergens?
Ik heb nu het tweede kleurboek voor volwassenen en nog een dunner boekje (tijdschrift idee) dat ik van mijn SS heb gekregen.
maar ben echt op zoek naar mooie printen. á la mandala, vlinders, vogels enzo
pi_147805498
In de OP van dit topic CRE / Kleuren voor volwassenen #14 staat al iets meer info.
pi_147805747
Dank je!
De pretty paterns en vintage paterns komen hoog op het lijstje zie ik al.

Ik wil graag promarkers gaan bestellen. Maar ik zoek dus naar Dé tip van de startset waar ook gelijk tertiaire kleuren inzitten, zoals bordeaux, turquoise, oker enzo...
  zondag 21 december 2014 @ 16:26:25 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147806216
Basisset 1 aangevuld met de mid en rich tonesset denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147809209
Ik heb even op hun eigen site gekeken en heb nu mijn zinnen gezet op:
- basisset
- rich tones
- muted tones
- seasonal 2013 limited editie

Thank god voor de 13e maand :+
pi_147809243
Seasonal is mooi O+
pi_147809300
Ik twijfel nog over de pasteltinten. Misschien mooi voor de afwisseling of achtergronden....
pi_147809343
Ik miste op een gegeven moment wel pastels ja.. ben blij dat ik er nu wat heb :)
pi_147816171
Whoei! Ik heb net besteld!

Alleen de seasonal 2013 vanuit Engeland bij Letraset zelf, want die is niet te koop in Nederland voor zover ik kon vinden.
Andere sets wel hier dus die hoop ik dinsdag te krijgen.
De seasonal set komt in januari
pi_147824173
Yay, danic ook hier! O+ *O*
En ook al aan de promarkers... -O- Ik durf het toch echt (nog) niet aan, vind het toch wel erg veel geld, en ik ben bang dat ik gewoon te weinig tijd vrij heb/maak om ze ook echt goed te gebruiken...
Zijn ze eigenlijk ook ergens te proberen? Of het echt zo veel fijner is zonder er eerst knaken voor neer te tellen?
(Kleurmeet? ;) )

Ik heb m'n kerststraatje af *G* Ben er best blij mee, moet alleen nog even kijken of ik 'm ga scannen of er morgen overdag in fatsoenlijk licht een foto van maak...
pi_147824373
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:59 schreef Shandaly het volgende:
Yay, danic ook hier! O+ *O*
En ook al aan de promarkers... -O- Ik durf het toch echt (nog) niet aan, vind het toch wel erg veel geld, en ik ben bang dat ik gewoon te weinig tijd vrij heb/maak om ze ook echt goed te gebruiken...
Zijn ze eigenlijk ook ergens te proberen? Of het echt zo veel fijner is zonder er eerst knaken voor neer te tellen?
(Kleurmeet? ;) )

Ik heb m'n kerststraatje af *G* Ben er best blij mee, moet alleen nog even kijken of ik 'm ga scannen of er morgen overdag in fatsoenlijk licht een foto van maak...
Haha kleurmeet bij mij thuis, ik heb ALLE Promarkers die er maar bestaan ( als de special2014 binnen is van de week)
Maar ik heb ook 23 dubbele inmiddels, dus wil er anders wel een paar voor een vriendenprijsje opsturen dat je ze kunt proberen? :)
pi_147824593
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha kleurmeet bij mij thuis, ik heb ALLE Promarkers die er maar bestaan ( als de special2014 binnen is van de week)
Maar ik heb ook 23 dubbele inmiddels, dus wil er anders wel een paar voor een vriendenprijsje opsturen dat je ze kunt proberen? :)
Waar woont jouw huis? ;)

Kleurmeet is misschien wel een stuk rustiger dan de baby/dreumes/kindermeets die we vanuit OUD wel eens organiseren ;)
pi_147824634
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:07 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Waar woont jouw huis? ;)

Kleurmeet is misschien wel een stuk rustiger dan de baby/dreumes/kindermeets die we vanuit OUD wel eens organiseren ;)
Mijn huis woont in Almelo :)
pi_147833599
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Mijn huis woont in Almelo :)
Oeh dat kan ik fietsen ;) ik mis ook nog wel een paar kleurtjes.. :P
pi_147840440
Ja ik hier!

Ik vind het ook veel geld hoor Shandaly. maar de afgelopen anderhalve week ben ik ziek thuis geweest en dan heb ik wel veel gekleurd. En ik merkte steeds meer het gemis aan mooie kleuren.

En omdat we nu 2x een 13e maand krijgen en ik geen extra verlofuren heb gekocht en het daarvoor bestemde budget nu ook nog krijg, vond ik dat het mocht ;)

Ik heb nu een aantal sets besteld en zou dan bij elkaar 54 kleuren hebben. Voorlopig wel genoeg :D
Ze belden net al van het Nederlandse bedrijf dat ze één set niet meer op voorraad hadden, maar nog wel de kleuren los hadden, of dat een probleem was.
Nee tuurlijk niet, want ze gaan toch in een opbergmap. Dus wordt het vandaag nog verstuurd *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')