Hhhhhhhh. Oké dan. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben geen homewrecker, ik kom niet tussen jou en crip
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.
[ afbeelding ]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.quote:
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nog
Hmm vooruit, als ik dan wel mag toekijken naar jullie battle met een blinddoek omquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.![]()
:$ :$
BB ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.quote:
Waarom kun je het schudden?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.
Nu kan ik het wel schudden.
Dude, what about Huell :3quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Wel racist dat Gustavo eigenaar is van kei veel fried chicken zaken en hij black is.. de enige black guy in BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |