klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:30 schreef Phaidra het volgende:
Crumpette, hoe gaat het met jou? Volgens mij ben je een stuk minder 'aanwezig' hier lately, of ligt dat aan mij? Hoop dat je lekker aan het cocoonen bent.
Moeten is dwangquote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Omg, ze komen net het kraampakket brengen. Moet ik ook nog bevallen dan
Nou zo voelt het ook wel een beetje hoorquote:
Fijn om te horen!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonen.
Hoe ist met jou?
Ik kreeg het pakket ook gister. Peuter helemaal blij: "ooooooh een cadeautje!!"quote:Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Omg, ze komen net het kraampakket brengen. Moet ik ook nog bevallen dan
Over het algemeen boeit het hem vrij weinig nog. Maar ik schiet echt vol als ik me voorstel hoe hij bijvoorbeeld baby's wangetje aait zoals hij ook wel eens bij mij doet als we samen in bed liggenquote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef Risu het volgende:
Bhehe, kwam de ooievaar het pakketje brengen soms.![]()
Wel leuk dat hij teleurgesteld was, want dan lijkt het me dat hij het wel ziet zitten zo'n baby.
Lijkt me super leuk trouwens, als je kind grote broer/zus wordt.
SPOILER: hoe we het vertelt hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks..
Schudden voor gebruik
Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:48 schreef snoenk het volgende:
Pfft heb weer wat nieuws om snachts van wakker te liggen. Heb ineens groeipijn in mn knieën. Doet best wel veel zeer
Geen van beide, al hoop ik nog steeds dat ik ga groeien maar voelt echt wel heel erg als groeipijn.quote:Op donderdag 4 december 2014 06:20 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt?
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zal me een beetje voorstellen.. ik weet niet hoe dat hier normaal gaat (ik loerde hier eigenlijk alleen als er een baby was geboren)
Nou Stippelrientje dus, al enige tijd 30Twee en een half jaar geleden getrouwd met mijn meneer
Veel kennen mij al een hele poos uit het WOHTS en ik vind het gek om daar ineens weg te zijn.
We zijn 2 jaar en een beetje aan het proberen om twee streepjes te behalen. En dat is nu dus gelukt *hyper*
Nou met alle hectiek van vandaag het ontdekkenMooi verhaal Stippelrientje. Altijd mooi hoe sommigen hints veel sneller snappen dan anderenSPOILER: hoe we het vertelt hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks..
Maar ik moet nadenken als ik jouw naam typ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |