quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seni adam yerine koymus olurdum o zaman. So nee. Laat zitten.
Sizin aranizda neler gecti böyle? Derin konular olduğu belliquote:
Ik vloek nimmer met etenswaren. In het geval ik het woord toch enigszins negatief moet gebruiken is uitleg verplicht.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed dat je uitlegt dat de maaltijd al geweest is, anders zou ik bijna denken dat je 'm liefkozend 'mosterd' noemde.
Yapma be kadin. Bazi salaklar hier denken dat het echt zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Sizin aranizda neler gecti böyle? Derin konular olduğu belli [ afbeelding ]
Ja joh, alsof er al niet genoeg over mij geroddeld werdquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
Hm, Weiss houdt wel van een uitdaging. Zou het?!quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yapma be kadin. Bazi salaklar hier denken dat het echt zo is.
Welke roddels (quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja joh, alsof er al niet genoeg over mij geroddeld werd
Welke post?quote:
Je denkt toch niet dat wij het wel begrijpen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
Ik begrijp er geen kut van.
[ afbeelding ]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat wij het wel begrijpen?
Ik heb tony chocolonely caramel en zeezout. Kom delen kiz.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?
Tonyyyyquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb tony chocolonely caramel en zeezout. Kom delen kiz.
quote:Een 100% slaafvrije chocoladewereld kunnen we niet alleen creëren. Daarom willen we laten zien dat chocolade maken écht anders kan. Wij willen een rolmodel zijn. Door een schaalbaar en winstgevend handelsmodel te ontwikkelen in West-Afrika willen we andere chocolademakers inspireren om op een eerlijke manier zaken te doen. Zodat iedereen in de chocoketen krijgt waar hij recht op heeft. Help ons bewijzen dat het kan!
bek houwequote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wij begrijpen bepaalde dingen van jou ook niet. Brengt wat evenwicht in het geheel he?
Wat lief als jij t zegt kiz.quote:
Wrm heb je angst?quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lief als jij t zegt kiz.
Borte ik was net bij iemand, film kijken. Allemaal onzin gekocht en gegeten en toen ik wegging gewoon choco mee gejat. Nu ziek gewoon.
Maandag ga ik naar de sportschool. Mn sportschool angst negerende.
![]()
Hoe gaat je sporten?
Like a boss.quote:Op zondag 30 november 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lief als jij t zegt kiz.
Borte ik was net bij iemand, film kijken. Allemaal onzin gekocht en gegeten en toen ik wegging gewoon choco mee gejat. Nu ziek gewoon.
Maandag ga ik naar de sportschool. Mn sportschool angst negerende.
![]()
Hoe gaat je sporten?
Ik ben psycho soms. Had ooit autorijden, telefoon you name it angst. Heel apartquote:
hoezo, je ziet toch titel, thumbnail alles?quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Zonder te kijken weten welk nummer bedoeld wordt.
ik zit momenteel in die fase,quote:Op zondag 30 november 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben psycho soms. Had ooit autorijden, telefoon you name it angst. Heel apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |