Ga weg met deze hoeren, ik heb alleen gevoelens voor stimoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Genoeg oudere mannen zonder hangende borstkas. Maar daarnaast zijn er waarschijnlijk ook genoeg jongere mannen die jou niet voor lief zouden nemen, en mannen van jouw leeftijd waarmee je wellicht wel zou kunnen opschieten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Dillema, want oudere mannen zijn lelijk. Hangende borstkas etc zie ik niet zitten.
Smooth.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga weg met deze hoeren, ik heb alleen gevoelens voor stimo
Paar posts daarboven..die quote van montelly.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Paar posts daarboven..die quote van montelly.
Happen de dames daarom niet op z'n dm's
True. Zo jong en zo slim.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Genoeg oudere mannen zonder hangende borstkas. Maar daarnaast zijn er waarschijnlijk natuurlijk ook genoeg jongere mannen die jou niet voor lief zouden nemen, en mannen van jouw leeftijd waarmee je wellicht wel zou kunnen opschieten.
Ik zou gewoon naar het individu kijken in plaats van de leeftijdsgroep.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=435328829903852
trollquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Edit: Of is het omdat iedere mocro zo'n petje heeft?
Edit2: Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snapte 't echt niet toen ik dat postte. De edits zijn echt.
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oké, ik neem mn eigen controller mee anders verlies iksuper smash bros melee
ben geen homewrecker, ik kom niet tussen jou en cripquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.
[ afbeelding ]
Hhhhhhhh. Oké dan. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben geen homewrecker, ik kom niet tussen jou en crip
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.
[ afbeelding ]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.quote:
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nog
Hmm vooruit, als ik dan wel mag toekijken naar jullie battle met een blinddoek omquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.![]()
:$ :$
BB ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.quote:
Waarom kun je het schudden?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.
Nu kan ik het wel schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |