Jezus fuckquote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Welcome to Samzz' jungle
Dit kan je heel fout opvatten.
quote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Welcome to Samzz' jungle
In the jungle.. the mighty junglequote:Op zondag 30 november 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
Welcome to Samzz' jungle
In the jungle... the wet wet jungle...quote:Op zondag 30 november 2014 18:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In the jungle.. the mighty jungle
In the wet wet wet jungle met angle eyes?quote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In the jungle... the wet wet jungle...
quote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In the wet wet wet jungle met angle eyes?
Whutquote:Op zondag 30 november 2014 18:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In the wet wet wet jungle met angle eyes?
Ho ho, nog niet klaar met testen. Je voorversterker moet wat zachterquote:Op zondag 30 november 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Oké, nog twee liedjes en dan kap ik, hoor.
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 30 november 2014 18:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ho ho, nog niet klaar met testen. Je voorversterker moet wat zachter
Ja no shitquote:
Ach zieltje tochquote:Op zondag 30 november 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Dat is niet voor niets ook m'n DJnaam
.
Doe ik al open?quote:Op zondag 30 november 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
Jaaa
Knock knock knockin' on samzz' door
Ik kan er niks aan doenquote:
Mijn testritjequote:Op zondag 30 november 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
Samzzzz, bedankt voor je showtje, als dank
[ afbeelding ]
Heb jij de nieuwe gegevens van Fokker al gekregen?quote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef ACT-F het volgende:
Even kijken of mijn pröttel nog werkt.
* Ontstoft
Ja, maar werkt nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe gegevens van Fokker al gekregen?
Complete afslag?quote:Op zondag 30 november 2014 19:07 schreef ACT-F het volgende:
Sinad O`connor - Complete Jaargang - Nothing Compares 2 U
Complete afgang bedoelen ze
Ik zag je overvliegen.quote:
Pas op met je woorden. Straks stopt Uccie hem in een kooitjequote:
Oh, maar ACT in een kooitje wil ik wel zien hoorquote:Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas op met je woorden. Straks stopt Uccie hem in een kooitje
quote:Op zondag 30 november 2014 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh, maar ACT in een kooitje wil ik wel zien hoor
Dat kan kloppen ja, die staat geparkeerd nu namelijkquote:
Oh, viel mee dusquote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan kloppen ja, die staat geparkeerd nu namelijk
In de kelder zeker.....quote:Op zondag 30 november 2014 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan kloppen ja, die staat geparkeerd nu namelijk
Op 6 hoog, dat welquote:
Nee, dan zitten die 70 maagden er aan, dat mag niet hoor.quote:
Al weer 20 jaar terugquote:
Nijn Ties kid hierquote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Al weer 20 jaar terug
Ik word oud
Ja, je maakte rare bewegingenquote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kon de verdiepingen erboven maar net ontwijken
Je wordt oud als je Radio 2 leuker begint te vinden dan Radio 3quote:Op zondag 30 november 2014 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Al weer 20 jaar terug
Ik word oud
Dan ben ik al 20 jaar bejaardquote:Op zondag 30 november 2014 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je wordt oud als je Radio 2 leuker begint te vinden dan Radio 3
Man jij past door het sleutelgatquote:
Je mag er soms uit hoor.quote:Op zondag 30 november 2014 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kat in het nauwMij in een kooi stoppen
Ja, check!quote:Op zondag 30 november 2014 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je wordt oud als je Radio 2 leuker begint te vinden dan Radio 3
And I will feed you, and cuddle you, and love you...quote:
Ik zie mezelf al schommelen. TJIELP!quote:Op zondag 30 november 2014 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
And I will feed you, and cuddle you, and love you...
Geen idee meer in welke serie dat was
That's what he....nevermind.quote:
Waaruit?quote:
Gemenert!quote:
De pleitvaart dusquote:
Ja, prachtig.quote:Op zondag 30 november 2014 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gemenert!
Maar mooi beestje of niet?
Mij helaas te duur, maar![]()
Vanaf 50 euro en dat zijn dan natuurlijk de mindere...
en jij maar denken waarom ACT-F stilte uitzendtquote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
Goffer, ik moet echt bijtijds naar bed vanaaf, ik zit met headset op en vergeet gewoon in te tunen
Ach dan heb je in ieder geval lekker warme oortjesquote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
Goffer, ik moet echt bijtijds naar bed vanaaf, ik zit met headset op en vergeet gewoon in te tunen
Ik zat mee te zingenquote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
en jij maar denken waarom ACT-F stilte uitzendt
quote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
en jij maar denken waarom ACT-F stilte uitzendt
And then eat youquote:Op zondag 30 november 2014 19:14 schreef Kally het volgende:
[..]
And I will feed you, and cuddle you, and love you...
Geen idee meer in welke serie dat was
Oh ja, zo ging hetquote:
Hello darkness my old friendquote:
Er gaan 50 stemmen door mijn hoofd, altijd gezellig dat welquote:
Ik was er de 1e minuut al jaquote:
En ze zeggen allemaal 'this is the voooooice'?quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Er gaan 50 stemmen door mijn hoofd, altijd gezellig dat wel
Nee, tering is niet zo lekker, dacht ik.quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tering is niet zo lekker, dacht ik.
Nee, ze drukken wel vaak op de knop als er 1 begint te zingen. Maar dan de wegwezen knopquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En ze zeggen allemaal 'this is the voooooice'?
Mamma mia, let me gooooooquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En ze zeggen allemaal 'this is the voooooice'?
Daarom durf (mede) ik nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Houd je er wel rkening mee, dat Spruit met een ander erbij minder tam kan worden?
Ja, dikke lul twee bier, je had pm, dm, app, skype en weet ik het, dat jij niks leestquote:
Die hadden we gisteren in het repetoire jaquote:
Ik las het met lede ogen, terwijl ik druk aan het werk was zette jij de bloemetjes buitenquote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dikke lul twee bier, je had pm, dm, app, skype en weet ik het, dat jij niks leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik las het met lede ogen, terwijl ik druk aan het werk was zette jij de bloemetjes buitenZonder mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hand bijvoeding mag nog welquote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daarom durf (mede) ik nog niet
Handopfok mag niet meer, maar voor een muppet als spruit is dat ideaal, buiten het echte seizoen geboren, dus juist handgevoed om het goed te laten gaan. Maar er is ook veel misbruik van gemaakt.
Nee, niet rip. Een andere mag wel een keer. De hele top drie mag wel eens anders. Pink Floyd op 1, 2 en 3, bijvoorbeeld.quote:
Ja, beetje jammer. Maar volgend jaar weer gewoon wel.quote:
Leuke bloemetjesjurk heb je hoorquote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk was ik de bloemetjes in dit topic aan het zetten. Voor de visite enzulks
Zie je mij daar al in?quote:
Wat deze dame zegt!quote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bloemetjesjurk?
Helemaal niets, maar dat past totaal niet bij mij.quote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bloemetjesjurk?
Ik ben aan het testenquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijkquote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat past totaal niet bij mij.
Picsquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Maar ik ben oprecht bang dat Spruit een echt vervelende dame wordt als er een tweede komt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hand bijvoeding mag nog weldus er is wel aan te komen hoor.
En opzich ook beter voor de vogel. Uitzonderingen als Spruit en Piek daargelaten, want die waren gewoon dood geweest anders,
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Actf is testen...maar daarnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Jij bent meer een black magic womanquote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.
Nee, wij zijn heel Christelijk.quote:
Kan nog wel even duren. Zal zo eerst even wat nieuwe muziek binnenslepen dan.quote:
Ik had vanmiddag al gevraagd of men het leuk zou vinden als ik wat plaatjes zou draaien... Maar helaas ....quote:
Veel plezier dan.quote:Op zondag 30 november 2014 19:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
oww omdat we allebij een onz radio zijn ik draai dalijkbij 49
Oké oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké oké.AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Oké oké.Helemaal jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima, even het rooster bijwerken.quote:
50's swingdressquote:
Show mequote:Op zondag 30 november 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Je moet de Audrey zien joh
.
[..]
Oké oké.Isn't she lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Oké oké.Oh zijn dat DE schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mooie jurk, héquote:
Mijn Guessjes, jaquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]Oh, dat staat mij ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vast welquote:
[..]Nu snap ik je jurkenhongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
Ze staan je allemaal erg goed
![]()
Act-f je ligt er denk ik uitquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu snap ik je jurkenhongerZe staan je allemaal erg goed
ACT? Wat draai jij? Serieuze vraag.quote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]Rare vlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Echt, I want morequote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gefotoshoptquote:
Ik ookquote:
Je ligt eruit, wij hadden Frank Boeijen.quote:
Ik hoorde Frank Boeijen.quote:
Even opnieuw verbonden. Wat gek, want het leek hier gewoon te streamen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ligt eruit, wij hadden Frank Boeijen.
Hee knappe dame, niet zoquote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn 'bedek stom gezicht'-vlek.
Ja we denken al te weten waardoor het komt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even opnieuw verbonden. Wat gek, want het leek hier gewoon te streamen.
Ik kijk altijd heel stom op dat soort foto'squote:
O.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we denken al te weten waardoor het komt.
Kijken als een zwarte vlek is stom jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel stom op dat soort foto's.
Nog voor mij.quote:
Zonder die zwarte vlek is nog stommer, jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kijken als een zwarte vlek is stom ja
Nou ja, omdat jij hebt bentquote:
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ja, dit account gaat door de shredder straks!
Kan het dan erger dan brandend zand?quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ik.
Nee hoor, dat beperkt zich uitsluitend tot Brandend Zand.quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ik.
Jeej, alhoewel toen was hij nog wel erg leuk, met een killer smile, nu is het hopeloos.quote:
Dweiltje?quote:
Je moet ook niet Fok!ken onder de douchequote:
Niet zo negatief over jezelf. Je fotoboek verdient een 'vind ik leuk' knopjequote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder die zwarte vlek is nog stommer, ja.
Ligt aan je smaak, denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan het dan erger dan brandend zand?
Mwaquote:
Puur door de tekeningenquote:Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Je fotoboek verdient een 'vind ik leuk' knopje
Blusdekens van Mien?quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo meteen even een reclameblokje tussendoor. Het spul moet natuurlijk wel terugverdiend worden hč?
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo meteen even een reclameblokje tussendoor. Het spul moet natuurlijk wel terugverdiend worden hč?
Toch niet van dat sterretje in de ruit hequote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Die blijft leukquote:
Heb je iets met karaoke en joke?quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo even kijken. Misschien dat ik nu verder kijk dan de eerste fotoquote:
Uhquote:Op zondag 30 november 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je iets met karaoke en joke?
Frits vindt dat ook wel leuk!
Ik haal 'm wel weg, dan moet je wel om te zoeken naar meerquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo even kijken. Misschien dat ik nu verder kijk dan de eerste foto
quote:Op zondag 30 november 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je iets met karaoke en joke?
Frits vindt dat ook wel leuk!
Heb jij die getekend? Die paarden zijn erg mooi, serieusquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal 'm wel weg, dan moet je wel om te zoeken naar meer.
Alles getekend dan wel geschilderd.quote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij die getekend? Die paarden zijn erg mooi, serieus![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Jaaaaaa een echte Kat show
Act dank je wel
Jij mag wel wat mooie tekeningen/schilderijen maken voor m'n huisje. Mooie decoratiequote:
Fijn is dat, héquote:Op zondag 30 november 2014 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanhoren van mijn getest
Nee, dank je. Ik maak niks meer in opdracht.quote:Op zondag 30 november 2014 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij mag wel wat mooie tekeningen/schilderijen maken voor m'n huisje. Mooie decoratie
quote:
Dan kijk ik wel vaker op je fotoboekquote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik maak niks meer in opdracht.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel vaker op je fotoboek
quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee, serieus. Op zich is alles te koop wat ik maak, maar als je hobby werk wordt, gaat er iets mis, hé.
Ik denk al, wat is er mis met mijquote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
maar als je hobby werk wordt, gaat er iets mis, hé.
Nou ja, in mijn geval danquote:
Eenschquote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Nieuwe Simple Minds is een topplaat
quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Ja, klinkt heel goed inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Hoop dat je nu wel weer plezier hebt, je maakt mooie dingenquote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn geval dan. Ik verloor de lol in het tekenen/schilderen door alle opdrachten, dat is niet goed.
Klinkt goed!quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Hmmm... Nee, nog niet echt. Ik heb in het afgelopen jaar één tekening afgerond, ik ben aan één tekening nog steeds bezig en ik ben aan één schilderij begonnen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop dat je nu wel weer plezier hebt, je maakt mooie dingen
Komt vanzelf, als je er weer klaar voor bentquote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee, nog niet echt. Ik heb in het afgelopen jaar één tekening afgerond, ik ben aan één tekening nog steeds bezig en ik ben aan één schilderij begonnen.
Echt een drama.
Veeg....me....op.....oh nee ik lig niet.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel een beetje simple
ahhahahahahahahahahhaha
Klopt. Ik heb afgelopen week nog wat getekend, dat is al meer dan ik het afgelopen halfjaar heb gedaan.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt vanzelf, als je er weer klaar voor bent
* FritsFlits geeft een zacht duwtjequote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veeg....me....op.....oh nee ik lig niet.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik trek een Westmalle open. Genieten vanavond
.
even blazen is genoegquote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits geeft een zacht duwtje
Dan zit ze gelijk tegen het raamquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |