quote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tering is niet zo lekker, dacht ik.
Nee, ze drukken wel vaak op de knop als er 1 begint te zingen. Maar dan de wegwezen knopquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En ze zeggen allemaal 'this is the voooooice'?
Mamma mia, let me gooooooquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En ze zeggen allemaal 'this is the voooooice'?
Daarom durf (mede) ik nog nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, prachtig.
Houd je er wel rkening mee, dat Spruit met een ander erbij minder tam kan worden?
Ja, dikke lul twee bier, je had pm, dm, app, skype en weet ik het, dat jij niks leestquote:
Die hadden we gisteren in het repetoire jaquote:
Ik las het met lede ogen, terwijl ik druk aan het werk was zette jij de bloemetjes buitenquote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dikke lul twee bier, je had pm, dm, app, skype en weet ik het, dat jij niks leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik las het met lede ogen, terwijl ik druk aan het werk was zette jij de bloemetjes buitenZonder mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hand bijvoeding mag nog welquote:Op zondag 30 november 2014 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daarom durf (mede) ik nog niet
Handopfok mag niet meer, maar voor een muppet als spruit is dat ideaal, buiten het echte seizoen geboren, dus juist handgevoed om het goed te laten gaan. Maar er is ook veel misbruik van gemaakt.
Nee, niet rip. Een andere mag wel een keer. De hele top drie mag wel eens anders. Pink Floyd op 1, 2 en 3, bijvoorbeeld.quote:
Ja, beetje jammer. Maar volgend jaar weer gewoon wel.quote:
Leuke bloemetjesjurk heb je hoorquote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Kally het volgende:
Eigenlijk was ik de bloemetjes in dit topic aan het zetten. Voor de visite enzulks
Zie je mij daar al in?quote:
Wat deze dame zegt!quote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bloemetjesjurk?
Helemaal niets, maar dat past totaal niet bij mij.quote:Op zondag 30 november 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bloemetjesjurk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |