SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ook wel racistisch is, alle meth-junkies in de serie zijn blank. Viel me gew op. Maar kan ook zijn omdat er weinig afro-americans wonen in Albuquerque, of in zijn geheel in New Mexicoquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Wel racist dat Gustavo eigenaar is van kei veel fried chicken zaken en hij black is.. de enige black guy in BB.
Moet zo een dienst draaien van 9 uurquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:14 schreef Che_ het volgende:
Zaaaaaaaaaaterdag
Deed ik niets dat ook wel laaater mag
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet zo een dienst draaien van 9 uur
Pannenkoek! We zouden toch niets delen over de meet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:57 schreef Weissman het volgende:
Meet van gisteren was leuk!
Tot de volgende keer mensen![]()
Yammyquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:48 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor kwarktaart.
#lekkergenieten
'k leef met je meequote:
De voorliefde voor mannen met haar, veul haar is echt iets voor vrouwen van die leeftijd.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:55 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Onzekere gespotquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
Ow wauw..er gebeurde net iets awkwards![]()
Ik stond net bij de kassa van etos, jwt aanbiedingen week (2de/3de gratis etc.). Nu werkt daar een Marokkaans meisje (22/23jr), spontaan, altijd lachen. In het verleden paar keer bij haar afgerekend, niks bijzonders. Maar nu was het rustig, ik was de enige op dat moment in de winkel.
Dus hele voorraad verzorgingsspullen ingeslagen (kk 60 euro), loop naar de kassa en geef het aan haar. Begint ze te scannen en zegt ze opeens "...zo zo, je verzorgt je goed.."
![]()
![]()
Ik:..." ja, ehh dank je, maar eerst baardje eraf".
zij: "ga je hem afscheren? niet doen, staat je goed"
ik:.."vind je? thanx"
zij: "..ja, en hebt echt mooie ogen"
ok, op dat moment had ik het niet meer![]()
![]()
Mijn ego-lvl exceeded beyond 9000. Nooit verwacht van haar.
Houden zo. We dont care.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Pannenkoek! We zouden toch niets delen over de meet?
Toen gebeurde zeker dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
Ik stond net bij de kassa van etos, jwt aanbiedingen week (2de/3de gratis etc.). Nu werkt daar een Marokkaans meisje (22/23jr), spontaan, altijd lachen. In het verleden paar keer bij haar afgerekend, niks bijzonders. Maar nu was het rustig, ik was de enige op dat moment in de winkel.
Dus hele voorraad verzorgingsspullen ingeslagen (kk 60 euro), loop naar de kassa en geef het aan haar. Begint ze te scannen en zegt ze opeens "...zo zo, je verzorgt je goed.."
![]()
![]()
![]()
Zij heeft de eerste stap gezet, de rest is aan jou.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:31 schreef Montelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |