Op jouw leeftijd is het normaal om te bedelen om aandacht. Dus meid doe vooral je ding. Ik gun je de mijne van harte. Gratis en voor niets. Enjoy.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je psycho bent zijn je eigen woorden.. dat je een aandachtshoer bent ook.
Hey meid, je zit denk ik in een kleine midlife crisis. Dat is normaal voor je leeftijd, je komt er wel overheen.
Als ik aandacht wil zou ik dat dan vragen aan een psycho aandachtshoer( je eigen woorden)?
hihi.jpg
Bied je wel vaker dingen aan gratis en voor niets?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is het normaal om te bedelen om aandacht. Dus meid doe vooral je ding. Ik gun je de mijne van harte. Gratis en voor niets. Enjoy.
yigidi oldur hakkini yemequote:Op zaterdag 29 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een psycho ja en jij bent een grotere aandachtshoer dan ik ooit was. Dit was al bekend dus begrijp je opmerking niet helemaal.
Moet je weer je dosis aandacht?
Hier. Aandacht.jpg
Ja, dat doe ik zeer zeker. Mensen blij maken is een joy. Joe.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Bied je wel vaker dingen aan gratis en voor niets?
Nou succes met je midlife crisis, joe!
Maar die wii dan!quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik zeer zeker. Mensen blij maken is een joy. Joe.
Maar dan gay?quote:
Ziet er eigenlijk wel geinig uit.quote:
hhhhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
Het mooie van jullie wijven is nu zeggen je bent aandachtshoer dit/dat. En morgen vrolijk met elkaar verder chatten
QFT.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
Het mooie van jullie wijven is nu zeggen je bent aandachtshoer dit/dat. En morgen vrolijk met elkaar verder chatten
Ama napim ya. O baslatiyo zomaarquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo ik ben een paar topics verderop la, leavee crip aloneee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |