ik zit momenteel in die fase,quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben psycho soms. Had ooit autorijden, telefoon you name it angst. Heel apart
Birazcik hanimlik ogren lan.quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Uff sictin be.
In die reclame van yofresh zingt die gast she is fresh fresh en dat stukje lijkt op it's just a little crushh
Die rare fase dat ik in drukte lijk te verdrinken en niet goed kan plaatsen of ik dit ben of dat dit een angst is.quote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zit momenteel in die fase,wat komt er na telefoon en autorijden?
Sorry, mijn onbewuste heeft er bewust overheen gelezen.quote:
Oh drukte vind ik sowieso niet zo fijn.quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rare fase dat ik in drukte lijk te verdrinken en niet goed kan plaatsen of ik dit ben of dat dit een angst is.
Zoiets.
Ben jij ook n controlfreak.?
Lijkt mij wel.quote:Op zondag 30 november 2014 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, mijn onbewuste heeft er bewust overheen gelezen.
Ik ben nog niet geweest, heb het te druk gehad met werk enzo. Maar maybe ga ik morgen en andere volgende week zeker.
Ik vermijd drukte. Dus onbewust mensen. Ik ben introvert, maar volgens mij is dat geen eigenschap daarvan, maar is dit meer angst. Angst heb ik alleen als ik niet in mijn vel zit. Op die momenten neig ik naar controle.quote:Op zondag 30 november 2014 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh drukte vind ik sowieso niet zo fijn.Of dat jij het bent of het een angst is? Als in je weet niet of je persoontje zo is of dat je echt bang wordt in de drukte? Ik persoonlijk heb dat ik gewoon niet meer normaal na kan denken/functioneren als het druk is.
Ja, sowieso.
Ik ga dan en dan en dat herhaalt zich.quote:
Heb anders genoeg gedaan sinds ik niet op fok zat. Ben ekte plannen aan het maken.quote:Op zondag 30 november 2014 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga dan en dan en dat herhaalt zich.
Dat zei mn zusje vorige week tegen me: jij zegt alles af.
Mn nieuwe motto voor t jaar: kappen met uitstel en afzeggen
Maar soms ontkom je niet aan drukte. Denk aan de spitstijden en dan je op CS bevinden.quote:Op zondag 30 november 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vermijd drukte. Dus onbewust mensen. Ik ben introvert, maar volgens mij is dat geen eigenschap daarvan, maar is dit meer angst. Angst heb ik alleen als ik niet in mijn vel zit. Op die momenten neig ik naar controle.
Ik ben mezelf kwijt denk ik.
Oke niet helemaal eerlijk, zou genoeg andere dingen kunnen doen behalve fokken. Maar heb genoeg gedaan en vind daarom dat ik wel even op fok mag.quote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb anders genoeg gedaan sinds ik niet op fok zat. Ben ekte plannen aan het maken.Heb nu insomnia en zit in een zwart gat wat betreft series en films, daarom fok.
Door anderen te blokkerenquote:Op zondag 30 november 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar soms ontkom je niet aan drukte. Denk aan de spitstijden en dan je op CS bevinden.Word soms helemaal gek van al die mensennnn overal.
Hoe grijp je die controle dan op die momenten?
Succes met jezelf vinden, denk ik.
De meeste punten gaf je aan het type: Helper (17 punten)quote:Op zondag 30 november 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.123test.nl/enneagram/
De meeste punten gaf je aan het type: Helper (17 punten)
Daarna gaf je de meeste punten aan de: Bemiddelaar (14 punten)
Het minst aantal punten gaf je voor: Perfectionist (6 punten)
oei
Past wel bij me, geloof ik
Hehe. Ik herken mezelf er wel een BEETJE in.quote:De meeste punten gaf je aan het type: Bepaler (19 punten)
De benadering van de bepaler is alles of niets. Hij of zij gelooft ergens in en gaat er dan voor of ziet het helemaal niet zitten. De bepaler gaat vrij gemakkelijk het conflict aan. De bepaler is zeer direct en kan daardoor als ontactvol worden ervaren. De bepaler kan tegen een stootje. Volgens het enneagram wordt de bepaler gedreven door lust. De bepaler heeft een grote behoefte aan winnen en kan niet goed tegen zijn of haar verlies. Andere termen voor de bepaler zijn; baas, strijder of leider.
En dan deze?quote:Daarna gaf je de meeste punten aan de: Bemiddelaar (17 punten)
De bemiddelaar heeft het vermogen naar anderen te luisteren en standpunten bij elkaar te brengen. De bemiddelaar vermijdt conflicten. De bemiddelaar is dan ook iemand die bereid is compromissen te sluiten. De bemiddelaar is flexibel en bereid anderen te accepteren. De bemiddelaar zal in de ogen van anderen vaak geen eigen mening hebben. Volgens het enneagram wordt de bemiddelaar gedreven door luiheid. Andere termen voor de bemiddelaar zijn: onderhandelaar of vredesstichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |