Yapma be kadin. Bazi salaklar hier denken dat het echt zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Sizin aranizda neler gecti böyle? Derin konular olduğu belli [ afbeelding ]
Ja joh, alsof er al niet genoeg over mij geroddeld werdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
Hm, Weiss houdt wel van een uitdaging. Zou het?!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yapma be kadin. Bazi salaklar hier denken dat het echt zo is.
Welke roddels (quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh, alsof er al niet genoeg over mij geroddeld werd
Welke post?quote:
Je denkt toch niet dat wij het wel begrijpen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
Ik begrijp er geen kut van.
[ afbeelding ]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat wij het wel begrijpen?
Ik heb tony chocolonely caramel en zeezout. Kom delen kiz.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?
Tonyyyyquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb tony chocolonely caramel en zeezout. Kom delen kiz.
quote:Een 100% slaafvrije chocoladewereld kunnen we niet alleen creëren. Daarom willen we laten zien dat chocolade maken écht anders kan. Wij willen een rolmodel zijn. Door een schaalbaar en winstgevend handelsmodel te ontwikkelen in West-Afrika willen we andere chocolademakers inspireren om op een eerlijke manier zaken te doen. Zodat iedereen in de chocoketen krijgt waar hij recht op heeft. Help ons bewijzen dat het kan!
bek houwequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?
Wat lief als jij t zegt kiz.quote:
Wrm heb je angst?quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lief als jij t zegt kiz.
Borte ik was net bij iemand, film kijken. Allemaal onzin gekocht en gegeten en toen ik wegging gewoon choco mee gejat. Nu ziek gewoon.
Maandag ga ik naar de sportschool. Mn sportschool angst negerende.
![]()
Hoe gaat je sporten?
Like a boss.quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lief als jij t zegt kiz.
Borte ik was net bij iemand, film kijken. Allemaal onzin gekocht en gegeten en toen ik wegging gewoon choco mee gejat. Nu ziek gewoon.
Maandag ga ik naar de sportschool. Mn sportschool angst negerende.
![]()
Hoe gaat je sporten?
Ik ben psycho soms. Had ooit autorijden, telefoon you name it angst. Heel apartquote:
hoezo, je ziet toch titel, thumbnail alles?quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Zonder te kijken weten welk nummer bedoeld wordt.
ik zit momenteel in die fase,quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben psycho soms. Had ooit autorijden, telefoon you name it angst. Heel apart
Birazcik hanimlik ogren lan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Uff sictin be.
In die reclame van yofresh zingt die gast she is fresh fresh en dat stukje lijkt op it's just a little crushh
Die rare fase dat ik in drukte lijk te verdrinken en niet goed kan plaatsen of ik dit ben of dat dit een angst is.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zit momenteel in die fase,wat komt er na telefoon en autorijden?
Sorry, mijn onbewuste heeft er bewust overheen gelezen.quote:
Oh drukte vind ik sowieso niet zo fijn.quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rare fase dat ik in drukte lijk te verdrinken en niet goed kan plaatsen of ik dit ben of dat dit een angst is.
Zoiets.
Ben jij ook n controlfreak.?
Lijkt mij wel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, mijn onbewuste heeft er bewust overheen gelezen.
Ik ben nog niet geweest, heb het te druk gehad met werk enzo. Maar maybe ga ik morgen en andere volgende week zeker.
Ik vermijd drukte. Dus onbewust mensen. Ik ben introvert, maar volgens mij is dat geen eigenschap daarvan, maar is dit meer angst. Angst heb ik alleen als ik niet in mijn vel zit. Op die momenten neig ik naar controle.quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh drukte vind ik sowieso niet zo fijn.Of dat jij het bent of het een angst is? Als in je weet niet of je persoontje zo is of dat je echt bang wordt in de drukte? Ik persoonlijk heb dat ik gewoon niet meer normaal na kan denken/functioneren als het druk is.
Ja, sowieso.
Ik ga dan en dan en dat herhaalt zich.quote:
Heb anders genoeg gedaan sinds ik niet op fok zat. Ben ekte plannen aan het maken.quote:Op zondag 30 november 2014 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga dan en dan en dat herhaalt zich.
Dat zei mn zusje vorige week tegen me: jij zegt alles af.
Mn nieuwe motto voor t jaar: kappen met uitstel en afzeggen
Maar soms ontkom je niet aan drukte. Denk aan de spitstijden en dan je op CS bevinden.quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vermijd drukte. Dus onbewust mensen. Ik ben introvert, maar volgens mij is dat geen eigenschap daarvan, maar is dit meer angst. Angst heb ik alleen als ik niet in mijn vel zit. Op die momenten neig ik naar controle.
Ik ben mezelf kwijt denk ik.
Oke niet helemaal eerlijk, zou genoeg andere dingen kunnen doen behalve fokken. Maar heb genoeg gedaan en vind daarom dat ik wel even op fok mag.quote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb anders genoeg gedaan sinds ik niet op fok zat. Ben ekte plannen aan het maken.Heb nu insomnia en zit in een zwart gat wat betreft series en films, daarom fok.
Door anderen te blokkerenquote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar soms ontkom je niet aan drukte. Denk aan de spitstijden en dan je op CS bevinden.Word soms helemaal gek van al die mensennnn overal.
Hoe grijp je die controle dan op die momenten?
Succes met jezelf vinden, denk ik.
De meeste punten gaf je aan het type: Helper (17 punten)quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.123test.nl/enneagram/
De meeste punten gaf je aan het type: Helper (17 punten)
Daarna gaf je de meeste punten aan de: Bemiddelaar (14 punten)
Het minst aantal punten gaf je voor: Perfectionist (6 punten)
oei
Past wel bij me, geloof ik
Hehe. Ik herken mezelf er wel een BEETJE in.quote:De meeste punten gaf je aan het type: Bepaler (19 punten)
De benadering van de bepaler is alles of niets. Hij of zij gelooft ergens in en gaat er dan voor of ziet het helemaal niet zitten. De bepaler gaat vrij gemakkelijk het conflict aan. De bepaler is zeer direct en kan daardoor als ontactvol worden ervaren. De bepaler kan tegen een stootje. Volgens het enneagram wordt de bepaler gedreven door lust. De bepaler heeft een grote behoefte aan winnen en kan niet goed tegen zijn of haar verlies. Andere termen voor de bepaler zijn; baas, strijder of leider.
En dan deze?quote:Daarna gaf je de meeste punten aan de: Bemiddelaar (17 punten)
De bemiddelaar heeft het vermogen naar anderen te luisteren en standpunten bij elkaar te brengen. De bemiddelaar vermijdt conflicten. De bemiddelaar is dan ook iemand die bereid is compromissen te sluiten. De bemiddelaar is flexibel en bereid anderen te accepteren. De bemiddelaar zal in de ogen van anderen vaak geen eigen mening hebben. Volgens het enneagram wordt de bemiddelaar gedreven door luiheid. Andere termen voor de bemiddelaar zijn: onderhandelaar of vredesstichter.
Stimo weet je wat jij moet doen he..quote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Door anderen te blokkeren![]()
Borte, het gaat meer om ik sluit anderen uit en zonder mij af. Dat wil ik voorkomen. Vind het bijv ook erg hinderlijk als mensen zomaar tegen mij praten. Of mensen naast mij bosbos gaan praten.
Mn nichtje lult altijd zo slap tegen mensen. Ik schaam me dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Privéquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan, vriend?
quote:Op zondag 30 november 2014 01:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt een teaser deze boy.
Maar goed, ik zal niet aan je privé komen.
Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Ik durf geen grap hierover te makenquote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Goed volgehoudenquote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.
GETTING FAT YOLO
quote:
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOGquote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf geen grap hierover te maken
H7h7h7h7quote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOG
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Eten om te leven of leven om te eten?quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.
Oh ik deel wel hoor. Een onderdeel van mijn fatty mentaliteit is dat ik ook een feeder ben.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delen
Leven om te eten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten om te leven of leven om te eten?
Oh echt?quote:Op zondag 30 november 2014 01:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik deel wel hoor. Een onderdeel van mijn fatty mentaliteit is dat ik ook een feeder ben.
Haha, allebei wel, maar als ik eenmaal in bed lig, ga ik er niet meer uit om te plassen ofzo. LAAT STAAN ETENquote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten om te leven of leven om te eten?
Eten delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delen
quote:Op zondag 30 november 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten delen
Haat dat zo erg he. Ook altijd vrouwen. Eerst extra patat niet willen, maar wel die van jou pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |