Ik ben aan het testenquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijkquote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Helemaal niets, maar dat past totaal niet bij mij.
Picsquote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Maar ik ben oprecht bang dat Spruit een echt vervelende dame wordt als er een tweede komt.quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hand bijvoeding mag nog weldus er is wel aan te komen hoor.
En opzich ook beter voor de vogel. Uitzonderingen als Spruit en Piek daargelaten, want die waren gewoon dood geweest anders,
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.quote:Op zondag 30 november 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh, oké! Ik heb een paar hele toffe, namelijk.
Actf is testen...maar daarnaquote:Op zondag 30 november 2014 19:28 schreef dekatophetspek het volgende:
Avond allemaal![]()
Staat er nog iemand op het schema of zal ik effe gaan draaien?
Jij bent meer een black magic womanquote:Op zondag 30 november 2014 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig leuk bij een ander, maar het is niet ik.
Nee, wij zijn heel Christelijk.quote:
Kan nog wel even duren. Zal zo eerst even wat nieuwe muziek binnenslepen dan.quote:
Ik had vanmiddag al gevraagd of men het leuk zou vinden als ik wat plaatjes zou draaien... Maar helaas ....quote:
Veel plezier dan.quote:Op zondag 30 november 2014 19:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
oww omdat we allebij een onz radio zijn ik draai dalijkbij 49
Oké oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 30 november 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké oké.AwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]
Oké oké.Helemaal jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prima, even het rooster bijwerken.quote:
50's swingdressquote:
Show mequote:Op zondag 30 november 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Je moet de Audrey zien joh
.
[..]
Oké oké.Isn't she lovelySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
[..]
Oké oké.Oh zijn dat DE schoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mooie jurk, héquote:
Mijn Guessjes, jaquote:
quote:Op zondag 30 november 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]Oh, dat staat mij ook prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vast welquote:
[..]Nu snap ik je jurkenhongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
Ze staan je allemaal erg goed
![]()
Act-f je ligt er denk ik uitquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu snap ik je jurkenhongerZe staan je allemaal erg goed
ACT? Wat draai jij? Serieuze vraag.quote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]Rare vlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal maar. Audrey, Birdie en Polkadot
.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Echt, I want morequote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gefotoshoptquote:
Ik ookquote:
Je ligt eruit, wij hadden Frank Boeijen.quote:
Ik hoorde Frank Boeijen.quote:
Even opnieuw verbonden. Wat gek, want het leek hier gewoon te streamen.quote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je ligt eruit, wij hadden Frank Boeijen.
Hee knappe dame, niet zoquote:Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn 'bedek stom gezicht'-vlek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |