abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147245316
Mariposas, normaal is de echo bij ons rond 9 weken. Maar dan is het kerstperiode en doen ze geen spreekuren. Daarom eerder :)
2 maanden terug heb ik een vroege miskraam gehad (4,5 week), maar dat heeft er volgens mij niets mee te maken in dit geval.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147245732
Nieuwe zwangeren!!! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147246284
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! *O*
pi_147249223
Welkom nieuwe zwangeren *O* *O*

Pfffik ben gister begonnen met een nieuwe baan waarbij ik kennelijk veel meer loop, til en beweeg. Nu heb ik dus al 2 dagen na het werk een zwaar gevoel in mijn buik, ik hoop maar dat het gewoon door het "wennen" aan t werk en het wel weer minder wordt.
pi_147251312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:30 schreef Phaidra het volgende:
Crumpette, hoe gaat het met jou? Volgens mij ben je een stuk minder 'aanwezig' hier lately, of ligt dat aan mij? Hoop dat je lekker aan het cocoonen bent :*.
klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonen :').

Hoe ist met jou?
pi_147251807
En toen stond bopita voor de deur en kwamen ze mijn kamertje afmaken. Alles netjes op zijn plek *O*
Nu alleen nog de plankjes in de kast op de goede plek en het plankje boven de commode ophangen (doet mijn papa wel als ik het lief vraag) en dan maak ik foto's voor het totaalplaatje.
Ooh zo blij, kan ik eindelijk mijn spulletjes opruimen.

Ook een *O* voor het knippertje van IMA. Wat fijn te horen.

Het hele zwangergebeuren gaat aan mij ook nog weleens voorbij. Zoals in het zwembad, buik? Welke buik.. Maar ik doe steeds meet zwangerschapsgerelateerde dingen dus ik kan er niet meer omheen. Fysio, cursus, rondleiding ziekenhuis gepland (er waren nog maar 2 data beschikbaar voor mijn UD :o ) straks borstvoedingsavondje. Poeh poeh. :D
pi_147252277
Omg, ze komen net het kraampakket brengen. Moet ik ook nog bevallen dan 8)7
pi_147252332
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Moeten is dwang ;)
Maar zal wel handig zijn he :D
pi_147252373
:D ik wilde nog even struisvogelen tot januari. Is wel lastig zo. :P
pi_147252388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
Moeten is dwang
Nou zo voelt het ook wel een beetje hoor :D
Je lichaam neemt het gewoon over op een gegeven moment
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147252881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:31 schreef Crumpette het volgende:

[..]

klopt hoor, ben idd lekker aan het cocoonen. 38+2 alweer, dus kan ook niet veel meer dan cocoonen :').

Hoe ist met jou?
Fijn om te horen!

Ik ben zelf ook wat minder aanwezig, het zwanger zijn icm werk en peuter valt me de laatste +/- 2 weken best zwaar. Na morgen nog maar 4 werkweken te gaan, dus eigenlijk een kwestie van nog heel even doorbikkelen oO/.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:02 schreef Risu het volgende:
Ik kreeg het pakket ook gister. Peuter helemaal blij: "ooooooh een cadeautje!!" :') De combinatie met de Sintperiode is suboptimaal, zeg maar. Ik even toelichten dat het spullen waren die we nodig hebben als de baby wordt geboren, maar vervolgens was meneer teleurgesteld dat er bij het uitpakken geen baby in het pakketje zat _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147252996
Bhehe, kwam de ooievaar het pakketje brengen soms. :P
Wel leuk dat hij teleurgesteld was, want dan lijkt het me dat hij het wel ziet zitten zo'n baby.
Lijkt me super leuk trouwens, als je kind grote broer/zus wordt. O+
pi_147254025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef Risu het volgende:
Bhehe, kwam de ooievaar het pakketje brengen soms. :P
Wel leuk dat hij teleurgesteld was, want dan lijkt het me dat hij het wel ziet zitten zo'n baby.
Lijkt me super leuk trouwens, als je kind grote broer/zus wordt. O+
Over het algemeen boeit het hem vrij weinig nog. Maar ik schiet echt vol als ik me voorstel hoe hij bijvoorbeeld baby's wangetje aait zoals hij ook wel eens bij mij doet als we samen in bed liggen O+. Dat ik me tegelijkertijd zorgen maak over hoe dat toch in hemelsnaam moet met twee kinderen die 's nachts niet willen slapen, is een ander verhaal :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147257114
Ik zal me een beetje voorstellen.. ik weet niet hoe dat hier normaal gaat (ik loerde hier eigenlijk alleen als er een baby was geboren)
Nou Stippelrientje dus, al enige tijd 30 :P Twee en een half jaar geleden getrouwd met mijn meneer O+ Veel kennen mij al een hele poos uit het WOHTS en ik vind het gek om daar ineens weg te zijn. :@ We zijn 2 jaar en een beetje aan het proberen om twee streepjes te behalen. En dat is nu dus gelukt *hyper*

Nou met alle hectiek van vandaag het ontdekken
SPOILER: hoe we het vertelt hebben
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks.. *O*
Schudden voor gebruik
pi_147258163
Skoap gefeliciteerd!! *O*

Stippelrientje ook gefeliciteerd! *O*
Ik zie het helemaal voor me hoe bij iedereen één voor één het kwartje valt :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2014 @ 20:11:52 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147258752
welkom Skoap en Stippelrientje (ik las Strippelientje :@ ) *O*

Ik zat vanmiddag onderuitgezakt en spekkie ging flink tekeer. Je zag m'n buik echt bewegen, dus ik pak m'n telefoon om het te filmen.. en ja hoor. Op het moment dat ik op opnemen druk .. volkomen rust :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147260876
Welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren, leuk al die nieuwe aanwas! :)
pi_147261873
Gefeliciteerd Skoap en Stippelrientje!
pi_147267703
Thanks allen, voor het welkom :*

Dat lijkt me bijzonder DJMO :D
Schudden voor gebruik
  donderdag 4 december 2014 @ 01:48:15 #170
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147268944
Welkom alle nieuwe zwangeren *O* *O* *O*

Pfft heb weer wat nieuws om snachts van wakker te liggen. Heb ineens groeipijn in mn knieën. Doet best wel veel zeer :'(
  donderdag 4 december 2014 @ 06:20:41 #171
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147269798
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:48 schreef snoenk het volgende:
Pfft heb weer wat nieuws om snachts van wakker te liggen. Heb ineens groeipijn in mn knieën. Doet best wel veel zeer :'(
Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt? :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 4 december 2014 @ 06:28:52 #172
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147269812
Welkom Skoap en Stippelrientje!!!
  donderdag 4 december 2014 @ 06:38:29 #173
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147269827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 06:20 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ben jij -18 of heb je een verlate groeispurt? :D
Geen van beide, al hoop ik nog steeds dat ik ga groeien maar voelt echt wel heel erg als groeipijn.
  donderdag 4 december 2014 @ 08:29:59 #174
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147270531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik zal me een beetje voorstellen.. ik weet niet hoe dat hier normaal gaat (ik loerde hier eigenlijk alleen als er een baby was geboren)
Nou Stippelrientje dus, al enige tijd 30 :P Twee en een half jaar geleden getrouwd met mijn meneer O+ Veel kennen mij al een hele poos uit het WOHTS en ik vind het gek om daar ineens weg te zijn. :@ We zijn 2 jaar en een beetje aan het proberen om twee streepjes te behalen. En dat is nu dus gelukt *hyper*

Nou met alle hectiek van vandaag het ontdekken
SPOILER: hoe we het vertelt hebben
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.... maar eens ontdekken wat onze datum gaat zijn en waar wij ons aan gaan melden en zulks.. *O*
Mooi verhaal Stippelrientje. Altijd mooi hoe sommigen hints veel sneller snappen dan anderen :D

Maar ik moet nadenken als ik jouw naam typ :(
  donderdag 4 december 2014 @ 08:38:47 #175
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147270658
Hetkenbaar snoenk, ik heb her links heel erg. Bij mij is het geen groeipijn maar word het veroorzaakt door hetzelfde wat bekkeninstabiliteit veroorzaakt. Wat verweking van de gewrichten. Heb het ook in mijn pols en elleboog :(

Net allemaal aangekleed hier, sta ik te snel op waardoor ik zo duizelig en misselijk werd dat ik eerst even moest gaan zitten. Nu nog niet echt beter, dus psz maar gebeld dat zoonlief vandaag thuisblijft. Nu voel ik me echt zo'n rotmoeder, (ookal vind hij het best want hij had toch geen zin) ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')