SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel racistisch is, alle meth-junkies in de serie zijn blank. Viel me gew op. Maar kan ook zijn omdat er weinig afro-americans wonen in Albuquerque, of in zijn geheel in New Mexicoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Wel racist dat Gustavo eigenaar is van kei veel fried chicken zaken en hij black is.. de enige black guy in BB.
Moet zo een dienst draaien van 9 uurquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:14 schreef Che_ het volgende:
Zaaaaaaaaaaterdag
Deed ik niets dat ook wel laaater mag
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet zo een dienst draaien van 9 uur
Pannenkoek! We zouden toch niets delen over de meet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:57 schreef Weissman het volgende:
Meet van gisteren was leuk!
Tot de volgende keer mensen![]()
Yammyquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:48 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor kwarktaart.
#lekkergenieten
'k leef met je meequote:
De voorliefde voor mannen met haar, veul haar is echt iets voor vrouwen van die leeftijd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Onzekere gespotquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
Ow wauw..er gebeurde net iets awkwards![]()
Ik stond net bij de kassa van etos, jwt aanbiedingen week (2de/3de gratis etc.). Nu werkt daar een Marokkaans meisje (22/23jr), spontaan, altijd lachen. In het verleden paar keer bij haar afgerekend, niks bijzonders. Maar nu was het rustig, ik was de enige op dat moment in de winkel.
Dus hele voorraad verzorgingsspullen ingeslagen (kk 60 euro), loop naar de kassa en geef het aan haar. Begint ze te scannen en zegt ze opeens "...zo zo, je verzorgt je goed.."
![]()
![]()
Ik:..." ja, ehh dank je, maar eerst baardje eraf".
zij: "ga je hem afscheren? niet doen, staat je goed"
ik:.."vind je? thanx"
zij: "..ja, en hebt echt mooie ogen"
ok, op dat moment had ik het niet meer![]()
![]()
Mijn ego-lvl exceeded beyond 9000. Nooit verwacht van haar.
Houden zo. We dont care.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Pannenkoek! We zouden toch niets delen over de meet?
Toen gebeurde zeker dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
Ik stond net bij de kassa van etos, jwt aanbiedingen week (2de/3de gratis etc.). Nu werkt daar een Marokkaans meisje (22/23jr), spontaan, altijd lachen. In het verleden paar keer bij haar afgerekend, niks bijzonders. Maar nu was het rustig, ik was de enige op dat moment in de winkel.
Dus hele voorraad verzorgingsspullen ingeslagen (kk 60 euro), loop naar de kassa en geef het aan haar. Begint ze te scannen en zegt ze opeens "...zo zo, je verzorgt je goed.."
![]()
![]()
![]()
Zij heeft de eerste stap gezet, de rest is aan jou.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is namelijk niet de eerste keer dat ik haar zie, we waren toevallig alleen op dat moment. Haar collega was volgens mij achterin want ze staan altijd met zn tweeën.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij heeft de eerste stap gezet, de rest is aan jou.
Ga je haar eens uit vragen?
Of meteen de vrouwelijke familieleden op onderzoek uitsturen?
echt he, normaal gesproken ben ik diegene die eerste stap zet, nu was zij mij voor.quote:
Echt he!quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil GMTA neerzetten maar dat gaat niet voor jou op
Doe je iedere x zo als je sjanst? Helemaal happyyyy. Volg x gewoon nr hosselen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt he, normaal gesproken ben ik diegene die eerste stap zet, nu was zij mij voor.
Abla heeft gesprokenquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe je iedere x zo als je sjanst? Helemaal happyyyy. Volg x gewoon nr hosselen.
sws, gelijk pakje bij haar afrekenquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe je iedere x zo als je sjanst? Helemaal happyyyy. Volg x gewoon nr hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
sws, gelijk pakje bij haar afrekenJe houdt zeker van afwijzingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
sws, gelijk pakje bij haar afrekenBeter haal je voor anaal. Want Marokkaanse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Btw, zo xl zijn die van Durex niet hoor.
Beetje uren maken, geld verdienen. Is toch winterquote:
Zijn die verhalen nou echt waar? Kan me er niks bij voorstellen namelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter haal je voor anaal. Want Marokkaanse.
Dit idd, omvang is bijna het zelfde. Alleen lengte is meer.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter haal je voor anaal. Want Marokkaanse.
So they say..quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zijn die verhalen nou echt waar? Kan me er niks bij voorstellen namelijk.
Ok.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Een vriendin van mij heeft een tepelpiercing laten zetten. Ziet best vet uit.
Richt je dan daar opquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
juist die hoofddoekjes zijn het ergst naar schijnt
marokkaanse?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
"Een vriendin." Hhhhhhhhhhhhhhhhh. Ik snap je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja staafje.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Een vriendin." Hhhhhhhhhhhhhhhhh. Ik snap je.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>Ga jij ook een 'staafje' zetten bij die meid van de Etos? Snap je, 'staafje.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kijk daar doorheen man, gaat om karakter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik knap keihard af op hoofddoekmeisjes
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakterquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kijk daar doorheen man, gaat om karakter.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakter
ik walg van dat type karakter/persoonlijkheid
Koop je dan ook een pitbull?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:23 schreef Montelly het volgende:
ik ga in januari een sleeve zetten, afspraak net gemaakt
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakter
ik walg van dat type karakter/persoonlijkheid
Is dat niet van die ene film waar dat meisje van de ring uit de tv komt lopen en dit meisje haar slaat ofzoietsquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet van die ene film waar dat meisje van de ring uit de tv komt lopen en dit meisje haar slaat ofzoiets
Ik zag paar dagen geleden een Somalische vrouw met een gele hoofddoek en doodskopjes daarop.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef Dimachaerus het volgende:
wel hoofddoekje dragen om minder van jezelf te laten zien
en dan hoofddoekje dragen die alle kleuren van de regenboog heeft incl glitters![]()
![]()
I can't
omg, beeldbuis tvquote:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.htmlquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef Dimachaerus het volgende:
wel hoofddoekje dragen om minder van jezelf te laten zien
en dan hoofddoekje dragen die alle kleuren van de regenboog heeft incl glitters![]()
![]()
I can't
Gewoon even die fillum checke op popcorntime ofseau. Scary Movie 3.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg hoe loopt het affffffffffffffffffff
Wat een classy meid dit. Echt trouwmateriaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
accent...stijfje gekregen.
Ik vraag me af hoe ze denkt over vrouwen zonder hoofddoek die strakke kleding dragen. Zijn dat ook hoeren? Of is de hoofddoek volgens haar het kledingstuk dat hen in hoeren verandert?quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
accent...stijfje gekregen.
Dagelijks je medicijnen innemenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij heb ik last van een of andere stoornis.
Wat kan ik doen?
op je hoofd straks.quote:
Siktir gitsene. Senin sorunun ne ya. Siktir git gwn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dagelijks je medicijnen innemen
PMS Stim? Of Gwn ware aard? Is moeilijk te onderscheiden bij jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben jij vast gewend met al die rare shit dat jullie eten noemen.
Lobiquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Siktir gitsene. Senin sorunun ne ya. Siktir git gwn.
Ik ben een psycho ja en jij bent een grotere aandachtshoer dan ik ooit was. Dit was al bekend dus begrijp je opmerking niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:20 schreef Crip het volgende:
[..]
PMS Stim? Of Gwn ware aard? Is moeilijk te onderscheiden bij jou
Dat je psycho bent zijn je eigen woorden.. dat je een aandachtshoer bent ook.quote:Op zaterdag 29 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een psycho ja en jij bent een grotere aandachtshoer dan ik ooit was. Dit was al bekend dus begrijp je opmerking niet helemaal.
Moet je weer je dosis aandacht?
Hier. Aandacht.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |