Ja we denken al te weten waardoor het komt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even opnieuw verbonden. Wat gek, want het leek hier gewoon te streamen.
Ik kijk altijd heel stom op dat soort foto'squote:
O.quote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja we denken al te weten waardoor het komt.
Kijken als een zwarte vlek is stom jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk altijd heel stom op dat soort foto's.
Nog voor mij.quote:
Zonder die zwarte vlek is nog stommer, jaquote:Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kijken als een zwarte vlek is stom ja
Nou ja, omdat jij hebt bentquote:
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
Ja, dit account gaat door de shredder straks!
Kan het dan erger dan brandend zand?quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ik.
Nee hoor, dat beperkt zich uitsluitend tot Brandend Zand.quote:Op zondag 30 november 2014 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet alles hebt gehoord wat ik heb gedraaid, denk ik.
Jeej, alhoewel toen was hij nog wel erg leuk, met een killer smile, nu is het hopeloos.quote:
Dweiltje?quote:
Je moet ook niet Fok!ken onder de douchequote:
Niet zo negatief over jezelf. Je fotoboek verdient een 'vind ik leuk' knopjequote:Op zondag 30 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonder die zwarte vlek is nog stommer, ja.
Ligt aan je smaak, denk ikquote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan het dan erger dan brandend zand?
Mwaquote:
Puur door de tekeningenquote:Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf. Je fotoboek verdient een 'vind ik leuk' knopje
Blusdekens van Mien?quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo meteen even een reclameblokje tussendoor. Het spul moet natuurlijk wel terugverdiend worden hè?
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
Zo meteen even een reclameblokje tussendoor. Het spul moet natuurlijk wel terugverdiend worden hè?
Toch niet van dat sterretje in de ruit hequote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:56 schreef ACT-F het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |