Ja, het mag wel warmer dan ditquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zullen we de Highway to Hell pakken?
Kusje op je neusquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
Kaper, veel moeite doen om op de telefoon een nieuwe titel te typen en dan dit
of ESF..ohnee dan was ik sws 3 topics te laatquote:
En was m'n telefoon al 20x vast gelopenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
of ESF..ohnee dan was ik sws 3 topics te laat
Zou downloaden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien steek in mn tong nog wel naar binnen
Lekker snotjes lepelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of steek je tong gewoon nergensquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij niet de goede manier van viesquote:
Jouw post met voorliefde voor snotje lepelen was vrij viesquote:
Ik zei nergens dat ik een voorkeur heb voor snotjes lepelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jouw post met voorliefde voor snotje lepelen was vrij vies
Dan zal ik diequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik een voorkeur heb voor snotjes lepelen.
No, you didn'tquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan zal ik diewel verkeerd hebben geïnterpreteerd
Ga snel douchen danquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij niet de goede manier van vies.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch hap ik liever in wat anders.
Tell me more!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch hap ik liever in wat anders.
Ooooh, nu wil Grease kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tell me more!
Tell me more!
Tututututu
Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)quote:
Ja ik gooide bijna de hele playlist wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)
Lotion, doekjes, alles.quote:
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggoquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)
21u toch...ja dan is er vast wel iets leuks op tvquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
21u toch...ja dan is er vast wel iets leuks op tv
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Krijgen we hampestamp muziek van Fylax?
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browserquote:
Het valt ook wel mee, maar uit gewoonte doe ik het nog steedsquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggo.
Ja, maar België en internetquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggo.
I'm behind 7 proxies.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browser
Herpes, malaria, ebola....van allesquote:
Fylax heeft geen eens meer eenDJ accountquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Krijgen we hampestamp muziek van Fylax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hampestamp verzoekjes mogen ook?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
Verzoekjes voor Fylax Saturday straks mogen vanaf nu in DM.
Gebruik liever TOR. Opstelten fapt mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browser
Gewoon koppijn vooralquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herpes, malaria, ebola....van alles
Dan staat het nog steeds in je geschiedenisquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax heeft geen eens meer eenDJ account
maar daar komt hij straks wel achterDenken dat Fylax ergens een account voor nodig heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, oké.. dat is erg?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan staat het nog steeds in je geschiedenis
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef ACT-F het volgende:
Vette muziek [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens delen voortaan
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Van eigen deegquote:
Ligt eraan of er mensen in de buurt zijn hequote:
Lekker dippen in de koffie enzoquote:
WhatdidIdoquote:
En dan noemen ze mij een viezerikquote:
WhatdidIdoquote:
Oh, die vind ik niet zo lekkerquote:
Maar geen DJ account. ik stuur je zo een DM verander dan je inlog even!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
Heb nieuwe 5.1 surround set en versterker
Dat hoorde ik al van je burenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
Heb nieuwe 5.1 surround set en versterker
Ik bedoelde dat heel andersquote:
Yo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar geen DJ account. ik stuur je zo een DM verander dan je inlog even!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hoorde ik al van je buren
Ik zorg wel dat je wat anders hebt om te happen danquote:
Deze is dan ook best wel vreselijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
ik twijfelde of ik thee zou halen, maar aangezien Fylax zo gaat draaien stel ik het nog even uit.
Als het maar lekker isquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je wat anders hebt om te happen dan
Nou, volgens mij heeft niemand mij daar nog op kunnen betrappen, dus I guess notquote:
ja eigenlijk wel...maar misschien komt Mariah nog voorbij, dan haal ik meteen een halve literquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze is dan ook best wel vreselijk
Surequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft niemand mij daar nog op kunnen betrappen, dus I guess not. Still a good girl.
Nee, nee, binnenkortquote:
Bang dat je thee uit het klopje vliegt door de bass?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
ik twijfelde of ik thee zou halen, maar aangezien Fylax zo gaat draaien stel ik het nog even uit.
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bang dat je thee uit het klopje vliegt door de bass?
2014?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even vrij plannen danMet kerst kan ik wel
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.
Hoe's met maid?quote:
En je 'kroost' danquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.
vleugels in die orenquote:
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.quote:
ja ik denk, ik vraag het maar evenquote:
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.
Maar normaal gesproken goed, maar druk.
Moet lukken denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik denk, ik vraag het maar even
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.
Succes met zoeken!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens.
En dingen kwijt zijn ook, dus ik ga weer even zoeken.
Otrivin, wonder spul. Vorige week de hele week gesnoven. Had geen zin in snottebellenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.
Maar normaal gesproken goed, maar druk.
Ik ben meer van de Vicks.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Otrivin, wonder spul. Vorige week de hele week gesnoven. Had geen zin in snottebellen
+1quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.
Nooit geprobeerd. Dr Vogel werkt in ieder geval niet. Hoe goed werkt Vicks?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens, ik dacht dat dit geen SC zou worden?
Slowchat mag wel, maar niet te veul (volgens mij)quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Niet te voorkomenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Oke meneer de adminquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowchat mag wel, maar niet te veul.
Vind je het gek...er is echt niets Dr aan mijn vogel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Dr Vogel werkt in ieder geval niet. Hoe goed werkt Vicks?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowchat mag wel, maar niet te veul (volgens mij)
quote:
Het is ook niet slow.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, want ik droog bijna uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax je opent je show wel met hardstyle toch
Zeg dan maar als we hem moeten kickenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Hardstyle. Dat kan ik echt niet aanhoren
.
Fylax, ik zou openen met Wet Wet Wetquote:
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wilquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dan maar als we hem moeten kicken
Nee, dan ga ik natuurlijk niet naar de keuken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fylax, ik zou openen met Wet Wet Wet
Geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax je opent je show wel met hardstyle toch
Wel lekker nat, drie keerquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik natuurlijk niet naar de keuken.
Angel Eyes
Nou, 3048x Ariana Grande gaat vervelen hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wil.
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wil.
Ergens moest ik gniffelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Zoveel nummers heeft ze niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, 3048x Ariana Grande gaat vervelen hoor.
Wil je m'n rapport zien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel nummers heeft ze niet eens.
Is het zo erg, ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurdquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurd
Is dat een zwarte Piet met alzheimer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het al...aardrijkskunde een onvoldoende!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OKe. Fylax saturday gaat dus niet door
Ik moet de AK toets nog herkansen jaquote:
Ja ja. De discoballen draaien op volle toerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ogen gleden net snel over m'n MyAt heen, en ik las GlitterFM.
FOK! doet niet aan 2e kansen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet de AK toets nog herkansen ja
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravondquote:
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straksquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
toen was ik fa... gamenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravond
Ja dus moet je NU leren, daarna komt Fylax saturday wel weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat ie alle landen oplezen tijdens een hardstyle nummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straks
Uiteraard. Ook zingen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Dat weet ik niet, maar hij gaat vast wel genant vaak lachen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker lerenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Stuur in DM als je iets wilt horen.quote:
Ontdek je vlekjequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.
Ja nee, de radio stond al op stand Fylax, dus ik hoorde het niet goedquote:
Oke ik ga niet zingen. Luister je dan mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik was aan het overwegen om te gaan luisteren. Maar nu..
aardappelquote:
Nee, Nijmegen, dat is Friet-gebied.quote:
Bij mij zit er eigenlijk amper een r in aardappel, als ik er over nadenkquote:
Aad appel?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij zit er eigenlijk amper een r in aardappel, als ik er over nadenk
Dagelijks hoop ik.quote:
ja, al klinkt het steeds vreemder als ik het herhaal.quote:
Hoezoquote:
Zo schoon, je kan er zelfs van etenquote:
Ik bedoelde eigenlijk als reactie op Ucciequote:
Snap ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk als reactie op Uccie
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iets met kamikaze, doet ie alleen bij kerstnummers. Is speciaal ingebouwd voor Uccie
toto was er al uuuuuuren.quote:
poort aangepast?quote:
Je moet eerst zeggen wat de hoofdstad van Australie is geloof ikquote:
Ik doe via iTunes, dat werk sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Hoe kan ik meeluisteren? als ik op luister mee druk krijg ik een .pls bestand, en dan?
dat bestand openen met vlc ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Hoe kan ik meeluisteren? als ik op luister mee druk krijg ik een .pls bestand, en dan?
openen in VLC werkt het bestequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Oor tegen het beeldscherm of openen met VLC spelerquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Openen met VLC player of iTunesquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Welke player gebruik je ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
Die kun je gewoon openen via je winamp of whateverquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
als je het muziek kunt noemen....quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nu VLC gedownload. Ik hoor nu iets van muziek
nee ergens moet hij een vinkje aanzetten, nu zie je het laatste nummer dat gedraaid is voordat Fylax begon.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Truehij geeft aan Golden Earring maar dat hoor ik er niet in
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
Oké deze stem had ik niet verwacht bij Fylax![]()
![]()
Ik had zo'n zwoele neger stem verwacht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
![]()
Ik ben geen negerquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had zo'n zwoele neger stem verwacht.
Is dat pas z'n eerste radioshow die je bijwoont?quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat pas z'n eerste radioshow die je bijwoont?
Want Fylax ziet eruit als 130kg Hubba-negerquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mwehquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want Fylax ziet eruit als 130kg Hubba-neger
Geen idee. Met schmink is veel mogelijk had ik ergens gelezen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want Fylax ziet eruit als 130kg Hubba-neger
Dan ziet ie eruit als mijn 8-jarige buurjongen als zwart pietjequote:Op zaterdag 29 november 2014 21:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee. Met schmink is veel mogelijk had ik ergens gelezen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ziet ie eruit als mijn 8-jarige buurjongen als zwart pietje
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan ziet ie eruit als mijn 8-jarige buurjongen als zwart pietje
Wat zei ik danquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat z'n ouders zometeen even naar boven komen
Bel ze ff dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |