Ja wij natuurlijk!quote:
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ikquote:
Zal ervan af hangen wie het meeste ouwe muziek draaitquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja wij natuurlijk!
Nee, dat ligt aan je eigen voorkeur, de één zal hen beter vinden en de ander ons, smaken verschillen.
^^quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ik.
Ik hoef niet verder te zoekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent, denk ik.
Dan moet je het per show bekijken denk ik. Ik had gisteren vrij veel oudere muziek, maar vanavond zal er veel moderns zijn, ga ik vanuit met een 15-jarige dj.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal ervan af hangen wie het meeste ouwe muziek draait
Ook brandend zandquote:
Avondquote:
Fylax ? die draait vaak boem boem muziek jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je het per show bekijken denk ik. Ik had gisteren vrij veel oudere muziek, maar vanavond zal er veel moderns zijn, ga ik vanuit met een 15-jarige dj.
Haha eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Avond
Ik ga even de keuken in, mijn recht uitoefenen enzulks.
Op het verkeerde moment shift+del gebruiken.quote:
Zo lang je niets nieuws op je harde schijf hebt gezet, kan je nog veel data terug krijgen..quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Op het verkeerde moment shift+del gebruiken.
Wou een subdir verwijderen, pakte de hoofdmap.
Maar die schijf gebruik ik zeer intensief, dus dat probeer ik niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo lang je niets nieuws op je harde schijf hebt gezet, kan je nog veel data terug krijgen..
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fylax ? die draait vaak boem boem muziek ja
Gewoon de hele tijd hardstyle draaienquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!
Is goedquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond is het van alles wat. Dus als jij een leuk plaatje wilt horen vraag 'm aan!
Stairway to Heavenquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Mijn Led Zeppelin albums in SAM zetten. Eerst maar eten.
San!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Mijn Led Zeppelin albums in SAM zetten. Eerst maar eten.
De autoDJ en hoiquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:46 schreef ACT-F het volgende:
En dan gelijk Elvis Costello horen bij het aanzetten![]()
Wie draait er?
Hoe is het daar danquote:
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens Tukkerland?
[..]
Chill voor mijn doen, eindelijk een dagje rust
Ik heb überhaupt niet gestemdquote:
Ja man, vorige week nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens Tukkerland?
[..]
Chill voor mijn doen, eindelijk een dagje rust
Doe jij dat maar jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik binnenkort weer ga draaien, toch maar.
Kan ik jullie de nieuwste Pink Floyd laten horen.
Ik denk nog even hoi zeggen voor ik weer weg gaquote:
Oh je luistert dus niet mee vanavond?quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk nog even hoi zeggen voor ik weer weg ga
Ik zat te denken wat ik jou zal schenkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik loop vast met mijn sint gedicht
dat wilde ik ook zeggenquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zat te denken wat ik jou zal schenken
Ik heb een feest, nou ja verjaardag, maar in een hele grote garage, waar ze zelf ook met hun band spelen. Grote kans dat ik eindig achter de mic (gelukkig weinig glas in die garagequote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh je luistert dus niet mee vanavond?
Wat ga je doen?
Sint kan zonder rijmen en dichten zijn jurk op lichten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik loop vast met mijn sint gedicht
Zolang hij die wortel maar niet op mij zal richten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sint kan zonder rijmen en dichten zijn jurk op lichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |