Wanneer kan ik je inroosterenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.
Zeg je nu dat ik tegendraads ben?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je IQ andersom zegt, heb je bijna Uccie
Format C:quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?
Jeetje, ik moet er eerst eens achter komen hoe ik mijn muziek in deze versie van SAM krijgquote:
Nee.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dus nu heb je de harde schijf vervangen en Windows opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, ik moet er eerst eens achter komen hoe ik mijn muziek in deze versie van SAM krijg. Doe eens rustig aan, joh. Ik weet niet eens of ik wel weer wil draaien
.
[..]
Nee.
Soort koorddanseres eigenlijk dusquote:
Dus. Hoe krijg ik in godsnaam muziek in deze SAMquote:
Dan ben je niet zo blond als dat men hier beweertquote:
je kan vanuit je computermapje slepen naar queue (hoe schrijf je dat ookalweerquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Hoe krijg ik in godsnaam muziek in deze SAM? Dat werkte bij die andere veel makkelijker, geloof ik
.
Wachtrijquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
je kan vanuit je computermapje slepen naar queue (hoe schrijf je dat ookalweer)
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat niet in het schermpje van SAM. Zou wel makkelijker zijn iddquote:
Begin jij ook nog evenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.
Genoeg oppervlakte op een koord voor jouquote:
Visdraadje is genoegquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Genoeg oppervlakte op een koord voor jou
Ja, nee, ik ga mijn hele muziekbibliotheek (niet dat dat zo veel is, thoughquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat was er nu gisteren? Denk je dat ik een kloon ben of zo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met een pen/potlood/stift, hier type je het.
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjesquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ga mijn hele muziekbibliotheek (niet dat dat zo veel is, though) in SAM zetten. Ideaal. Alle albums netjes gesorteert op Artiest (alfabetische volgorde), album (alfabetische volgorde) of single (alfabetische volgorde).
Ik ben nu bij AC/DC.
Ah oké. Ik gebruik dat wel veel. Makkelijk met zoeken. En ik vind het heerlijk om gewoon een heel album op te zetten en te luisteren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjes
Bij mij ook, alleen overal her-en-der verspreidquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat heb ik ook, maar ik gebruik het nooit. Alleen zit alles bij mij al in mapjes
Ik heb een server dus dat dwingt me georganiseerd te zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen overal her-en-der verspreid
Van de winter maar eens sorteren..
Nog maar 20.498 nummers te gaanquote:
Ik was ABBA al vergetenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog maar 20.498 nummers te gaan
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the yearquote:
All i want for Christmas.....is for Mariah Carey to roll over and diequote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the year
Leuk voor in de zomer die liedjes, tijdens kerst hou ik er niet zo vanquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
20x Flappie aanhoren en dan ook nog eens in de Top2000. En dat noemen ze de most wonderfull time of the year
Ik vind de Top 2000 leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn er ook. Je hebt nu gewoon wat te kiezen.quote:
Gewoon een grote Coca Cola vrachtwagen over haar heen laten gaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
All i want for Christmas.....is for Mariah Carey to roll over and die
Ik ookquote:
Welke is dan beter ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn er ook. Je hebt nu gewoon wat te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |