Wauw faptist, pas met 20 weken. Dat je het stil kon houden zeg. Mijn buik was al vrij snel niet meer plat, had veel last van de darmpjes in het begin. Welkom in ieder geval, jammer na mij in de lijst, want zo kom ik niet meer uit die top 10 natuurlijk.

Je maakt het goed doordat je een zij krijgt. Net als ik, niet meer de enige meid.
Vanmorgen sticker bij de vk gehad. Bloeddruk weer mooi, kindje lag nog in stuit, maar geeft niks, tijd zat. Verder netjes op schema enzo. 30 december de laatste echo. (Groeiecho is standaard bij deze praktijk) Kan ik het nieuwe jaar in met alle aandacht naar de kleine. Tot die tijd nog even struisvogel.
Mag mijn schoonouders meenemen naar de echo. Kunnen ze ook nog even kijken voor ze er is. Mijn eigen ouders hadden al een pretecho gehad. Ben dan 31 weken.
Heb daarna de baby-dump bezocht in eindhoven. Rare naam, maar leuke winkel wel. Voornamelijk met kleding thuisgekomen (wit, want ik krijg vast veel roze) en ik heb mijn kerstkado uitgezocht. Alles roze snoozebaby wikkeldoek, boxkleed en verschoningskussenhoes.