Ik ben aan het testenquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijkquote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat past totaal niet bij mij.
Picsquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Maar ik ben oprecht bang dat Spruit een echt vervelende dame wordt als er een tweede komt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hand bijvoeding mag nog weldus er is wel aan te komen hoor.
En opzich ook beter voor de vogel. Uitzonderingen als Spruit en Piek daargelaten, want die waren gewoon dood geweest anders,
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Actf is testen...maar daarnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Jij bent meer een black magic womanquote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.
Nee, wij zijn heel Christelijk.quote:
Kan nog wel even duren. Zal zo eerst even wat nieuwe muziek binnenslepen dan.quote:
Ik had vanmiddag al gevraagd of men het leuk zou vinden als ik wat plaatjes zou draaien... Maar helaas ....quote:
Veel plezier dan.quote:Op zondag 30 november 2014 19:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
oww omdat we allebij een onz radio zijn ik draai dalijkbij 49
Oké oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké oké.AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké oké.Helemaal jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima, even het rooster bijwerken.quote:
50's swingdressquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |