Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)quote:
Ja ik gooide bijna de hele playlist wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)
Lotion, doekjes, alles.quote:
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggoquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah daarom werd ik eruit gegooid, ik zal alweer te schelden op Ziggo (wat per definitie terecht is)
21u toch...ja dan is er vast wel iets leuks op tvquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
21u toch...ja dan is er vast wel iets leuks op tv
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Krijgen we hampestamp muziek van Fylax?
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browserquote:
Het valt ook wel mee, maar uit gewoonte doe ik het nog steedsquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggo.
Ja, maar België en internetquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try Belgacom. Ik zou een moord doen voor Ziggo.
I'm behind 7 proxies.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browser
Herpes, malaria, ebola....van allesquote:
Fylax heeft geen eens meer eenDJ accountquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Krijgen we hampestamp muziek van Fylax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hampestamp verzoekjes mogen ook?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Fylax het volgende:
Verzoekjes voor Fylax Saturday straks mogen vanaf nu in DM.
Gebruik liever TOR. Opstelten fapt mee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vergeet niet een 'privé tab' te openen in je browser
Gewoon koppijn vooralquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Herpes, malaria, ebola....van alles
Dan staat het nog steeds in je geschiedenisquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax heeft geen eens meer eenDJ account
maar daar komt hij straks wel achterDenken dat Fylax ergens een account voor nodig heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, oké.. dat is erg?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan staat het nog steeds in je geschiedenis
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:14 schreef ACT-F het volgende:
Vette muziek [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe eens delen voortaan
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Van eigen deegquote:
Ligt eraan of er mensen in de buurt zijn hequote:
Lekker dippen in de koffie enzoquote:
WhatdidIdoquote:
En dan noemen ze mij een viezerikquote:
WhatdidIdoquote:
Oh, die vind ik niet zo lekkerquote:
Maar geen DJ account. ik stuur je zo een DM verander dan je inlog even!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
Heb nieuwe 5.1 surround set en versterker
Dat hoorde ik al van je burenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef Fylax het volgende:
Heb nieuwe 5.1 surround set en versterker
Ik bedoelde dat heel andersquote:
Yo.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar geen DJ account. ik stuur je zo een DM verander dan je inlog even!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat hoorde ik al van je buren
Ik zorg wel dat je wat anders hebt om te happen danquote:
Deze is dan ook best wel vreselijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
ik twijfelde of ik thee zou halen, maar aangezien Fylax zo gaat draaien stel ik het nog even uit.
Als het maar lekker isquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je wat anders hebt om te happen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |