Afhankelijk van de uitkomst van je groeiecho zou ik 56 of 62 kiezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:20 schreef Risu het volgende:
Ik mag voor 35,50 bij esprit kleding uitzoeken en toen dacht ik aan babykleding, maar ik kan niet kiezenhet is allemaal leuk. En welke maat moet ik kiezen als ik wil dat ze er langer mee doet dan 2 weken. Tot de 7e heb ik nog wel 20% korting, volgens mij mag dat samen want het geld is gewoon waardebonnen.
Maar aan de andere kant, onze baby heeft een naam! (Stiekem vond ik die naam al vanaf dag 1 al DE naam, maar man moest nog overtuigd worden.) Maar yay, ons meisje heeft een naam
8w2d, een dag, of 2 dagen verder dan ik had berekend! (Vorige keer liep het 1/2 dagen achter), hartje knipperde veel duidelijker dan de vorige keerquote:
Ik loop bij de gyn, en daar is het een soort van standaard om dat vroeg te doen, geloof ik. Of het is gedaan vanwege de complicatie bij mijn tweede zwangerschap, maar dat zou raar zijn. Hier nog nooit een miskraam, en toch een echo met 7+3 (uiteindelijk bleek ik al 8 weken). De gynaecologen hier maken graag echo's, volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2014 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Wat hebben veel mensen vroege echo's! Ik heb 'm pas over 15 dagen. Dan ben ik bijna 10 weken. Snap wel dat het eerder gebeurt als je een miskraam hebt gehad.
Bij deze praktijk is 8 en 11 weken standaard. Ik mocht vanwege de miskraam ook met 7 weken komen, maar dat wilde ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Wat hebben veel mensen vroege echo's! Ik heb 'm pas over 15 dagen. Dan ben ik bijna 10 weken. Snap wel dat het eerder gebeurt als je een miskraam hebt gehad.
Blijft zo apart dat hartje horenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:25 schreef Selvaria het volgende:
IMA![]()
Hier gisteren weer goedgekeurd door de vk, hartje gehoord, bloeddruk prima en eindelijk een kilo aangekomen!Vorige keer was ik door mijn moeite met de avondmaaltijd bijna 3 kilo afgevallen.
Maar nu gaat het dus de goede kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Blijft zo apart dat hartje horen
Maar dan krijg jij een glitterkaars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
dat er daar nog veel van mogen volgen!
Daar gaan we vanuit!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:39 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
dat er daar nog veel van mogen volgen!
Hoiquote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
morgen NOD, nu al 2 dagen streepjes @ test.
Voor wie nog geen idee heeft wie ik ben
Woon in Almere en heb al een zoontje van (net) 2! En ben zelf 34 jaar.
Ik hoef nog even niet in de OP, wacht eerst de eerste echo af.
Ga wel mijn best doen wat fanatieker mee te lezen!
Hey gefeliciteerd, wat leukquote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
Landgoed de Kemphaan en dan lekker eten bij Dubbel-Opquote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd, wat leuk!
Ik houd me nu met baby nog steeds aanbevolen voor leuke Almere-tips qua kindervermaak . Ik weet nog net het speeltuintje hier in de buurt te vinden en daar houdt het wel op.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
Ja die staat nu op m'n lijstje dankzij jou! Thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Landgoed de Kemphaan en dan lekker eten bij Dubbel-Op.
Dit is ook een leuke site: http://kidsproof.nl/almerequote:Op woensdag 3 december 2014 11:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja die staat nu op m'n lijstje dankzij jou! Thanks!
Kind vriendelijk lunchen in Almere centrum : tante truus (en lekker eten)quote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik houd me nu met baby nog steeds aanbevolen voor leuke Almere-tips qua kindervermaak . Ik weet nog net het speeltuintje hier in de buurt te vinden en daar houdt het wel op .
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Voorzichtige aanmeld![]()
geen idee hoe of wat en zulks.... ik ben nog een beetje ondersteboven van de streepjes van vandaag
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Voorzichtige aanmeld![]()
geen idee hoe of wat en zulks.... ik ben nog een beetje ondersteboven van de streepjes van vandaag
klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:30 schreef Phaidra het volgende:
Crumpette, hoe gaat het met jou? Volgens mij ben je een stuk minder 'aanwezig' hier lately, of ligt dat aan mij? Hoop dat je lekker aan het cocoonen bent.
Moeten is dwangquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Omg, ze komen net het kraampakket brengen. Moet ik ook nog bevallen dan
Nou zo voelt het ook wel een beetje hoorquote:
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonen.
Hoe ist met jou?
Ik kreeg het pakket ook gister. Peuter helemaal blij: "ooooooh een cadeautje!!"quote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Omg, ze komen net het kraampakket brengen. Moet ik ook nog bevallen dan
Over het algemeen boeit het hem vrij weinig nog. Maar ik schiet echt vol als ik me voorstel hoe hij bijvoorbeeld baby's wangetje aait zoals hij ook wel eens bij mij doet als we samen in bed liggenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef Risu het volgende:
Bhehe, kwam de ooievaar het pakketje brengen soms.![]()
Wel leuk dat hij teleurgesteld was, want dan lijkt het me dat hij het wel ziet zitten zo'n baby.
Lijkt me super leuk trouwens, als je kind grote broer/zus wordt.
SPOILER: hoe we het vertelt hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks..
Schudden voor gebruik
Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:48 schreef snoenk het volgende:
Pfft heb weer wat nieuws om snachts van wakker te liggen. Heb ineens groeipijn in mn knieën. Doet best wel veel zeer
Geen van beide, al hoop ik nog steeds dat ik ga groeien maar voelt echt wel heel erg als groeipijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 06:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt?
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zal me een beetje voorstellen.. ik weet niet hoe dat hier normaal gaat (ik loerde hier eigenlijk alleen als er een baby was geboren)
Nou Stippelrientje dus, al enige tijd 30Twee en een half jaar geleden getrouwd met mijn meneer
Veel kennen mij al een hele poos uit het WOHTS en ik vind het gek om daar ineens weg te zijn.
We zijn 2 jaar en een beetje aan het proberen om twee streepjes te behalen. En dat is nu dus gelukt *hyper*
Nou met alle hectiek van vandaag het ontdekkenMooi verhaal Stippelrientje. Altijd mooi hoe sommigen hints veel sneller snappen dan anderenSPOILER: hoe we het vertelt hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks..
Maar ik moet nadenken als ik jouw naam typ![]()
Je hoeft haar niet op handen te dragen, als ze zegt dat het wel lukt dan zal het vast zo zijn. Ze is maar zwanger, niet terminaal...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef jongevader het volgende:
Mijn vriendin is nu 3 maanden zwanger en ik begin te merken dat ze het zwaar heeft ook al zegt ze dat het allemaal wel lukt. Aangezien ik veel vroeg weg en laat thuis ben van t werk, probeer ik wel wat dingen in het huishouden over te nemen, maar dat lukt niet altijd. Hebben jullie misschien wat (verwen/huishoudelijke) tips voor mij, zodat ik het wat dragelijker kan maken voor dr?
Nee maar ik weet dat het erg fout kan gaan tijdens de zwangerschap aangezien dat in de familie zit aan haar kant.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hoeft haar niet op handen te dragen, als ze zegt dat het wel lukt dan zal het vast zo zijn. Ze is maar zwanger, niet terminaal...
Wees gewoon lief, zoals altijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:12 schreef jongevader het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat het erg fout kan gaan tijdens de zwangerschap aangezien dat in de familie zit aan haar kant.Het is ook ons eerste kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag even stressen omdat er weer werklui waren die oa bij CV moesten zijn en ik S middags naar vk moest. Dat viel nog wel op te lossen met m'n ouders die konden komen om de deur open te doen, tot S avonds m'n kat binnenkomt met haar op z'n rug door de war en liep wat rustig. Dacht er niks van, tot ik ging slapen en hij niks van z'n eten moest hebben en zielig keek terwijl z'n staart over de grond sleepte.. Kon er moeilijk van in slaap vallen en vanmorgen gelijk dierenarts gebeld, tijd viel net samen met vk-afspraak.. Vk gebeld of ik afspraak kon verzetten, maar begin al snel te snikken omdat ik er toch kennelijk meer naar uit had gekeken dan ik dacht. Gelukkig viel er iemand uit bij dierenarts, kon eerder terecht. Inmiddels kon hij z'n staart weer bewegen en bleek hij alleen gevallen of verkeerd terecht te zijn gekomen. Had rugpijn maar geen schade, pijnstiller erin en mee en weer terug!
Toen sticker gehaald bij vk! bloeddruk blijft goed (100/55), onzekerheid weggenomen over formaat buik (mensen denken nu steeds dat ik al verder ben). Baarmoedergrootte klopt precies qua groei en baby was nu in de baarmoeder te voelen. Hartje ook weer gehoord, was zeer duidelijk te horen. Moet alleen nog een afspraak krijgen voor POP-poli (uit voorzorg ivm depressie in verleden) en de glucosetest ivm diabetes bij vader (ook al is dat type 2 op latere leeftijd.
Juist! En die laatste zin zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wees gewoon lief, zoals altijd.
Ik snap dat het voor beiden heel spannend is een eerste kindje, maar je moet je vriendin er ook wel op vertrouwen dat ze heus wel om hulp vraagt als het nodig is. En anders doen haar hormonen dat wel.
Het is echt drama met de NS deze weekquote:Op donderdag 4 december 2014 17:37 schreef twist02 het volgende:
Oké, nu ben ik echt zwanger; er stond gewoon iemand voor me op in de trein!
Heel fijn, aangezien dit de derde dag op rij is dat mn trein uitvalt, ik vertraging heb en extra moet overstappen![]()
*insert NS scheldkanonnade*
@jongevader: probeer haar vooral te laten voelen dat ze je gerust wat extra's mag vragen, dan is het inderdaad aan haar om dat te doen als ze het wil. Maar als ze zich gewoon goed voelt, is weten dat je er voor haar bent voldoende!
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik kom even totaal illegaal dit topic binnen stuiteren. En alleen maar om jullie allemaal even enorm te feliciteren. Op FB kwamen er zoveel dames ineens zwanger voorbij. Allemaal meiden waarmee ik mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden heeeeeel intensief mee heb beleefd. En ik vind het zoooo tof.... zoveel speciale mooie zwangerschappen ...
Lijnloos: wat ben ik blij voor jullie. Na zo lange tijd toch zwanger van een tweede kindje! Een broertje of zusje voor je s toertje! Wauuwwww
En dan Vlinder. Mijn datumtweeling in 2009 en nu, na zoveel tegenslagen zwanger van jullie 3e kindje. Ik gok op een famke deze keer.
Ennnnn Spring. Na jaren ook zwanger .... echt zo leuk. Knofje 2 in de groei.
En nu zie ik dat McLaura ook zwanger is!!!! Wauwwwwww
En en en Fannetje! !!
Enorme gefeliciteerd meiden!
*hier totaal geen rammelende eierstokken overigens *
hihiquote:Op donderdag 4 december 2014 19:56 schreef Venla het volgende:
Hoi allemaal, hier nog een overloopster uit het streepjestopic
Gisterochtend getest en op basis van de ovulatie (die ik had getest) zou ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn.
Vandaag het eerste "kwaaltje" gemerkt: versterkte reuk! Ineens op meters afstand smerige rooklucht op het werk ruiken. Per ongeluk nog benoemd naar een collega ook, die het apart noemde dat ik het daar rook
Je mag mij ook Stippel noemen hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 08:29 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Mooi verhaal Stippelrientje. Altijd mooi hoe sommigen hints veel sneller snappen dan anderen
Maar ik moet nadenken als ik jouw naam typ
Wat lief van je!! En inderdaad een behoorlijke 2009 kliek nu weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik kom even totaal illegaal dit topic binnen stuiteren. En alleen maar om jullie allemaal even enorm te feliciteren. Op FB kwamen er zoveel dames ineens zwanger voorbij. Allemaal meiden waarmee ik mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden heeeeeel intensief mee heb beleefd. En ik vind het zoooo tof.... zoveel speciale mooie zwangerschappen ...
Lijnloos: wat ben ik blij voor jullie. Na zo lange tijd toch zwanger van een tweede kindje! Een broertje of zusje voor je s toertje! Wauuwwww
En dan Vlinder. Mijn datumtweeling in 2009 en nu, na zoveel tegenslagen zwanger van jullie 3e kindje. Ik gok op een famke deze keer.
Ennnnn Spring. Na jaren ook zwanger .... echt zo leuk. Knofje 2 in de groei.
En nu zie ik dat McLaura ook zwanger is!!!! Wauwwwwww
En en en Fannetje! !!
Enorme gefeliciteerd meiden!
*hier totaal geen rammelende eierstokken overigens *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |