ja eigenlijk wel...maar misschien komt Mariah nog voorbij, dan haal ik meteen een halve literquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Deze is dan ook best wel vreselijk
Surequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft niemand mij daar nog op kunnen betrappen, dus I guess not. Still a good girl.
Nee, nee, binnenkortquote:
Bang dat je thee uit het klopje vliegt door de bass?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
ik twijfelde of ik thee zou halen, maar aangezien Fylax zo gaat draaien stel ik het nog even uit.
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bang dat je thee uit het klopje vliegt door de bass?
2014?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even vrij plannen danMet kerst kan ik wel
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.
Hoe's met maid?quote:
En je 'kroost' danquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn mooie momenten om even naar de keuken te gaan.
vleugels in die orenquote:
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.quote:
ja ik denk, ik vraag het maar evenquote:
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.
Maar normaal gesproken goed, maar druk.
Moet lukken denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik denk, ik vraag het maar even
Eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.
Succes met zoeken!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens.
En dingen kwijt zijn ook, dus ik ga weer even zoeken.
Otrivin, wonder spul. Vorige week de hele week gesnoven. Had geen zin in snottebellenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima, prima. Druk vooral. En nu verkouden.
Maar normaal gesproken goed, maar druk.
Ik ben meer van de Vicks.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Otrivin, wonder spul. Vorige week de hele week gesnoven. Had geen zin in snottebellen
+1quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verkoudheid is echt de as van het kwaad.
Nooit geprobeerd. Dr Vogel werkt in ieder geval niet. Hoe goed werkt Vicks?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens, ik dacht dat dit geen SC zou worden?
Slowchat mag wel, maar niet te veul (volgens mij)quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Niet te voorkomenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Oke meneer de adminquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowchat mag wel, maar niet te veul.
Vind je het gek...er is echt niets Dr aan mijn vogel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Dr Vogel werkt in ieder geval niet. Hoe goed werkt Vicks?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slowchat mag wel, maar niet te veul (volgens mij)
quote:
Het is ook niet slow.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja, want ik droog bijna uit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax je opent je show wel met hardstyle toch
Zeg dan maar als we hem moeten kickenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Hardstyle. Dat kan ik echt niet aanhoren
.
Fylax, ik zou openen met Wet Wet Wetquote:
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wilquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zeg dan maar als we hem moeten kicken
Nee, dan ga ik natuurlijk niet naar de keuken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fylax, ik zou openen met Wet Wet Wet
Geen ideequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax je opent je show wel met hardstyle toch
Wel lekker nat, drie keerquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik natuurlijk niet naar de keuken.
Angel Eyes
Nou, 3048x Ariana Grande gaat vervelen hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wil.
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij moet lekker draaien wat hij wil.
Ergens moest ik gniffelenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Zoveel nummers heeft ze niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, 3048x Ariana Grande gaat vervelen hoor.
Wil je m'n rapport zien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoveel nummers heeft ze niet eens.
Is het zo erg, ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet je niet te veel vrij laten/ Zo verwijderen we zijn dj account ook als hij niet is ingeroosterd, Dit om te voorkomen dat hij 21 uur per dag draait, en zijn huiswerk niet maakt.
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurdquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Precies, Fylax moet 4x per jaar zijn rapport laten zien en als er een onvoldoende op staat levert hij zijn account in.
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al afgesproken met je school, wij krijgen dat toegestuurd
Is dat een zwarte Piet met alzheimer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken je, jij zet 1 nummer op repeat.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal HaJee even vragen (indien nodig) om er een 4 op te shoppen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie het al...aardrijkskunde een onvoldoende!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
OKe. Fylax saturday gaat dus niet door
Ik moet de AK toets nog herkansen jaquote:
Ja ja. De discoballen draaien op volle toerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn ogen gleden net snel over m'n MyAt heen, en ik las GlitterFM.
FOK! doet niet aan 2e kansen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet de AK toets nog herkansen ja
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravondquote:
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straksquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
toen was ik fa... gamenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je had een hoop kunnen leren met die wereldtour van Uccie gisteravond
Ja dus moet je NU leren, daarna komt Fylax saturday wel weerquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat ie alle landen oplezen tijdens een hardstyle nummer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar 2uur lang de atlas voorlezen straks
Uiteraard. Ook zingen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Dat weet ik niet, maar hij gaat vast wel genant vaak lachen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Gaat Fylax ook spreken tijdens het draaien?
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker lerenquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fappen op de wereldkaart. Elk land een keer. Misschien kan je het zo makkelijker leren
Stuur in DM als je iets wilt horen.quote:
Ontdek je vlekjequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan wordt het vanzelf een blinde kaart.
Ja nee, de radio stond al op stand Fylax, dus ik hoorde het niet goedquote:
Oke ik ga niet zingen. Luister je dan mee?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik was aan het overwegen om te gaan luisteren. Maar nu..
aardappelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |