Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS 6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage en Bonje met de Buren. Ook kijken we stiekem wel eens Spuiten en Slikken
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Wij behandelen mensen uit Limburg met respect. Alle slowchatters houden hier namelijk van Limburg
• Wij houden niet van het woord patat. Als je patat wilt zeggen zeg je friet. Want het is friet.
• In TVSC vinden wij de Achterhoek en Twente hetzelfde. Zeik dus niet als we dit door elkaar halen.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Heb je de LAPO (Last Post) in het topic. Maak een nieuwe aan! Uitzondering op de Zondag tussen 18:00uu en 23:59uur. Dan is het gewoon de snelste die het nieuwe topic opent, omdat er dan weer sneller gepost kan worden, aangezien het tempo een stuk hoger ligt dan normaal.
En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Frikandellen, friet/patat, echt niets is er te vreten. Zelfs de sauzen hebben ze weten te verneuken. Ik heb medelijden met de toeristen die bij de Febo iets uit de muur willen trekken, is toch geen goede reclame voor Nederland?
Frikandellen, friet/patat, echt niets is er te vreten. Zelfs de sauzen hebben ze weten te verneuken. Ik heb medelijden met de toeristen die bij de Febo iets uit de muur willen trekken, is toch geen goede reclame voor Nederland?
Die toeristen die steeds doodgaan in Nederland is ook geen goede reclame
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Hmm.. hoop dat die vent er snel is. Het water is in de muur getrokken en akelig dicht bij het glasvezelkastje Dat was het enige wat ik niet weg kon halen
Op vrijdag 28 november 2014 23:45 schreef Maraca het volgende: Hmm.. hoop dat die vent er snel is. Het water is in de muur getrokken en akelig dicht bij het glasvezelkastje Dat was het enige wat ik niet weg kon halen
Hij is ondertussen al drie kwartier te laat?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Die komt aan. Nou mevrouw, dit is niet goed. We moeten u evacueren want blootstelling aan deze stoffen voor deze lange tijd is ziekteverwekkend
Was net in het nieuws dan Rotterdammers (en mensen uit Dordrecht vast ook) een jaar minder lang leven vergelijken met andere Nederlanders dus dat kan er ook nog wel bij.
Morgen de nieuwe foto's maar eens naar de verzekering sturen. Ziet er naar uit dat de muur ook opnieuw geverfd moet worden ipv alleen het plafond als het niet goed opdroogt
Op zaterdag 29 november 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende: * Studiotje zijn idee om op z'n werk zijn webshop een black friday actie te doen heeft goed uitgepakt
* Studiotje zijn baas is nu blij en nu heeft deze boy maandag een gesprek
Op zaterdag 29 november 2014 00:27 schreef Studiotje het volgende: * Studiotje zijn idee om op z'n werk zijn webshop een black friday actie te doen heeft goed uitgepakt
* Studiotje zijn baas is nu blij en nu heeft deze boy maandag een gesprek
Ontslag
Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Maraca het volgende: Kutzooi, moet volgens het apparaat dan 112 bellen maar dat vind ik ook weer zo overdreven
0800 8844 of wat het was? Wel een melding, maar geen nood?
Op zaterdag 29 november 2014 00:48 schreef Maraca het volgende: Kutzooi, moet volgens het apparaat dan 112 bellen maar dat vind ik ook weer zo overdreven
Heb dat 90mb pakket, en dat haal ik ook. Dus ik heb nog niet meer nodig gehad eerlijk gezegd :
Netjes ik heb de 180 pakket, haal dat niet altijd. Wel wanneer er een mailtje uitgaat van Ziggo dat ze iets gaan testen. altijd leuk in een testgebied van ziggo wonen
Netjes ik heb de 180 pakket, haal dat niet altijd. Wel wanneer er een mailtje uitgaat van Ziggo dat ze iets gaan testen. altijd leuk in een testgebied van ziggo wonen
Heb speedtests gedaan die dat altijd halen, en als ik een fatsoenlijke torrent heb haal ik de 8MB, dus dat is vrij close.
Op zaterdag 29 november 2014 01:00 schreef Maraca het volgende: K. Door middel van trial and error de juiste groep gevonden. Kan nu alleen niet meer op fok welterusten!