Hey Meltingquote:
Oh wat vervelend nou.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lang verhaal, hoop gezeik…. is verleden tijd… rust en laten rusten… het feit dat er 2 radio stations van zijn gekomen in de nasleep is eigenlijk best jammer… IMHO….
Nou, ik ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.
Ik snap niet goed waar deze sneer nou ineens vandaan komt, maar als je niet normaal kan posten, dan heb ik net zo lief dat je niet op mijn posts reageert.quote:
Het is geen sneer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik snap niet goed waar deze sneer nou ineens vandaan komt, maar als je niet normaal kan posten, dan heb ik net zo lief dat je niet op mijn posts reageert.
Ga niet tegen mij zeuren. Ik zeg toch ook rust en laten rusten?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat en waarom, het is nu eenmaal zo. En van steeds oprakelen wordt niemand gelukkig. Gewoon afgesloten en klaar.
Dan heb ik toch nog liever dat je normaal reageert.quote:
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:29 schreef Fylax het volgende:
* Fylax verspreidt liefde naar iedereen in dit topic.
Iets met krakende botjes:Dquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mij.
Op een oude fiets moet je t lerenquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje te jong voor mij.
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, héquote:
Denken dat ik nog wat te leren heb op dat gebiedquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dus zij ook. Niet op zon jong broekkie
Heb je de hele kamasutra al uitquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat ik nog wat te leren heb op dat gebied. Gekkie.
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, hé?
Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je de hele kamasutra al uit
27quote:
Mijn fietst is 8 jaar oud, ziet er nog als nieuw uit. Niets mis met een oude fietsquote:Op zaterdag 29 november 2014 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Noemt hij me nu oud? Hij noemt me oud, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |