Ja dus moet je NU leren, daarna komt Fylax saturday wel weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet de AK toets nog herkansen ja
Gaat ie alle landen oplezen tijdens een hardstyle nummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straks
Uiteraard. Ook zingen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Dat weet ik niet, maar hij gaat vast wel genant vaak lachen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker lerenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Stuur in DM als je iets wilt horen.quote:
Ontdek je vlekjequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.
Ja nee, de radio stond al op stand Fylax, dus ik hoorde het niet goedquote:
Oke ik ga niet zingen. Luister je dan mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik was aan het overwegen om te gaan luisteren. Maar nu..
aardappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |