Ok.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Een vriendin van mij heeft een tepelpiercing laten zetten. Ziet best vet uit.
Richt je dan daar opquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
juist die hoofddoekjes zijn het ergst naar schijnt
marokkaanse?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
"Een vriendin." Hhhhhhhhhhhhhhhhh. Ik snap je.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja staafje.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
"Een vriendin." Hhhhhhhhhhhhhhhhh. Ik snap je.![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
gewoon zomaar een vraag, schijnt het door bij haar? Wat heeft ze laten zetten, gewoon een staafje?>Ga jij ook een 'staafje' zetten bij die meid van de Etos? Snap je, 'staafje.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik kijk daar doorheen man, gaat om karakter.quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik knap keihard af op hoofddoekmeisjes
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakterquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kijk daar doorheen man, gaat om karakter.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakter
ik walg van dat type karakter/persoonlijkheid
Koop je dan ook een pitbull?quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:23 schreef Montelly het volgende:
ik ga in januari een sleeve zetten, afspraak net gemaakt
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
juist het hoofddoek zegt genoeg over het karakter
ik walg van dat type karakter/persoonlijkheid
Is dat niet van die ene film waar dat meisje van de ring uit de tv komt lopen en dit meisje haar slaat ofzoietsquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet van die ene film waar dat meisje van de ring uit de tv komt lopen en dit meisje haar slaat ofzoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |