In naturaquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een DJ-programma werkend krijg. En anders moet ik maar iemand omkopen om het voor mij te doen
.
Mixxxquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens kijken of ik een DJ-programma werkend krijg. En anders moet ik maar iemand omkopen om het voor mij te doen
.
Te laatquote:
Nee, anders had ze voor 16:00 al 15 programma's werkend namelijkquote:
Natuurlijk in naturaquote:
Ik wil eigenlijk SAMquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:34 schreef Samzz het volgende:
.
Zeker weten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:51 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk SAM. Ik weet hoe dat werkt en ik ben te autistisch om dan een ander programma te pakken
.
Zelfquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:56 schreef Paxcon het volgende:
Als je draait moet je dan zelf de muziek hebben of is er een soort database ofzo?
Zeker weten wat? Dat is SAM wil? Hoezoquote:
Dat je SAM aan de praat krijgt, zo te lezen nog nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker weten wat? Dat is SAM wil? Hoezo?
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat je SAM aan de praat krijgt, zo te lezen nog niet
kun je een screenshot maken van het laatste scherm wat je krijgt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waarom het niet werkt... Het loopt spaak op de server die ik moet kiezen... Is me nog nooit gebeurd.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingen
quote:
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kun je een screenshot maken van het laatste scherm wat je krijgt?
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Welke server, die van Gutter? In dat geval zou ik Fokker even vragen naar de juiste instellingen
heb je mijn link al geprobeerd?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.
[..]
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.
Nee, die zal ik zo even proberen. Hoewel ik de link niet kan openen, die site is geblokkeerdquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
heb je mijn link al geprobeerd?
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal zo even opnieuw installeren en dan komt het eraan. Momentje.
[..]
Nee. Ik moet van SAM een server kiezen, Firebird, MySQL en nog twee SQL opties. Maar het maakt niet uit welke ik kies, geen van allen doet het.
Maar dat hoort hij ook aan te geven, en tijdens het installeren zal hij dan 1 van die databases downloadenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.
Dat vind ik het handige aan Mixxx, je hebt geen database nodig. Je hebt twee audiospelers en hij slikt alles wat je erin gooit. Uccie en Kally gebruiken het ook
Met de kanttekening, dat ik wel eea heb moeten doen met VB cable om beide players te gebruiken en mezelf niet terug te horen als ik via de microphone praat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is het vervelende aan SAM (je software, niet jij). Je moet een database installeren. Heb je dat al gedaan? MySQL wordt het meest gebruikt volgens mij.
Dat vind ik het handige aan Mixxx, je hebt geen database nodig. Je hebt twee audiospelers en hij slikt alles wat je erin gooit. Uccie en Kally gebruiken het ook
Ja, dat weet ik. Maar ik heb dus altijd SAM gehad, dus ik snap niet waarom deze SAM niet wil installeren.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En dat doet hij dus niet, terwijl in de omschrijving staat dat hij automatisch de embedded server installeert. Wat dus niet gebeurt.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dat hoort hij ook aan te geven, en tijdens het installeren zal hij dan 1 van die databases downloaden
Ik heb verder geen ervaring met het installeren van SAM en heb ook geen Windows. Kan het iets zijn met een vinkje dat je bent vergeten aan te zetten of een firewall die een download tegen houdt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat doet hij dus niet, terwijl in de omschrijving staat dat hij automatisch de embedded server installeert. Wat dus niet gebeurt.
Vast wel. Ga alle opties wel proberenquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb verder geen ervaring met het installeren van SAM en heb ook geen Windows. Kan het iets zijn met een vinkje dat je bent vergeten aan te zetten of een firewall die een download tegen houdt?
Die database heeft ze blijkbaar al wel op haar PC staanquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:36 schreef FritsFlits het volgende:
Wat ik begrijp is dat je vooraf de installatie van SAM een database moet installeren en niet tijdens:
http://spacial.com/help-c(...)caster-with-firebird
http://spacial.com/help-c(...)oadcaster-with-mysql
Dat moet je toch alleen een user/password en database aan te maken en dat invullen in SAM? Tenminste zo deed het vroeger met software dat MySQL nodig hadquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die database heeft ze blijkbaar al wel op haar PC staanapart
Dat is zelfs niet eens nodig, geen idee wat er bij haar aan de hand isquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat moet je toch alleen een user/password en database aan te maken en dat invullen in SAM? Tenminste zo deed het vroeger met software dat MySQL nodig had
Staat bij server wel de juiste IP ingesteld?quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is zelfs niet eens nodig, geen idee wat er bij haar aan de hand is
Ja maar zover komt ze niet eens, het gaat bij het installeren al foutquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat bij server wel de juiste IP ingesteld?
Als het niet lukt kan ik vanavond laat wel bij haar kijken via Teamviewer, weet alleen niet hoe laat. We vieren Sinterklaas straks.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
Het is gelukt. Oh my, ik ben goed
.
Nou ja, eigenlijk zwaar blond en dom, maar ik heb wel zelf uitgezocht wat het probleem was.
Zo rollen wijquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
.
Nou ja, eigenlijk zwaar blond en dom, maar ik heb wel zelf uitgezocht wat het probleem was.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:52 schreef Samzz het volgende:
.
Ja, dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 29 november 2014 16:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze was vergeten de PC aan te doen
Ik had nog een eerdere versie van SAM op de PC staanquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, ben je blond en woon je in Belgie.... ik zeg verder niks meer
Ik heb geen twijfels over Belgiequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had nog een eerdere versie van SAM op de PC staan.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]Toen Samzz verhuisde steeg het gemiddelde IQ in beide landen!
Als je IQ andersom zegt, heb je bijna Ucciequote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]Toen Samzz verhuisde steeg het gemiddelde IQ in beide landen!
Omdat die oude het niet meer deed. En ik dacht dat ik 'm verwijderd had. Maar niet dus.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]waarom dan een nieuwe versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |