Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik doe deze keer ook mee!Vooral omdat ik de plaat toch al heb
Ik vind het wel lastig om niet al te hysterisch te worden met alle kleuren.
Ik ben meer van het improviserenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kies vijf of zes bijpassende kleuren en leg de rest gewoon weg. Dan krijg je geen hysterie.
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.quote:Op zondag 7 december 2014 10:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Wanneer mogen ze online eigenlijk??
quote:Op zondag 7 december 2014 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zondag 14 december. Je hebt nog een week.
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeurenquote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef Nijna het volgende:
Maar niet iedereen heeft evenveel tijd en kleurt even snel, dus om iedereen voldoende tijd te geven is het wat ruim. Nog even geduld (en op je handen zitten)
Dat gevoel had ik bij de vorige platen ook. Maar deze plaat zal rustiger gaan...want ik ben thuis n beetje druk en op het werk ook. En de plaat spreekt me niet erg aan.quote:Op zondag 7 december 2014 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo lang nog wachten.. heb hem al lang af
Dat mag hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, ik was gewoon lekker aan het zeuren
Ik heb hetzelfde probleemquote:
Ctrl + Zquote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem
Je zou eigenlijk een soort save-game moeten kunnen maken he... Dat je terug kunt naar deze staat mocht het toch niet zo uitpakken als je in gedachten had...
Eerst maar eens een nachtje slapen, morgen zien we weer verder!
had ik ook, gevoel dat ik totaal verkeerde kleurkeuzes had gemaakt, uiteindelijk wel door gegaan en toch vrij aardig resultaat geworden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een soort save-game moeten kunnen maken he... Dat je terug kunt naar deze staat mocht het toch niet zo uitpakken als je in gedachten had...
Dit!quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 december 2014 23:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wanneer had je ze besteld?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
de eerste 3 bookdepository-boeken zijn binnen
![]()
Ziet er tof uit
Ja! Dan kun je hem in kleur printen en weer opnieuw verdergaan als het mislukt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:22 schreef Shandaly het volgende:
LOL... quote-alert-overstroming
Denk dat ik 'm in ieder geval alvast onder de scanner leg... mocht het mislukken, dan kan ik jullie altijd nog het stuk laten zien waar het nog wel mooi was
Die is leukquote:Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef Burdie het volgende:
Ik wil vast deze plaat nomineren voor de volgende ronde:
(Ik heb 'm ook zonder dat lelijke watermerk maar kan die zo 123 niet vinden mobiel)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |