quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
WAS GEWOON GOED! gvd je brengt me ook in de war.
Okay dan. Wad wil je weeten, friendinnetje?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja vertel me er meer over?
Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Deuce92 het volgende:
Voor het eerst in een lange tijd (week ofzeau) weer eens kwarktaart gemaakt. Duurt net 15 minuutjes, maar ik heb er nooit zin in.
/liev dachboek
Hoezo dad, frient? Gaarne een goeden onderbauwing.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouw
Was een garpje vreind. Jij kan goed kokkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo dad, frient? Gaarne een goeden onderbauwing.
alle dingen wil ik wetenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Okay dan. Wad wil je weeten, friendinnetje?
Jouwquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jou kwarktaarten zijn niet lekker. Maar ik gun het jouw
Dankjuwel, frientje. Maar mein kwarktaard is ongekookd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een garpje vreind. Jij kan goed kokken
Dit is het allerbelangrijkstequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wat bied je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heeft er iemand hier een werkende wii incl spellen te koop?
Ben je te volwassen of te kinderachtig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik pas niet bij mn leeftijdsgenoten.
Ben on firequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
Hi hi hi. Kijk ze allemaal in Stylo's grap trappen. Echt voor schut.
Ik heb me meerdere keren aangeboden, maar niksquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik pas niet bij mn leeftijdsgenoten.
Ik gok gewoon Nederlandquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hangt van het pakket af plus de staat
*Wasquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was te verwachten, zelfs sylvia maakt betere grappen stylo pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |