Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Ik durf geen grap hierover te makenquote:Op zondag 30 november 2014 01:26 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb echt hongerrrrrrrrrrrr ineens. Damn kan wel een koe op maar struggles lig in bed en is te laat.
IK WIL VIS.
Goed volgehoudenquote:Op zondag 30 november 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb vandaag verse pide met sucuk, crack pie, twee wraps met roomkaas en daarna tony chocolade gegeten.
GETTING FAT YOLO
quote:
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOGquote:Op zondag 30 november 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik durf geen grap hierover te maken
H7h7h7h7quote:Op zondag 30 november 2014 01:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
ZIN IN VIS? GEWOON EVEN ONDER DE DEKENS RUIKEN JA TOG
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Eten om te leven of leven om te eten?quote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja bewondering voor die mentaliteit
ik heb dat totaal niet dus
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en ik zullen nooit meer zijn dan fok! vrienden, dat je het weet.
Oh ik deel wel hoor. Een onderdeel van mijn fatty mentaliteit is dat ik ook een feeder ben.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delen
Leven om te eten.quote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten om te leven of leven om te eten?
Oh echt?quote:Op zondag 30 november 2014 01:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik deel wel hoor. Een onderdeel van mijn fatty mentaliteit is dat ik ook een feeder ben.
Haha, allebei wel, maar als ik eenmaal in bed lig, ga ik er niet meer uit om te plassen ofzo. LAAT STAAN ETENquote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten om te leven of leven om te eten?
Eten delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pffff terwijl ik gwn mn eten zou delen met je enzo en accepteren dat jij nooit gaat delen
quote:Op zondag 30 november 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten delen
Haat dat zo erg he. Ook altijd vrouwen. Eerst extra patat niet willen, maar wel die van jou pakken
quote:Op zondag 30 november 2014 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh echt?Zoveel mensen die ik ken delen niet enzo. :"(
[..]
Haha, allebei wel, maar als ik eenmaal in bed lig, ga ik er niet meer uit om te plassen ofzo. LAAT STAAN ETEN
Kn de blanke en borte de negerquote:
Jij wilt toch delen. Zeg je zelfquote:Op zondag 30 november 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Pfff. Whatever. Stop mij niet in dat hokje ja.
Dat is anders. Die mensen laat ik gewoon verhongeren. Geef ze zelfs graag een extra kopschop om ze eerder dood te hebben.quote:Op zondag 30 november 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eten delen
Haat dat zo erg he. Ook altijd vrouwen. Eerst extra patat niet willen, maar wel die van jou pakken
quote:Op zondag 30 november 2014 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is anders. Die mensen laat ik gewoon verhongeren. Geef ze zelfs graag een extra kopschop om ze eerder dood te hebben.
Maar als ze de kans niet hebben gekregen om zelf te bestellen deel ik wel.
Jij krijgt ook een neger boksquote:Op zondag 30 november 2014 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jij begint opeens over wijven die van JOUW bord snoepen. Dat zei ik niet.
Ja natuurlijk zou ik dan delenquote:Op zondag 30 november 2014 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is anders. Die mensen laat ik gewoon verhongeren. Geef ze zelfs graag een extra kopschop om ze eerder dood te hebben.
Maar als ze de kans niet hebben gekregen om zelf te bestellen deel ik wel.
quote:Op zondag 30 november 2014 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bestel altijd het verkeerde. En dan ga ik zo zeggen van: ehhwheuehwuweh help ik vind dit helemaal niet lekkerrrr en dan zielig kijken naar andermans bord net zo lang tot ze geven aan mij.
![]()
grapje
Het eerste gedeelte was geen grapje :$$quote:Op zondag 30 november 2014 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bestel altijd het verkeerde. En dan ga ik zo zeggen van: ehhwheuehwuweh help ik vind dit helemaal niet lekkerrrr en dan zielig kijken naar andermans bord net zo lang tot ze geven aan mij.
![]()
grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |