Heb je iets met karaoke en joke?quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo meteen even een reclameblokje tussendoor. Het spul moet natuurlijk wel terugverdiend worden hč?
Zo even kijken. Misschien dat ik nu verder kijk dan de eerste fotoquote:
Uhquote:Op zondag 30 november 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je iets met karaoke en joke?
Frits vindt dat ook wel leuk!
Ik haal 'm wel weg, dan moet je wel om te zoeken naar meerquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo even kijken. Misschien dat ik nu verder kijk dan de eerste foto
quote:Op zondag 30 november 2014 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je iets met karaoke en joke?
Frits vindt dat ook wel leuk!
Heb jij die getekend? Die paarden zijn erg mooi, serieusquote:Op zondag 30 november 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal 'm wel weg, dan moet je wel om te zoeken naar meer.
Alles getekend dan wel geschilderd.quote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb jij die getekend? Die paarden zijn erg mooi, serieus![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 30 november 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Jaaaaaa een echte Kat show
Act dank je wel
Jij mag wel wat mooie tekeningen/schilderijen maken voor m'n huisje. Mooie decoratiequote:
Fijn is dat, héquote:Op zondag 30 november 2014 20:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanhoren van mijn getest
Nee, dank je. Ik maak niks meer in opdracht.quote:Op zondag 30 november 2014 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij mag wel wat mooie tekeningen/schilderijen maken voor m'n huisje. Mooie decoratie
quote:
Dan kijk ik wel vaker op je fotoboekquote:Op zondag 30 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik maak niks meer in opdracht.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel vaker op je fotoboek
quote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..].
Nee, serieus. Op zich is alles te koop wat ik maak, maar als je hobby werk wordt, gaat er iets mis, hé.
Ik denk al, wat is er mis met mijquote:Op zondag 30 november 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
maar als je hobby werk wordt, gaat er iets mis, hé.
Nou ja, in mijn geval danquote:
Eenschquote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Nieuwe Simple Minds is een topplaat
quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Ja, klinkt heel goed inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Hoop dat je nu wel weer plezier hebt, je maakt mooie dingenquote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in mijn geval dan. Ik verloor de lol in het tekenen/schilderen door alle opdrachten, dat is niet goed.
Klinkt goed!quote:Op zondag 30 november 2014 20:07 schreef dekatophetspek het volgende:
Hmmm... Nee, nog niet echt. Ik heb in het afgelopen jaar één tekening afgerond, ik ben aan één tekening nog steeds bezig en ik ben aan één schilderij begonnen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoop dat je nu wel weer plezier hebt, je maakt mooie dingen
Komt vanzelf, als je er weer klaar voor bentquote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee, nog niet echt. Ik heb in het afgelopen jaar één tekening afgerond, ik ben aan één tekening nog steeds bezig en ik ben aan één schilderij begonnen.
Echt een drama.
Veeg....me....op.....oh nee ik lig niet.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel een beetje simple
ahhahahahahahahahahhaha
Klopt. Ik heb afgelopen week nog wat getekend, dat is al meer dan ik het afgelopen halfjaar heb gedaan.quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt vanzelf, als je er weer klaar voor bent
* FritsFlits geeft een zacht duwtjequote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Veeg....me....op.....oh nee ik lig niet.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
Ik trek een Westmalle open. Genieten vanavond
.
even blazen is genoegquote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits geeft een zacht duwtje
Dan zit ze gelijk tegen het raamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |