i know right...fok serieus nemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
Bijna iedereen hier is weleens serieus en oprecht geweest (zelfs stimo, toen ze net begon te posten in deze reeks), maar na een tijdje kom je erachter dat de relaties en gesprekken hier te oppervlakkig en/of nep zijn om het ook maar een beetje serieus te nemen. Daarom is het ook zo makkelijk om weer normaal te doen tegen iemand die je gisteren nog uitschold voor aandachtshoer.
Heb ook een tijd gehad dat ik het hier best serieus nam, ook de mensen. Maar als ik nu terugkijk naar die tijd.like whut why did i bother
We hebben je gemist bij de housewarming.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
Bijna iedereen hier is weleens serieus en oprecht geweest (zelfs stimo, toen ze net begon te posten in deze reeks), maar na een tijdje kom je erachter dat de relaties en gesprekken hier te oppervlakkig en/of nep zijn om het ook maar een beetje serieus te nemen. Daarom is het ook zo makkelijk om weer normaal te doen tegen iemand die je gisteren nog uitschold voor aandachtshoer.
Heb ook een tijd gehad dat ik het hier best serieus nam, ook de mensen. Maar als ik nu terugkijk naar die tijd.like whut why did i bother
omg zeg je nu pasquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja ik vergeet het bijna. Gurlz, bij de men_at_work heb je nu stapelkorting. 30% korting bij aankoop van een artikel, 50% op tweede (goedkoopste). Geldig tot en met morgen. Ik, mijn zusje en nichtje hebben vandaag zes paar schoenen en nog wat kleding ingeslagen.![]()
xoxo lobi
welke heb je gekochtquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tot en met morgen la.
@zarGon
Ali heeft mij geflasht.
Mes en vork, bedoel je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:28 schreef JanPiraat het volgende:
Tatta's be like.. rijst eten met een vork
Dit,.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Rijst eet je gewoon met een lepel joh, voor stokjes of een vork heb je toch geen tijd?
Middels een trechter de rijst naar binnen laten glijden. Gaat nog sneller...quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Rijst eet je gewoon met een lepel joh, voor stokjes of een vork heb je toch geen tijd?
Ik geniet meer met een vork dan met een lepel. Met een lepel eet ik te snel te veel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:44 schreef WammesWaggel het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geniet meer met een vork dan met een lepel. Met een lepel eet ik te snel te veel.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:56 schreef Crip het volgende:
Rijst met een lepel? Met een vork ja. hh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seni adam yerine koymus olurdum o zaman. So nee. Laat zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef me een hele goede reden omdat niet te doen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seni adam yerine koymus olurdum o zaman. So nee. Laat zitten.
Aaahhh ons mosterd is er ook weer. De maaltijd is al geweest.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Stimo heeft weer eens fittie met een user, zal eens een keer niet zo zijn.
Goed dat je uitlegt dat de maaltijd al geweest is, anders zou ik bijna denken dat je 'm liefkozend 'mosterd' noemde.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaahhh ons mosterd is er ook weer. De maaltijd is al geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |