Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Deuce92 het volgende:
Voor het eerst in een lange tijd (week ofzeau) weer eens kwarktaart gemaakt. Duurt net 15 minuutjes, maar ik heb er nooit zin in.
/liev dachboek
Hoezo dad, frient? Gaarne een goeden onderbauwing.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouw
Was een garpje vreind. Jij kan goed kokkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo dad, frient? Gaarne een goeden onderbauwing.
alle dingen wil ik wetenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Okay dan. Wad wil je weeten, friendinnetje?
Jouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouw
Dankjuwel, frientje. Maar mein kwarktaard is ongekookd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een garpje vreind. Jij kan goed kokken
Dit is het allerbelangrijkstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wat bied je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft er iemand hier een werkende wii incl spellen te koop?
Ben je te volwassen of te kinderachtig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik pas niet bij mn leeftijdsgenoten.
Ben on firequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
Hi hi hi. Kijk ze allemaal in Stylo's grap trappen. Echt voor schut.
Ik heb me meerdere keren aangeboden, maar niksquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik pas niet bij mn leeftijdsgenoten.
Ik gok gewoon Nederlandquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hangt van het pakket af plus de staat
*Wasquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was te verwachten, zelfs sylvia maakt betere grappen stylo pls
quote:
Ik doe geen aanvullingen.quote:
Ongetrouwd. No kids. Dan hoor je er niet echt meer bij. Minder contact met vriendinnen en zelfs familie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je te volwassen of te kinderachtig?
Gewoon lekker tussen de rijpe veertigers gaan hangen. Die houden wel van een jong stuk vlees, lijkt me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ongetrouwd. No kids. Dan hoor je er niet echt meer bij. Minder contact met vriendinnen en zelfs familie.
#Levensverhaal
10 x gespeeld. Dacht 2 spelletjes. Oude. Ehm. 1 controller.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hangt van het pakket af plus de staat
Neem me eens srs man.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon lekker tussen de rijpe veertigers gaan hangen. Die houden wel van een jong stuk vlees, lijkt me.
Echt goed ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Cosmos: A SpaceTime Odyssey (TV Series 2014– ) - IMDb
Aanrader!
ik loop al een week groepschat te spammenquote:
20¤quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
10 x gespeeld. Dacht 2 spelletjes. Oude. Ehm. 1 controller.
niet alle afleveringen zijn leuk, maar zekerquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Cosmos: A SpaceTime Odyssey (TV Series 2014– ) - IMDb
Aanrader!
Was eigenlijk best serieus. Je hebt onlangs al eens eerder gezegd dat je niet goed kan opschieten met leeftijdsgenoten. En daarna zei je dat jongere mannen je voor lief nemen. Dus dan blijven oudere mannen over.quote:
Ik begrijp je. Dillema, want oudere mannen zijn lelijk. Hangende borstkas etc zie ik niet zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was eigenlijk best serieus. Je hebt onlangs al eens eerder gezegd dat je niet goed kan opschieten met leeftijdsgenoten. En daarna zei je dat jongere mannen je voor lief nemen. Dus dan blijven oudere mannen over.
Over vriendschappen met andere vrouwen durf ik echter niks te zeggen.
Ga weg met deze hoeren, ik heb alleen gevoelens voor stimoquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
Genoeg oudere mannen zonder hangende borstkas. Maar daarnaast zijn er waarschijnlijk ook genoeg jongere mannen die jou niet voor lief zouden nemen, en mannen van jouw leeftijd waarmee je wellicht wel zou kunnen opschieten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Dillema, want oudere mannen zijn lelijk. Hangende borstkas etc zie ik niet zitten.
Smooth.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga weg met deze hoeren, ik heb alleen gevoelens voor stimo
Paar posts daarboven..die quote van montelly.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #102 - Met alleen lekkere vrouwen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Paar posts daarboven..die quote van montelly.
Happen de dames daarom niet op z'n dm's
True. Zo jong en zo slim.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Genoeg oudere mannen zonder hangende borstkas. Maar daarnaast zijn er waarschijnlijk natuurlijk ook genoeg jongere mannen die jou niet voor lief zouden nemen, en mannen van jouw leeftijd waarmee je wellicht wel zou kunnen opschieten.
Ik zou gewoon naar het individu kijken in plaats van de leeftijdsgroep.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=435328829903852
trollquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Edit: Of is het omdat iedere mocro zo'n petje heeft?
Edit2: Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mijn ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik snapte 't echt niet toen ik dat postte. De edits zijn echt.
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oké, ik neem mn eigen controller mee anders verlies iksuper smash bros melee
ben geen homewrecker, ik kom niet tussen jou en cripquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.
[ afbeelding ]
Hhhhhhhh. Oké dan. Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben geen homewrecker, ik kom niet tussen jou en crip
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nogquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, Super Smash Bros. Mocht je willen, skkltje.
[ afbeelding ]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.quote:
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
You better be scared, klinker slacht je @ super smash bros met een blinddoek om nog
Hmm vooruit, als ik dan wel mag toekijken naar jullie battle met een blinddoek omquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mag ik ook een blinddoek dragen? Lekker spannend.![]()
:$ :$
BB ja.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hebt het waarschijnlijk over Breaking Bad, maar ik doe even alsof je het over de epische battle tussen Kb en mij hebt.
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.quote:
Waarom kun je het schudden?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer. Ik hoopte eigenlijk dat jij mijn cheerleader zou zijn, en me tijdens dit epische gevecht zou aanmoedingen.
Nu kan ik het wel schudden.
Dude, what about Huell :3quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Wel racist dat Gustavo eigenaar is van kei veel fried chicken zaken en hij black is.. de enige black guy in BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |