Stimo weet je wat jij moet doen he..quote:Op zondag 30 november 2014 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Door anderen te blokkeren![]()
Borte, het gaat meer om ik sluit anderen uit en zonder mij af. Dat wil ik voorkomen. Vind het bijv ook erg hinderlijk als mensen zomaar tegen mij praten. Of mensen naast mij bosbos gaan praten.
Mn nichtje lult altijd zo slap tegen mensen. Ik schaam me dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Privéquote:Op zondag 30 november 2014 01:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan, vriend?
quote:Op zondag 30 november 2014 01:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt een teaser deze boy.
Maar goed, ik zal niet aan je privé komen.
Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Ik durf geen grap hierover te makenquote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Goed volgehoudenquote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.
GETTING FAT YOLO
quote:
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOGquote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf geen grap hierover te maken
H7h7h7h7quote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOG
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Eten om te leven of leven om te eten?quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.
Oh ik deel wel hoor. Een onderdeel van mijn fatty mentaliteit is dat ik ook een feeder ben.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delen
Leven om te eten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten om te leven of leven om te eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |