Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wil.
Ergens moest ik gniffelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Zoveel nummers heeft ze niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, 3048x Ariana Grande gaat vervelen hoor.
Wil je m'n rapport zien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel nummers heeft ze niet eens.
Is het zo erg, ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurdquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurd
Is dat een zwarte Piet met alzheimer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het al...aardrijkskunde een onvoldoende!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OKe. Fylax saturday gaat dus niet door
Ik moet de AK toets nog herkansen jaquote:
Ja ja. De discoballen draaien op volle toerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ogen gleden net snel over m'n MyAt heen, en ik las GlitterFM.
FOK! doet niet aan 2e kansen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet de AK toets nog herkansen ja
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravondquote:
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straksquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet de AK toets nog herkansen ja
toen was ik fa... gamenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |