Afhankelijk van de uitkomst van je groeiecho zou ik 56 of 62 kiezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:20 schreef Risu het volgende:
Ik mag voor 35,50 bij esprit kleding uitzoeken en toen dacht ik aan babykleding, maar ik kan niet kiezenhet is allemaal leuk. En welke maat moet ik kiezen als ik wil dat ze er langer mee doet dan 2 weken. Tot de 7e heb ik nog wel 20% korting, volgens mij mag dat samen want het geld is gewoon waardebonnen.
Maar aan de andere kant, onze baby heeft een naam! (Stiekem vond ik die naam al vanaf dag 1 al DE naam, maar man moest nog overtuigd worden.) Maar yay, ons meisje heeft een naam
8w2d, een dag, of 2 dagen verder dan ik had berekend! (Vorige keer liep het 1/2 dagen achter), hartje knipperde veel duidelijker dan de vorige keerquote:
Ik loop bij de gyn, en daar is het een soort van standaard om dat vroeg te doen, geloof ik. Of het is gedaan vanwege de complicatie bij mijn tweede zwangerschap, maar dat zou raar zijn. Hier nog nooit een miskraam, en toch een echo met 7+3 (uiteindelijk bleek ik al 8 weken). De gynaecologen hier maken graag echo's, volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2014 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Wat hebben veel mensen vroege echo's! Ik heb 'm pas over 15 dagen. Dan ben ik bijna 10 weken. Snap wel dat het eerder gebeurt als je een miskraam hebt gehad.
Bij deze praktijk is 8 en 11 weken standaard. Ik mocht vanwege de miskraam ook met 7 weken komen, maar dat wilde ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:18 schreef Mariposas het volgende:
Wat hebben veel mensen vroege echo's! Ik heb 'm pas over 15 dagen. Dan ben ik bijna 10 weken. Snap wel dat het eerder gebeurt als je een miskraam hebt gehad.
Blijft zo apart dat hartje horenquote:Op woensdag 3 december 2014 10:25 schreef Selvaria het volgende:
IMA![]()
Hier gisteren weer goedgekeurd door de vk, hartje gehoord, bloeddruk prima en eindelijk een kilo aangekomen!Vorige keer was ik door mijn moeite met de avondmaaltijd bijna 3 kilo afgevallen.
Maar nu gaat het dus de goede kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Blijft zo apart dat hartje horen
Maar dan krijg jij een glitterkaars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
dat er daar nog veel van mogen volgen!
Daar gaan we vanuit!quote:Op woensdag 3 december 2014 10:39 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
dat er daar nog veel van mogen volgen!
Hoiquote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
morgen NOD, nu al 2 dagen streepjes @ test.
Voor wie nog geen idee heeft wie ik ben
Woon in Almere en heb al een zoontje van (net) 2! En ben zelf 34 jaar.
Ik hoef nog even niet in de OP, wacht eerst de eerste echo af.
Ga wel mijn best doen wat fanatieker mee te lezen!
Hey gefeliciteerd, wat leukquote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
Landgoed de Kemphaan en dan lekker eten bij Dubbel-Opquote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hey gefeliciteerd, wat leuk!
Ik houd me nu met baby nog steeds aanbevolen voor leuke Almere-tips qua kindervermaak . Ik weet nog net het speeltuintje hier in de buurt te vinden en daar houdt het wel op.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
Ja die staat nu op m'n lijstje dankzij jou! Thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 11:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Landgoed de Kemphaan en dan lekker eten bij Dubbel-Op.
Dit is ook een leuke site: http://kidsproof.nl/almerequote:Op woensdag 3 december 2014 11:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja die staat nu op m'n lijstje dankzij jou! Thanks!
Kind vriendelijk lunchen in Almere centrum : tante truus (en lekker eten)quote:Op woensdag 3 december 2014 11:32 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik houd me nu met baby nog steeds aanbevolen voor leuke Almere-tips qua kindervermaak . Ik weet nog net het speeltuintje hier in de buurt te vinden en daar houdt het wel op .
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:11 schreef Skoap het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Voorzichtige aanmeld![]()
geen idee hoe of wat en zulks.... ik ben nog een beetje ondersteboven van de streepjes van vandaag
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:13 schreef Stippelrientje het volgende:
Voorzichtige aanmeld![]()
geen idee hoe of wat en zulks.... ik ben nog een beetje ondersteboven van de streepjes van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |