Serieusquote:
En Somewhere over the rainbowquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
The Buzzcocks gaan er zeker inkomen
Kan me ook gelijk die scene voor de neus halen
Door The Blanks neem ik aan? De band van Tedquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. Awesome. Leuke serie.
[..]
En Somewhere over the rainbow.
Nice!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:45 schreef FritsFlits het volgende:
The Buzzcocks gaan er zeker inkomen
Kan me ook gelijk die scene voor de neus halen
Ja en volgens mij vloeit die dan door in het origineel... Ik heb die aflevering al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Door The Blanks neem ik aan? De band van Ted
Nope, ze zingen continue hun eigen versiequote:Op zaterdag 29 november 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en volgens mij vloeit die dan door in het origineel... Ik heb die aflevering al heel lang niet meer gezien.
Oh, mag ook. Zoals ik zei, heb de aflevering al heel lang niet meer gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nope, ze zingen continue hun eigen versieStaat ook op het album
Volgens mij aflevering 8 van seizoen 5; My Way Home en als ik het goed heb was het de 100ste aflevering, geregiseerd door Zach Braff. Veel verwijzingen naar The Wizard of Oz zaten erinquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mag ook. Zoals ik zei, heb de aflevering al heel lang niet meer gezien.
Hij heeft bij deze radio sowieso geen vertrouwde 'plek'quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
Fylax draaide toch altijd op vrijdag? Dus niks vertrouwd aan deze zaterdag
Mieren neukenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft bij deze radio sowieso geen vertrouwde 'plek'. Als we toch gaan mierenneuken.
Mieren hebben geen bottenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mieren neukenLekker strak, dat je die botjes hoort kraken
Ja Fylax Friday blijft nummer1 maar heul soms is er ook een vertrouwde Saturday versiequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
Fylax draaide toch altijd op vrijdag? Dus niks vertrouwd aan deze zaterdag
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja Fylax Friday blijft nummer1 maar heul soms is er ook een vertrouwde Saturday versie
Het rooster zat gister al volquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moest je eigenlijk met Fylax Friday stoppen?
Dat is niet wat ik bedoel, maar oké.quote:
Was onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….
Mee eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….
Daar ben ik het niet mee eens.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Hey Meltingquote:
Oh wat vervelend nou.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.
Ik snap niet goed waar deze sneer nou ineens vandaan komt, maar als je niet normaal kan posten, dan heb ik net zo lief dat je niet op mijn posts reageert.quote:
Het is geen sneer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar deze sneer nou ineens vandaan komt, maar als je niet normaal kan posten, dan heb ik net zo lief dat je niet op mijn posts reageert.
Ga niet tegen mij zeuren. Ik zeg toch ook rust en laten rusten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.
Dan heb ik toch nog liever dat je normaal reageert.quote:
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef Fylax het volgende:
* Fylax verspreidt liefde naar iedereen in dit topic.
Iets met krakende botjes:Dquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mij.
Op een oude fiets moet je t lerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mij.
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, héquote:
Denken dat ik nog wat te leren heb op dat gebiedquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus zij ook. Niet op zon jong broekkie
Heb je de hele kamasutra al uitquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik nog wat te leren heb op dat gebied. Gekkie.
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, hé?
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je de hele kamasutra al uit
27quote:
Mijn fietst is 8 jaar oud, ziet er nog als nieuw uit. Niets mis met een oude fietsquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, hé?
Pedoquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn fietst is 8 jaar oud, ziet er nog als nieuw uit. Niets mis met een oude fiets
quote:
Naar beneden is dat veel te veel, jongemanquote:
Met 17jarigen mag ook niet he!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ik doe het niet met fietsen jonger dan 16
Voor 1 keertje niet toch? Kan je me wat leren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar beneden is dat veel te veel, jongeman.
Klopt, maar wel met een sidenote...quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel hoor. vanaf 16 is het legaal
Dat vlaggetjequote:Op zaterdag 29 november 2014 13:39 schreef Fokker89 het volgende:
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dit fietsje mij wel een beetje opwind![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nee. I don't teachquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor 1 keertje niet toch? Kan je me wat leren.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:39 schreef Fokker89 het volgende:
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dit fietsje mij wel een beetje opwind![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het dan slim om even langs de huisarts te gaan.quote:
Kusjequote:
Nee,quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien is het dan slim om even langs de huisarts te gaan.
Kweenie waar wil je 'm? (mag per DM).quote:
Mag je zelf kiezen, hihiquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kweenie waar wil je 'm? (mag per DM).
Okokokok doe maar rechterbil dan.quote:
Ik las rechterbalquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Okokokok doe maar rechterbil dan.
Even m'n rokje omhoog doen, dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Okokokok doe maar rechterbil dan.
De mond is de ziel van de gedachte, tochquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mond is de ziel van de gedachte, toch?
Wat een luxe, ben jaloersquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef Samzz het volgende:
Oh my, dit wordt echt een smerig luie zaterdag.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Luie dagen na hard werken zijn beter dan normale luie dagen.
Ik zou wel weer eens een dag willen werkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Luie dagen na hard werken zijn beter dan normale luie dagen.
Doe hetquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou wel weer eens een dag willen werken
quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
Vanaf NU is de autoDJ ook werkend! Dus we zijn vanaf nu 24 uur per dag te beluisteren!
Vanaf NU is de autoDJ ook werkend! Dus we zijn vanaf nu 24 uur per dag te beluisteren!
Ook Demis Roussous en RIck Astley en Billy Ray Cyrus?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:48 schreef Fokker89 het volgende:
Voor verzoekknopjes verwijs ik u door naar R49quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook Demis Roussous en RIck Astley en Billy Ray Cyrus?
Waar is de request knop?
In naturaquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een DJ-programma werkend krijg. En anders moet ik maar iemand omkopen om het voor mij te doen
.
Mixxxquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een DJ-programma werkend krijg. En anders moet ik maar iemand omkopen om het voor mij te doen
.
Te laatquote:
Nee, anders had ze voor 16:00 al 15 programma's werkend namelijkquote:
Natuurlijk in naturaquote:
Ik wil eigenlijk SAMquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
.
Zeker weten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk SAM. Ik weet hoe dat werkt en ik ben te autistisch om dan een ander programma te pakken
.
Zelfquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:56 schreef Paxcon het volgende:
Als je draait moet je dan zelf de muziek hebben of is er een soort database ofzo?
Zeker weten wat? Dat is SAM wil? Hoezoquote:
Dat je SAM aan de praat krijgt, zo te lezen nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker weten wat? Dat is SAM wil? Hoezo?
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat je SAM aan de praat krijgt, zo te lezen nog niet
kun je een screenshot maken van het laatste scherm wat je krijgt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingen
quote:
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kun je een screenshot maken van het laatste scherm wat je krijgt?
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingen
heb je mijn link al geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.
[..]
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.
Nee, die zal ik zo even proberen. Hoewel ik de link niet kan openen, die site is geblokkeerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
heb je mijn link al geprobeerd?
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.
[..]
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.
Maar dat hoort hij ook aan te geven, en tijdens het installeren zal hij dan 1 van die databases downloadenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.
Dat vind ik het handige aan Mixxx, je hebt geen database nodig. Je hebt twee audiospelers en hij slikt alles wat je erin gooit. Uccie en Kally gebruiken het ook
Met de kanttekening, dat ik wel eea heb moeten doen met VB cable om beide players te gebruiken en mezelf niet terug te horen als ik via de microphone praat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.
Dat vind ik het handige aan Mixxx, je hebt geen database nodig. Je hebt twee audiospelers en hij slikt alles wat je erin gooit. Uccie en Kally gebruiken het ook
Ja, dat weet ik. Maar ik heb dus altijd SAM gehad, dus ik snap niet waarom deze SAM niet wil installeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dat doet hij dus niet, terwijl in de omschrijving staat dat hij automatisch de embedded server installeert. Wat dus niet gebeurt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dat hoort hij ook aan te geven, en tijdens het installeren zal hij dan 1 van die databases downloaden
Ik heb verder geen ervaring met het installeren van SAM en heb ook geen Windows. Kan het iets zijn met een vinkje dat je bent vergeten aan te zetten of een firewall die een download tegen houdt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat doet hij dus niet, terwijl in de omschrijving staat dat hij automatisch de embedded server installeert. Wat dus niet gebeurt.
Vast wel. Ga alle opties wel proberenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb verder geen ervaring met het installeren van SAM en heb ook geen Windows. Kan het iets zijn met een vinkje dat je bent vergeten aan te zetten of een firewall die een download tegen houdt?
Die database heeft ze blijkbaar al wel op haar PC staanquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:36 schreef FritsFlits het volgende:
Wat ik begrijp is dat je vooraf de installatie van SAM een database moet installeren en niet tijdens:
http://spacial.com/help-c(...)caster-with-firebird
http://spacial.com/help-c(...)oadcaster-with-mysql
Dat moet je toch alleen een user/password en database aan te maken en dat invullen in SAM? Tenminste zo deed het vroeger met software dat MySQL nodig hadquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die database heeft ze blijkbaar al wel op haar PC staanapart
Dat is zelfs niet eens nodig, geen idee wat er bij haar aan de hand isquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat moet je toch alleen een user/password en database aan te maken en dat invullen in SAM? Tenminste zo deed het vroeger met software dat MySQL nodig had
Staat bij server wel de juiste IP ingesteld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is zelfs niet eens nodig, geen idee wat er bij haar aan de hand is
Ja maar zover komt ze niet eens, het gaat bij het installeren al foutquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat bij server wel de juiste IP ingesteld?
Als het niet lukt kan ik vanavond laat wel bij haar kijken via Teamviewer, weet alleen niet hoe laat. We vieren Sinterklaas straks.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
Het is gelukt. Oh my, ik ben goed
.
Nou ja, eigenlijk zwaar blond en dom, maar ik heb wel zelf uitgezocht wat het probleem was.
Zo rollen wijquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
.
Nou ja, eigenlijk zwaar blond en dom, maar ik heb wel zelf uitgezocht wat het probleem was.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
.
Ja, dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was vergeten de PC aan te doen
Ik had nog een eerdere versie van SAM op de PC staanquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, ben je blond en woon je in Belgie.... ik zeg verder niks meer
Ik heb geen twijfels over Belgiequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nog een eerdere versie van SAM op de PC staan.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]Toen Samzz verhuisde steeg het gemiddelde IQ in beide landen!
Als je IQ andersom zegt, heb je bijna Ucciequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]Toen Samzz verhuisde steeg het gemiddelde IQ in beide landen!
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]waarom dan een nieuwe versie
Wanneer kan ik je inroosterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.
Zeg je nu dat ik tegendraads ben?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je IQ andersom zegt, heb je bijna Uccie
Format C:quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?
Jeetje, ik moet er eerst eens achter komen hoe ik mijn muziek in deze versie van SAM krijgquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet er eerst eens achter komen hoe ik mijn muziek in deze versie van SAM krijg. Doe eens rustig aan, joh. Ik weet niet eens of ik wel weer wil draaien
.
[..]
Nee.
Soort koorddanseres eigenlijk dusquote:
Dus. Hoe krijg ik in godsnaam muziek in deze SAMquote:
Dan ben je niet zo blond als dat men hier beweertquote:
je kan vanuit je computermapje slepen naar queue (hoe schrijf je dat ookalweerquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoe krijg ik in godsnaam muziek in deze SAM? Dat werkte bij die andere veel makkelijker, geloof ik
.
Wachtrijquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
je kan vanuit je computermapje slepen naar queue (hoe schrijf je dat ookalweer)
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat niet in het schermpje van SAM. Zou wel makkelijker zijn iddquote:
Begin jij ook nog evenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.
Genoeg oppervlakte op een koord voor jouquote:
Visdraadje is genoegquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Genoeg oppervlakte op een koord voor jou
Ja, nee, ik ga mijn hele muziekbibliotheek (niet dat dat zo veel is, thoughquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat was er nu gisteren? Denk je dat ik een kloon ben of zo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga mijn hele muziekbibliotheek (niet dat dat zo veel is, though) in SAM zetten. Ideaal. Alle albums netjes gesorteert op Artiest (alfabetische volgorde), album (alfabetische volgorde) of single (alfabetische volgorde).
Ik ben nu bij AC/DC.
Ah oké. Ik gebruik dat wel veel. Makkelijk met zoeken. En ik vind het heerlijk om gewoon een heel album op te zetten en te luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjes
Bij mij ook, alleen overal her-en-der verspreidquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjes
Ik heb een server dus dat dwingt me georganiseerd te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen overal her-en-der verspreid
Van de winter maar eens sorteren..
Nog maar 20.498 nummers te gaanquote:
Ik was ABBA al vergetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog maar 20.498 nummers te gaan
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the yearquote:
All i want for Christmas.....is for Mariah Carey to roll over and diequote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the year
Leuk voor in de zomer die liedjes, tijdens kerst hou ik er niet zo vanquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the year
Ik vind de Top 2000 leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn er ook. Je hebt nu gewoon wat te kiezen.quote:
Gewoon een grote Coca Cola vrachtwagen over haar heen laten gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
All i want for Christmas.....is for Mariah Carey to roll over and die
Ik ookquote:
Welke is dan beter ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn er ook. Je hebt nu gewoon wat te kiezen.
Ja wij natuurlijk!quote:
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ikquote:
Zal ervan af hangen wie het meeste ouwe muziek draaitquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij natuurlijk!
Nee, dat ligt aan je eigen voorkeur, de één zal hen beter vinden en de ander ons, smaken verschillen.
^^quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ik.
Ik hoef niet verder te zoekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ik.
Dan moet je het per show bekijken denk ik. Ik had gisteren vrij veel oudere muziek, maar vanavond zal er veel moderns zijn, ga ik vanuit met een 15-jarige dj.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ervan af hangen wie het meeste ouwe muziek draait
Ook brandend zandquote:
Avondquote:
Fylax ? die draait vaak boem boem muziek jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je het per show bekijken denk ik. Ik had gisteren vrij veel oudere muziek, maar vanavond zal er veel moderns zijn, ga ik vanuit met een 15-jarige dj.
Haha eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Avond
Ik ga even de keuken in, mijn recht uitoefenen enzulks.
Op het verkeerde moment shift+del gebruiken.quote:
Zo lang je niets nieuws op je harde schijf hebt gezet, kan je nog veel data terug krijgen..quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment shift+del gebruiken.
Wou een subdir verwijderen, pakte de hoofdmap.
Maar die schijf gebruik ik zeer intensief, dus dat probeer ik niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo lang je niets nieuws op je harde schijf hebt gezet, kan je nog veel data terug krijgen..
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fylax ? die draait vaak boem boem muziek ja
Gewoon de hele tijd hardstyle draaienquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!
Is goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!
Stairway to Heavenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Mijn Led Zeppelin albums in SAM zetten. Eerst maar eten.
San!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Mijn Led Zeppelin albums in SAM zetten. Eerst maar eten.
De autoDJ en hoiquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:46 schreef ACT-F het volgende:
En dan gelijk Elvis Costello horen bij het aanzetten![]()
Wie draait er?
Hoe is het daar danquote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens Tukkerland?
[..]
Chill voor mijn doen, eindelijk een dagje rust
Ik heb überhaupt niet gestemdquote:
Ja man, vorige week nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens Tukkerland?
[..]
Chill voor mijn doen, eindelijk een dagje rust
Doe jij dat maar jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik binnenkort weer ga draaien, toch maar.
Kan ik jullie de nieuwste Pink Floyd laten horen.
Ik denk nog even hoi zeggen voor ik weer weg gaquote:
Oh je luistert dus niet mee vanavond?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk nog even hoi zeggen voor ik weer weg ga
Ik zat te denken wat ik jou zal schenkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik loop vast met mijn sint gedicht
dat wilde ik ook zeggenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zat te denken wat ik jou zal schenken
Ik heb een feest, nou ja verjaardag, maar in een hele grote garage, waar ze zelf ook met hun band spelen. Grote kans dat ik eindig achter de mic (gelukkig weinig glas in die garagequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh je luistert dus niet mee vanavond?
Wat ga je doen?
Sint kan zonder rijmen en dichten zijn jurk op lichten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik loop vast met mijn sint gedicht
Zolang hij die wortel maar niet op mij zal richten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sint kan zonder rijmen en dichten zijn jurk op lichten.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang hij die wortel maar niet op mij zal richten.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt niet gestemd.
Stairway doet mij altijd denken aan mijn vriend (niet als relatie) die zelfmoord heeft gepleegd.
Nice, veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een feest, nou ja verjaardag, maar in een hele grote garage, waar ze zelf ook met hun band spelen. Grote kans dat ik eindig achter de mic (gelukkig weinig glas in die garage)
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang hij die wortel maar niet op mij zal richten.
Dat gaat helemaal goed komen, er staat ook een bed voor me klaar dusquote:
Chill kruipend het bed in hahaquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goed komen, er staat ook een bed voor me klaar dus
Ja half uurtje rijden, en dan ga ik echt niet drinken. Dus dan maar een bed claimen.quote:
Have fun.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga richting feest, veel plezier allemaal vanavond
Jij ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
Veel plezier !!quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Kally het volgende:
Godverdekut. En Sinterklaas dan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
* Fokker89 Upload kerstliedjes in de AutoDJ database![]()
Kerstquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
Als ze er 27 dec maar weer uit zijn!quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
Je hebt zelf de inloggegevensquote:
Nóg meer uitzoekwerk?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt zelf de inloggegevenszoek het maar uit
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mariah.![]()
Dat wordt Boyzone in de lijst als niemand oplet
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Jullie moeten het ook kunnen als ik perongeluk onder een trein kom.
Lichten uit dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]je wacht maar netjes tot de slagbomen open zijn en het signaal gestopt is!
Dat is al een 3e luisteraar voor mijn Boybandspecialquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Boyzone.
BSB.
Five.
Westlife.
Whoehoe!
Boybandspecialquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is al een 3e luisteraar voor mijn Boybandspecial
Nu snap ik waarom sommige mensen 'per ongeluk' onder een trein belandenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Boyzone.
BSB.
Five.
Westlife.
Whoehoe!
Geen One Direction he neequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom sommige mensen 'per ongeluk' onder een trein belanden
monkees?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnenkort, maar waarschijnlijk wel pas in januari...en ja ik doe van allesquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boybandspecial.
Doe je ook moderne boybands?
Ook...en ook One Direction.quote:
Ik vind You and I van One Direction heel gaafquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnenkort, maar waarschijnlijk wel pas in januari...en ja ik doe van alles
Zal niet op vrijdag of zaterdag zijn denk ik. Maar ik overleg wel een dag want Cee wilde ook luisteren.
Ik vind One Way or Another ook heel tofquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind You and I van One Direction heel gaaf. En hun cover van Blondie's One way or another ook, maar dat is omdat Blondie
.
En 5 Seconds of Summer heeft ook toffe nummertjes.
Take the last train to Clarksville and I meet you at the stationquote:
We doen wel gewoon Ladies' nightquote:
Ja, maar dat is omdat Blondiequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind One Way or Another ook heel tof
One way ticketquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Take the last train to Clarksville and I meet you at the station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |